Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
FtBall 2014-01-03 09:42
Labai tinka miestui. 8kWh turėtų pakakti 50 kilometrų(autobild žurnalę rašė, kad kompaktiniai elektromobiliai, pvz BMW i3, sunaudoja apie 12-15kWh 100km ). Tiek užtenka iki darbo, į parduotuvę ir namo daugumai miesto gyventojų.
Nukainotas 2014-01-03 11:36
Tai paliktas automobilis pats važinės po kiemą, stengdamasis patekti į saulėtas vietas?
bahuriux 2014-01-03 16:50
12-15kWh / 100km yra nepateisinamai daug netgi vidutiniam auto vaziuojant visa 100 km, ant 100km/h, bent jau mano senas 20 metu benzininis/dujinjis kibiras valgo trasoj maziau nei 8l duju. Tai mazdaug butu, LPG energija = 46.1 MJ/kg, arba 25,35 MJ/litra, padauginam is 8 gaunam 203 MJ/100km, arba 56,4 kWh/ 100km. Zinant kad variklio NK yra ~25 %, gaunam 14,1 kWh/100 km. Bet tai netiesa nes transmisija sviesos ir vairo stiprintuvas dar eda siek tiek, kazkur nuo sito skaiciaus dar -~20%. O el variklis neturi pavaru dezes ir kitu nesamoniu. Tai viso 1350kg (tuscio mase) 2 litru, 110kW galios benzinins variklis, jei butu pakeistas i el varikli ir ismesta transmisija estu, 11,3kWh, 100km kelio vaziuojant ant 100km/h. Na zinau yra ten niuansu su NK kraunant akuma, priklauso nuo akumo varzos, bet variklio NK yra 90-95%.
Isvada: kas negerai yra su siuolaikinem mazom elektrinem skarbonkem, jei jom reikia tiek pat energijos kaip, seniem supuvusiem dideliem kibiram?
Nerkashis 2014-01-04 11:44
Bachuriux, gal reikalingi ir nereikalingi kompai suvalgo daug energijos..?
immortallt 2014-01-05 13:41
bahuriux, o tai 4x sumažėjęs energijos poreikis tiesiogiai, o netiesiogiai tai pradingęs kuro perdirbimo poreikis? Na yra akumas, bet jam pagaminti energetiniai poreikiai mažesni nei išgauti, perdirbti ir vis vežioti naftą.
Atk 2014-01-05 19:28
Jei retai kur nors reikia nuvažiuoti, pavyzdžiui iš kaimo bulves atvežti 50 kilometrų. Ar kur į miestą netoli nuvažiuoti 10-5 kilometrus, tai atvažiavai į kaimą, pabuvai ten 10 dienų, akumuliatorius net ir be visų saulėtų dienų pasikraus ir nemokamai nuvažiuosi ar jei miestė. Tik pageidautina kuo disdesnius akumuliatorius, kad nebūtų taip, kad akumuliatorius pasikrovė, o saulė šviečia veltui. Ir galima būtų viską išlengvint, išmest visokius šildytuvus ir kolonelės su radiom, bei sedinių kilnojimo visokius mechanizmus ir langų kilnojimo. Visada galėtų krautis, kai ir važiuoji ir kai daug laiko nenaudoji, net ir jei kur nors dings elektra kokiam kelyje, galima būtų pasedėt, palaukt ir po truputi paskui nuvažiuot iki tikslo ir nereiktų dėl vieno kilometro gal iki namo kviesti pagalbos, kokių kranų ar ieškoti, kas atitemps. Dar būtų galima platesnį stogą padaryti ir ilgesnį. Vis tiek daugiau reikės turbūt stovėti prie šviesaforų ar važiuojant prastai keliais letai, nei 200 km/ valanda važinėti, kad jau ten oro pasipriešinimas didelę įtaką darytų. Yra tokios plonos plevės tarsi saulės elementų, tai būtų galima dėt ant bet kokio elektromobilio, kiek ten, 500-1000 litų brangiau, bet užtat nepriklausomybė šiokia tokia nuo to ar bus kur nors elektra. Nors daug važinėti ir nereikia. Yra vieno tokio rašytojo pasaka, kaip velnias sugalvojo pakenkti žmonėms ir ten daug puntų ir vienas punktas, kad jis sugalvojo transportą ir žmogus nuolat važinėja ir gaišta laiką.
immortallt 2014-01-06 01:08
Atk nusifantazavai į pievas. Viską ką pasiūlei išmesti - sąnaudos mažos, svoris mažas, o komfortas didelis. Akumuliatoriai dideli - sunkūs ir brangūs. Perteklinę energiją gali atiduoti į tinklą.
Ką darai kai pasibaigia kuras viduryje kelio? Nu dažniausiai nepasibaigia, o jei jau taip nutinka, atveža kas baką kuro. Tas pats ir čia gali būti.
Ir šiaip elektromobiliai kartu so google drive turėtų eiti koja kojon.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ford“ tęsia eksperimentus – saulės energija varomas automobilis