Kaip per šalčius atsirakinti ir užvesti automobilį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Simplicity 2014-01-23 12:08
iš Kaliningrado ar BY ieškotų Vaikų darželis... Visi tie jūsų kW ir Nm yra aktualu, kai už paskutinius pinigus perki pirmą savo automobilį. Va, kai automobilis pradeda tarnauti pagal tiesioginę savo paskirtį (t.y., veža į darbą ir parveža namo), tai visi tie „Greiti ir įsiutę“ nueiną į šešiasdešimtą planą.
Arthuras 2014-01-23 12:22
Vieniems automobilis yra tik transporto priemonė, kitiems malonumo šaltinis. Jei man automobilis būtų tik transporto priemonė nusigauti iš darbo į namus, tai geriau jau pasinaudočiau viešuoju transportu arba išsinuomočiau būstą šalia darbo. Nes iš esmės, jei vairavimas neteikia malonumo, jis visapusiškai sukelia daugiau problemų. O jei jau perki automobilį, tai ir žiūri, kad jį vairuoti būtų smagu.
Simplicity 2014-01-23 12:45
mynimą iki dugno, tai gal vertėjo į autosportą pasukt? (Nardymas tarp eilių miesto gatvėmis, tai ne sportas)
Arthuras 2014-01-23 13:05
Kaip bebūtų, variklis automobiliui yra pats svarbiausias agregatas. Jei variklis lavonas(kiek pamenu, tu čia aiškinai, kad keliasdešimties kilovatų automobiliui užtenka), vairavimo malonumo niekaip nepatirsi. O autosportas lietuviui yra gerokai per brangus užsiėmimas.
perihellis 2014-01-23 13:37
Yra geras posakis: "Straights are for FAST CARS turns are for FAST DRIVERS" 'Šert' visi moka, na bent jau nuo atro ar trečio bėgio, nes pirmu tikrai nevisi. Tačiau kaip sustoti, pasukti, ką daryti su stabdžiu ar gazu posūkyje kažkaip pamirštama
Arthuras 2014-01-23 13:44
Niekas negimė mokėdamas. Lietuvoje net megėjiškas autosportas nepopuliarus ir nelabai yra kur pasireikšt, nuo ko pradėt. Vienintelė trasa tai tik Nemuno žiedas ir ta pati, ne visai saugi. Net už slidinėjimus žiemą tuščioje aikštelėje gali gaut "chuligano" etiketę ir padžiaut teises.
perihellis 2014-01-23 13:48
kai nėra noro, tai ir atrodo, kad nėra vietų, kur pasireikšt. Stipriai mėgėjiškam autosportui yra vietų
Simplicity 2014-01-23 15:19
Arthuras, tu tiesiog dar neišaugai iš to amžiaus ir tau 50kW yra lavonas. Pasiskaityk ką pats rašai Tau didžiausias malonumas arkliai po kapotu. Ir kiek tu tuos arklius mieste gali paganyt nuo šviesoforo iki šviesoforo? Ar tie arkliai ir niutonmetrai kamštyje padeda? Nieko asmeniško, aš irgi panašiai galvojau, kai man buvo 20 metų. Tačiau, kaip ir rašiau, pradėjus dygt barzdai prioritetai keičiasi. Apie mėgėjišką autosportą... Esant dideliam norui, pasportuoti galima bet kuriame didesniame mieste. Jei nesi bandęs, tai siūlau išbandyti kartingus. Jei kartingai nepakankamai galingi, tai galima ir raliui ruoštu automobiliu pasivažinėt. Jei turi kelis atliekamus tūkstančius, tai susikooperavęs su bendraminčiu gali mėgėjiškame ralyje sudalyvauti, keturratį ar bagį išsinuomoti.
perihellis 2014-01-23 15:42
dėl kartingų, tai prie Megos Kaune pernai buvo labai smagūs. Ar ne iš plytinės veždavo juos ten. O ir kaina nesiekė 30lt už 10min važiavimo. o dėl palakstymų, tai gana dažnai būna organizuojami įvairūs slalomai, sprintai. Drąsiai su standartine mašina galima pasivėžint. Tuo pačiu žiemą tie patys Gaižiūnai-Rukla, kai galima tiesiog pasipraktikuosi pasipratint prie slystančio automobilio. Galima drąsiai atkartoti miesto ar užmiesčio greičius (nu aišku ne apie greitkelius kalbam). Tik noro tereikia. Kaip minėjo netgi yra varijantai, kai varžybose važiuoja visi tuo pačiu automobiliu. Norint išmokti važiuoti, reikia važiuoti, o ne internete verkti, kad nėra, kur pasipraktikuot ir kad dyzelis netraukia, neteikia džiaugsmo.
