Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
TomikaZ 2013-10-24 10:23
Tereikia priimti standarta ir gamintojam idiegti sia sistema pvz i vis labiau populerejancius vaizdo registratorius. Manau tai butu pigiausias ir greiciausias budas sia sistema greitai, pigiai ir efektyviai perkelti i gatves.
Algucis R 2013-10-24 10:57
Įdomu ar nepamirši įsijautęs kad prieky dar vis kažkas važiuoja ir reikia laikytis distancijos. O dėl lenkimo tai nemanau kad pasiseks tiksliai apskaičiuot atstumą, nebent kelias bus tuščias. Bet daugeliui tai labai padėtų, nes visi bijo važiuot iš paskos ir važiuoja vis arčiau kelio vidurio, kad matytų kelią.
Simplicity 2013-10-24 11:02
Su tokia sistema yra labai lengva apsigauti, nes monitorius yra ganėtinai mažas, kad būtų galima tinkamai įvertinti situaciją. To ką jūs pamatytumėte plika akimi, šiame monitoriuje neįžiūrėsite dėl dydžio ir vibracijų. Be to, toks daiktas gali sukelti nepagrįstą saugumo jausmą ir kitiems panašiai mąstantiems, sukelti norą lenkti posūkiuose ir pan.
Nesakau, kad idėja bloga, tačiau jau ir taip vairuotojai per dažnai akis nuo kelio nuleidžia ir visiškai neseka kas aplink juos vyksta. (Žiūrėk, bežiūrint kiaurai autobusą ar sunkvežimį, galima nepastebėti jog jis susiruošė sustoti ar pasukti )
leksas 2013-10-24 11:49
vairuotojo refleksus bukinančios sistemos turi būti draudžiamos. Visokie auto parkingai, "permatomų" automobilių sistemos yra sukurtos, atsiprašant, boboms.(atleiskite moterys, aš taip vadinu negražias nevėkšlas)
immortallt 2013-10-24 12:23
ABS ir ASC turbūt irgi turi būti draudžiama.
sub 2013-10-24 13:58
Nepapraščiau būtų iš autobuso (ar kitos transporto priemonės) paimtą vaizdą projektoriaus pagalba rodyti ant autobuso, ar kitos TP galo, galinio stiklo.
Žinoma tai sumažina vairuotojo reakciją.
Simplicity 2013-10-24 15:01
ABS ir ASC su straipsnyje aprašoma sistema neturi nieko bendro. Straipsnyje aprašoma sistema tik atitrauktų dėmesį nuo kelio. (Ir visai nesvarbu ar vaizdas bus ant priekinio stiklo ar automobilio galo.)
Tik nesuprantu kodėl naujas diskusijų dalyvis pyksta ant parktronikų ar galinio vaizdo kamerų. Tai yra labai geras daiktas, palengvinantis gyvenimą net ir geriems vairuotojams. Tam, kuriam vairavimas nėra darbas, pats vairavimas turėtų kelti kuo mažiau streso ir rūpesčių.
p.s.
Net ir geriausi vairuotojai daro avarijas, o perdėtai savo jėgomis pasitikintys į avarijas patenka dar dažniau.
leksas 2013-10-24 15:03
O kas būna kai tas pypsikas, tarkim, sugenda? Juk tu prie jo pripranti, taigi be jo jau sunkiau yra. Vairuotojas pats išsiugdo tam tikrus inkstinktus ir refleksus, mašinos gabaritų suvokimą, o šios sistemos tai mažina. Kaip minėjau, ralio mašinose viso to nėra, nes tai tik trugdo lenktynininkui O man pačiam netgi patinka jausti mašiną pasikliaujant tik pačiu savimi.
punktyras 2013-10-24 20:51
nevėkšlos ?
