Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
keturi 2013-10-15 13:10
Man tik kyla klausimas, kodel reikejo laukti 100 metu, kad per 2 metus gamintojai zenkliai sumazintu benzininio variklio sanaudas?
vytautas50 2013-10-15 13:33
DvD's 2013-10-15 14:08
Tai jei dyzelinas yra benzino gamybos proceso atlieka, o dyzelinių automobilių skaičius mažės, tai ar neturėtų dyzelinas ateityje pigti?
Natter 2013-10-15 16:12
Dyzelinas, kaip ir benzinas ir kiti naftos dalykai išgaunami kiek aš žinau vienu metu iš tos pačios naftos, kažkada net benzinas būdavo išmetamas lauk. O šiaip aš pats važinėju benzininiais automobiliais ir nematau jokios finansinės naudos persėsti ant dyzelinio, matau, kaip pažįstami prieš kiekvieną žiemą perkalioja kuro filtrus, pila visokius priedus nuo užšalimo, o jei pareina kuro siurblys ar dar kokia detalė tai kainuoja tkrai daug kartų brangiau nei benzininio automobilio. Be to nežinau gal ko ir nenervina bet man baisu žiūrėt, kai ereliai dyzelistai maigo gazus ir visas gatves skandina juoduose dūmuose, man tai norisi skambinti tokiu atveju policijai kad patikrintų jų byzelių atitikimą normoms, bet aišku jie tik pasijuoktų .
Simplicity 2013-10-15 16:55
Žiūrėk kaip nori, bet jei per metus nuvažiuoji 10-20 tūkstančių kilometrų, tai dyzelio ekonomija akyvaizdi. Joks benzininis aparatas tau neparodys 4-5 litrų vidutinių kuro sąnaudų.
Tačiau jei per metus tesusuki tik kelis tūkstančius kilometrų, tai permokėti už automobilį su dyzeliniu varikliu tikrai neverta.
p.s.
Jei žiemą automobilis nesikuria, tai metas pradėti piltis kurą iš degalinių. Jei ir su kokybišku kuru nesikuria, tai gal laikas pakaitinimo žvakes ir dešimtus metus skaičiuojantį akumuliatorių pasikeisti?
(Savo dyzelį prie -30 užkurdavau.)
evaldosia 2013-10-15 18:04
matyt pas naftos perdirbėjus gaunasi naftos produktų disbalansas palyginti su pardavimais.norėtu viską parduoti europoje nes eksportuoti į ameriką brangu,o ten kainos gana žemos,palyginus su ES.NAFTOS FRAKCIJAS GALIMA SUSKAIDYTI IŠ SUNKESNĖS Į LENGVESNĘ ,bet atvirkščiai jau matyt sunkoka.tai ir samdo žaluosius lobistus,kd keltų reikalavimus dizeliams.pats važinėju LPG,kuri skaitosi irgi atlieka.kai iš naftos darė žibalą lempoms,benzą pylė į griovius ir degino.
kukulis 2013-10-15 18:21
Tvarkingaipriziuretas dyzelis yra patikimesne tp, negu benzinine. Tiesa, kad dyzeliuose yra probleminiu tasku, kaip kad purkstukai, siurblys, ar turbina. Bet per 10 metu patirties vairuojant dyzelius (vidutiniskai kokie 30k km/metus), galiu pasakyt, kad nei is sio nei is to jie negenda.
Kalbant apie ekologija, velgi, idomus reikalas - jeigu imt pagal variklio kubatura, tai ekologija benzino pusej, bet jei pagal AG/KW skaiciu tai ekologija stoja dyzeliu pusen. Idomumo delei palyginau passat b7(tiesiog del to kad pats toki vairuoju) 2.0tdi 140 ag ir 1.6FSI su 160 ag (artimiausi modeliai pagal AG/KW skaiciu) - co2 normos zenkliai dyzelio pusej. AIsku CO2 ne vienintelis brudas, kuri ismeta variklis, bet tam yra visi DFP, Ad Blue, kietuju daleliu filtrai ir tt. Aisku, jeigu masina netvarkinga, tai vietoj to, kad benzinine tiesiog nevaziuoja, dyzeline tuo tarpu tampa dumu ir nuodu fabriku.
deivec 2013-10-15 18:27
palygino jav su europa :D:D:D del dyzeliu....
jus gal tada dar burkina faso suliginkite....
jie isvis jax nezino kiek kainuoja kuras...po krizes menesi zinojo..dabar vel uzmirso....
blizzard 2013-10-15 20:29
Sėsim ant dviračių, pavasarį vasarą ir rudenį dirbsim, o žiemą atostogausim, kad nereikėtų žiemą į darbą mynt dviračio..
Verslininkas 2013-10-15 23:19
Faktas kaip blynas buvo ir bus kad jeigu esi durnas tai visada apsigausi. bet jeigu siek tiek skaiciuoji ir sugebi paplanuot savo bent jau vienu metu biudzeta, tai nebus sunku pasirinkti su kokia masina vazinetis
Bet is kitos puses yra sunku apsispresti, kaip tu nori vaziuoti. nes vistik kraujyje yra iauges toks dalykas, kad vaziuoti norisi ne bet kaip, o patogiai komfortabiliai ir saugiai. kas daugiausia ir apsprendzia visas rinkas. juk rinkos yra nurekiptas i didesnes pajamas turincius vairuotojus, o jie kaip zinia tikrai neiesko masinos kuri butu super ekonomiska.
Diskusija be galo be krasto
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Artėja dyzelinių automobilių dominavimo pabaiga?