Arthuras 2014-01-23 15:45
Tvarkingo automobilio už tiek nesurinksi. Keli tūkstančiai kainuoja paprasti saugos lankai, kad galvos nenusisuktum. Sėdynė, šalmas ir t.t. taip pat nepigūs. Čia jau nekalbant apie tai, kad surast ir sutvarkyt automobilį, kuris atlaikytų bent kiek spartesnį važiavimą, nei įprastą - kainuoja taip pat ne vieną tūkstantį litų. Kas liečia vietas palakstymams, tai negi dabar visa Lietuva turi važiuoti į kelias vietas, kur galima tai daryt?.. Dėl valandos palakstymo ant sniego, trenktis į vieną galą 100-150km ir grįžt atgal? Labai visi verkia dėl chuliganiško vairavimo, o toli gražu, ne kiekvienam didesniame mieste yra aikštelės, kur būtų galima pasipraktikuot.
Simplicity 2014-01-23 16:32
Arthuras, baik žliumbt ir netaikyk į ralio sportą ir vietas ant podiumo:D Jau tau perihelis rašė apie įvairius renginius mėgėjams— lakstyk į sveikatą. Tokiuose renginiuose reikalavimai būna trys: šalmai ekipažui, galiojanti tech. apžiūra ir automobilio civilinės atsakomybės draudimas, kad galėtum nuo vieno greičio ruožo iki kito nuvažiuoti. Žinoma, reikia dar ir pinigų kurui turėti. Nesivelsiu aš su tavim į betiksles diskusijas, nes tau malonumas— „gazas dugnas“. Ir nereikia teisintis, kad miestų gatvėmis „klevai“ laksto pažeisdami visas įmanomas taisykles tik todėl, kad aikštelių nėra p.s. Košės galvoj turintys žmonės sugeba susimetę po kelis šimtus nusipirkti automobilį ir juo kokiam motokroso žiede (kurių kiekvienam didesniam kaime rasi) laikui pavažiuoti. Adrenalino kur kas daugiau, nei nardant tarp eilių miesto gatvėmis. p.p.s. Dalyvauti sporto renginiuose, tai jau reikia saugos lankų, šalmų (+ krūva kitų „atmazkių“), o lakstyti miesto gatvėmis jau galima su bet kuo. Geležinė logika Kaip perihelis rašė:
Arthuras 2014-01-23 16:59
Niekas gatvėje ir nevažinėja kaip nuo grandinės nutrūkę(kaip tau visada ir visose diskusijose atrodo). Trasoje važiuojant, važiuoji ant savo galimybių ribos, todėl nusirašymo tikimybė labai nemaža, ypač, kai patirties nėra.
HDi 2014-01-24 01:23
Jojo 50kW užtenka.. Mama (jai 50 metų) važinėjo su 66kW corolla 1.4 dyzeliuku tai sakydavo nuolat, kad užmiestyje jau lenkt baisu nors nėra ji lakstanti. O man ta corolla dar visai krutėdavo kaip su 66kW. Dabar 110kW pas ją tai sakė "va šita bent važiuoja." Simplicy: nustebtum pamatęs daugelio senų grabų dyno kreives, didžioji dalis jų išlaiko gamyklinius galingumus su vienženkliu procentų nuokrypiu, kartais ir į didesnę pusę! Dėl mėgėjiško autosporto tai nesutikčiau, vyksta tų renginukų tikrai, pats slalomuose sudalyvauju, jei arti būna. Dėl kainų autosporte tai arturas teisingai pastebėjo, tai brangus reikalas, for fun tai aišku nieko nekainuoja, bet jei užkabliuos, matysi kad neblogą rezultatą net su stockine mašina padarai tai tada... ir visai nesvarbu kuri tai šaka.