IPaulius 2013-10-24 23:45
Mokslininkai... Pries 4 gal net 5 metus budamas 15-16 turejau sia minti galvoje, gal net rasciau planus senajame kompiuteryje... Aisku pas mane buvo viskas paprasciau, tiesiog priekyje kamera, gale lcd televizorius. Taciau buvau aiskiai apmastes, kad toks dalykas mums nereikalingas, del, kaip jau minejot, vairuotoju bukinimo, islaidu televizoriui ir kamerai, reakcijos laiko, galimybes ,kad vaizdas uzstrigs vienoje vietoje, ir is toli vaziuojancio zmogaus, kuris nores aplenkti tiesiog nesupras ,kad vaizdas uzstriges ir lenks gerai neisitiknes. Juokingiausia yra tai ,kad turiu ideju ,kurios virsta realybe, gaila ,kad nemoku isreiksti savo ideju... Buvau sugalvojas ,kad reikia alkotesteriu masinose, volvo igyvendino. Turejau minti ,kad reikia leisti nuimti laptopo ekrana ir prijungti prie stacionaraus kompiuterio, atsirado plansetes ir visokie notebookai Gal kada ateity sugalvosiu kazka, ir pavyks igyvendinti. Tikiuosi
Nerealiai 2013-10-25 06:09
Na manau kiekvienas apie kažką pamasto, tuo labiau, kad čia nieko įspūdingo jie nesukūrė. Mano manymų tokių idėjų šauna daug kam, tiesiog kažkas kas turi pinigų, ar daugiau ryžto jas įgyvendina. Uždėt kamerą priekyje ir vaizduoklį gale daug išmonės nereikia, čia ne kokį televizorių išrast.
Shinigami 2013-10-25 07:38
Matai, čia tik tavo asmeninės pažiūros. Bet spėju yra daug asmenų kurie patys geriau to nejaustu. Daugumai žmonių vairavimas nėra malonumas, bet būtinybė. O kai tai tampa būtinybe tai jau aplaidumas automatiškai didėja. O pagalbinės sistemos aplaidumą padeda sumažinti.
Aš tai nematau didelio skirtumo tarp šiuos sistemos ir galinio vaizdo veidrodėlio.
Simplicity 2013-10-25 09:45
Kai tas „pypsiukas“ sugenda, tai parkuojiesi be jo. Negi manai, kad jei jau yra parktronikas, tai gabaritų jausti ir automobilio valdyti nereikia? Manau, kad kiekvienam būna situacijų,kai reikia labai pasistengti, kad automobilį įkištumėte į siaurą tarpą. Tada turbūt ne vienas pagalvoja, kad parktronikai nepamaišytų.
O tu pasižiūrėk kiek elektronikos F1 lenktyniniuose automobiliuose. Ralis jau toks sportas („gazas- dugnas“), ten į vairuotojo darbą besikišančios technologijos tik trukdytų. Tik nereikia pamiršti, kad automobilių sporte visi profesionalai, kai tuo tarpu gatvėmis važinėji paprasti žmonės.
p.s.
Tikram vyrui GPS ar žemėlapis nereikalingas, nes tai tik bukina normalų aplinkos suvokimą. Tikras vyras orientuojasi pagal žvaigždes, kerpes ir samanas.
Arthuras 2013-10-25 18:47
ABS ir ESP yra tokios sistemos, kurių žmogus niekaip negebėtų imituoti, nes jos turi galimybę veikti kiekvieną ratą atskirai.
Kita vertus, tikrai, visos tos sistemos bukina vairuotoją. Rezultatas?.. Jei žmogus negeba priparkuoti automobilio, nes visai nejaučia jo gabaritų, tai vadinasi, jis jų nejaučia ne tik parkuojant, bet ir važiuojant. Gana dažnai pasitaikanti situacija bandant prasilenkti priešpriešais siaurame kelyje - moteriškė su gana dideliu automobiliu, palieka kilometrą nuo savo kliūties ir sustoja. O tu jau pravažiuok palikdamas keletą cm... O tokios dažniausiai ir parkuoja automobilį pasiremdamos vien parktronikais.
Lygiai taip pat žiemą - antipraslydimo ir stabilumo kontrolės užmaskuoja realią kelio būklę ir realų automobilio elgesį kelyje. Rezultatas - prasti vairuotojai pradeda važiuoti ne taip atsargiai, nes automobilis vis ištempia iš situacijos.
Būtų dar galima vardinti... Bet be abejo, kadangi šiuo metu priimta, kad vairuoti gali kiekvienas - kuo daugiau tokių sistemų, tuo geriau...
Na ir kokios technologijos naudojamos F1, kad palengvintų važiavimą?
Unikali durnaropė 2013-10-25 19:19
ES išvis galėtų uždrausti eksploatuoti automobilius keliuose be saugumą padidinančių (ir palengvinančių vairavimą) sistemų.
Arthuras 2013-10-25 19:28
Tiksliai savo slapyvardį pasirinkai. Na ką dar sugalvosi?.. Tai vadinasi, visi automobiliai iki 2000 metų, praktiškai, nebegalės būtų eksploatuojami? Taip išeina, kad visi seni, kolekciniai ir kitokie automobiliai turėtų pūti garaže, vien dėl to, kad toleruojame negebančius vairuoti?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mokslininkai gali automobilius paversti „permatomais“ (Video)