Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nukainotas 2013-11-14 11:30
Nesu specialistas, bet man atrodo, kad nusprendus tiek investuoti į galią, galima buvo šiek tiek investuoti ir į naujesnį pradinį modelį. O dar universalas.....
sabotan 2013-11-14 11:42
Kad uz 150 tukst ,lt galima nauja m3 nupirkt aisku arkliu bus maziau bet 900 tokiam automobiliui per daug mersedesas turejo 960 tai negalejo pajudet is vietos teko sumazint iki 800
andriulis 2013-11-14 11:43
Jokio skirtumo į kokį modelį nusprenžia investuoti, nes tai tik simpatijos ir pinigų klausymas.
Labai teisingai atrodantis trečiukas!
Pats labiau teikiu simpatijas šiam modeliui http://www.youtube.com/watch?v=k498LwPc2Ws
Arthuras 2013-11-14 12:09
Toks arklių skaičius tokiame automobilyje - tik skaičius ir daugiau nieko...
andriulis 2013-11-14 16:24
Gal galima šią mintį plačiau?
Arthuras 2013-11-14 18:31
Galima. Kaip manot, kodėl BMW jau grasina, kad M serijos automobiliai bus keturiais varomi? Kad arklių skaičiumi ir efektyvumu toliau galėtų konkuruot su Audi RS serija. Nes kitaip iš viena ašimi varomo automobilio su tiek arklių - šnipštas. Arba elektronika turi riboti galią įsibegėjant, arba kitaip suksi ratus prie 150km/h...
O dabar grįžtam prie šitos geldos (atsiprašau, jei ką įžeidžiau) su 900 arklių. Nei tai automobilis dideliems greičiams autobanuose, nei jis patogus vairuoti mieste - su tiek galios, amžinai reikia stengtis, kad netyčia nepersistengtum. Ir dar labai abejoju, ar ji kokiam Nurburgring'e "paimtų" standartinę E90 M3. Tai kas be šio gražaus skaičiaus - 900 AG daugiau iš šito automobilio yra?.. Racionaliai nepaaiškinamas pinigų išleidimas.
andriulis 2013-11-14 20:06
Kodėl šis automobilis netinka dideliems greičiams jeigu paminėta jo greitis kuris viršija 300km/h? Ir kodėl jis nepatogus vairuoti mieste? Dėl galios?
Toliau tai tik matau tavo pamąstymai, daugiau nieko.
Pirmas dalykas kiek man žinoma šis modelis gaminamas buvo iki 1997 metų ir jau šiame modelyje buvo naudojama antipraslydimo sistema kurią gali išjungti ir įjungti.
Vertinant investuotą pinigų kiekį ir įžvalgas matant video medžiagoje, galima drąsiai teigti jog investuoti pinigai ne vien variklio galingumui didinti, bet ir visai važiuoklei atkreiptas didelis dėmesys. Kuris garantuoju stovi nuo to pačio M series.
Ir tik nereikia sakyti jog žmonės patys tiuninguodami mašinas negali pasiekti tokių rezultatų, kurie Niurburgringe eilinėm m3 ar Rs klasės mašinom neparodo jų vietą.
Pilnas youtube vaizdų kai seni golfai, civicai, žiguliai tokias mašinas kaip porshe, ferrari pastato į vietą, o jų šeimininkams įvaro šiokią tokią neviltį.
Arthuras 2013-11-14 20:27
Be abejo, gali. Bet tada tie automobiliai naudoti kasdienai tinka tiek pat, kiek treningai tinka į vestuves... Čia ir esmė, kad, tarkim, tas pats E90 M3 yra ant tiek subalansuotas, atidirbtas, kad parodo savo klasę ir lenktynių trasoje, ir yra puikus automobilis kasdienai - tiek dideliems greičiams užmiestyje, tiek padoriam važiavimui mieste. Ir tam M3 nereikia sukietinti važiuoklės iki vežimo, ar dėl kėbulo standumo virinti lankus...
http://www.youtube.com/watch?v=_Le2X2ChbF8
Kad ir šis video. Na taip, Audi S2 gal ir geriau traukia, tačiau nesiverstų liežuvis sakyt, kad tai įrodo, jog S2>M3...
andriulis 2013-11-14 20:49
Biškį vėjus kalbi. Juk variklis nėra honda civic kuris 2,0l ir bombintas iki negalėjimo. Variklis emkinis, važiuoklė emkinė. Galima sakyti sukišta viskas emkės. Tai viskas kaip ir priklausytų kaip viskas subalansuota, bet tu net nežinai kaip daryta vadini tai gelda.
Ir prie ko čia komfortas? Jei jis būtų norėjęs komforto, tai būtų pirkęs tikriausiai džipą su dešrinėm padangom ir važinėjęs minkštai.
Ir man labai įdomu kokiais gi kriterijais reikėtų vadovautis kuri geresnė s2 ar M3? Tai juk paprasčiausiai simpatijos reikalas, na dar gal saugumo lygis, o visa kita tai iš kiekvieno žmogaus varpinės savas vaizdas.
Vieni mėgsta mašiną su pilna elektronikos, kiti atvirkščiai. Vieni klasikines dievina, kiti vaikosi madų ir kas 3metus keičia auto.
zaliaakis 2013-11-14 20:56
kad sis auto tik del savo malonumo gamintas... Kaina esmes nedaro, tik parduoti jau nekas
O seip auto kad ir turi daug arkliu. Visas menas yra juos protingai isnaudoti. Subalansuoti automobili taip kad kiekvienas galios vienetas butu panaudojams kaip tinkamas visa 100%
O tokiu nedaug. Sis BMW net ne i ta pusia lenkia
Arthuras 2013-11-14 21:04
Šitas BMW pateiktas kaip "kasdieninis" automobilis. Nė velnio jis toks nėra. Ir niekas nekalba apie plaukimą asfaltu - nė vienas sportiškas automobilis taip nevažiuos, be abejo. Bet vėlgi, E92 M3 tikrai važiuos maloniau, komfortiškiau nei šitas daiktas. Tuo noriu pasakyt, kad projektas beprasmiškas. Tik dėl gražaus skaičiaus - 900Ag. Aišku, kiekvieno reikalas, kaip leisti pinigus...
andriulis 2013-11-14 21:20
Morališkai pasenęs tik Lietuvoje ir panašiose valstybėse kuriose autoparkas yra gana senas, todėl asocijuojasi su geldom. Valstybėse kur autoparkas gana naujas, tokie modeliai puošia gatves. Kažkada ir chuligankės buvo morališkai pasenę, o dabar jau sunku rasti padorią.
Jei šis estukas savo rankomis visa tai pasidarė, tai pagarba jam didelė.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Estijos gatvėse važinėja 900 AG išvystantis trečios serijos BMW (Video)