Sigitas.lk 2014-01-24 12:43
Net skauda skaityt kaip Arthuras nusisneka... Kazka svaigsta apie vairavimo malonuma, nors taip ir nepasako kas blogai apynauji dyzeli vairuoti. Ypac kai vaziuojant mieste visalaika su MAX galingumu vaziuoji. Jeigu bandes tik 1,9TDI 66kW tai biski nustok svaigt apie visas masinas. Taip pat pateike BMW pavyzdzius,nors puikiai zinoma kad su benzinais daug lengviau sanaudos kyla. Su dyzeliu galima taupyti daug maziau. Taip pat kas dar del vairavimo malonumo, dyzelis visada ant jausmo atrodo kad traukia geriau (tos pacios masinos viena 2,4d su 120kW kita 2,4T su 147kW, dyzelis atrodo kad traukia geriau). Dar nusvaigo kad begiai pas dyzeli trumpesni, mhm, turbut labai daug benzu su 5 begiais kur 110 vaziuojant apsukos 2krpm nesiekia ane? Taip pat su dyzeliu net nereikia begiu daznai keitalioti, nes ir didesniu begiu su mazai sukiu puikiai greiteja. Nors ka cia pacanui su 3 golfu isaiskinsi, o gal su kregzdute kokia? P.S. Taip dyzelio tikrai labai prastas garsas http://www.youtube.com/watch?v=19G8_UQj3d8 http://youtu.be/qoet3oVte_U?t=4m40s
Arthuras 2014-01-24 14:03
Šitą taip pat norėjau pasakyti, bet pamiršau. Jei automobilis tvarkingas techniškai, ta galia niekur neišgaruoja.
Sigitas.lk 2014-01-24 14:38
Prasau saziningai atsakyti koki dyzeli tu esi vairaves? bet taip normaliai, o ne viena kart minutei uz vairo prisedes. Ar tu cia pagrinde tik video ir pasakojimais remiesi? Tai va, o tu butent ir kalbejai apie jausma vairavimo (malonumas kitaip nematuojamas nei jausmu), tai pas dyzeli akseleracijos jausmas daug didesnis Ir tikrai nera taip kad sukimo momentas staiga pakyla ir staiga krinta. O ir tas pats :siauras diapozonas" atrodo tik tada kai lygini su benzinu. O Kai pas dyzeli max sukiai 4500 rpm, tai tas 1500-3500 tai apima beveik visas apsukas, jeigu ka O ir del 1500 galima net gi maziau imti. O jau net nekalbu apie chipavima. O pas benza tai prasau irgi nesvaigti, kad galia per visa diapozona. Tuo labiau kai pas daugeli Nm prasideda nuo kokiu 4krpm ir tuoj pat krenta. O galia isvsi tik prie 6krpm. Del garso tai, laisvu sukiu garsai manes visiskai nedomina, ar tai butu benzinas ar dyzelis.
Simplicity 2014-01-24 16:30
„Techniškai tvarkingas, važinėjo senukas ir tik sekmadieniais, ir tik į bažnyčią. Nebuvo daužtas, rida originali.“ Jums niekad nekilo klausimas, kodėl Lietuvoje tie techniškai tvarkingi automobiliai su juokingai mažomis ridomis kainuoja dukart pigiau nei Vokietijoje? Tai gal verta pradėt automobilių reeksportu iš Lietuvos į Vokietiją užsiimt? Su teiginiu, kad kreivė su amžiumi ir nuvažiuotų kilometrų skaičiumi tik gerėja (kaip ir bačkose brandinant konjaką), galėčiau sutikti tik vienu atveju— automobilis kažkuriuo metu buvo čipuotas. Daugiau čia ginčytis net nesiruošiu, nes pasak oponentų, nardyti gatvėmis nereikia nieko, o norint sudalyvauti mėgėjams skirtame renginyje jau būtinai reikia saugos lankų ir dešimčių tūkstančių litų, nes neduokdie kokį geresnį rezultatą pasieksi ir užsikabinsi Vaikiškos kaip, kad tas, kur Klaipėdoj BMW ir draugų smegenis į pakelės medį ištaškė
bahuriux 2014-01-24 16:48
.
Sigitas.lk 2014-01-24 17:54
Jeigu ka, tai turbo dazniausiai tikslopina benzino garsa. Ir sitam tavo linke nieko ypatingo tikrai neisgirdau. Sitas tikrai geriau skamba http://www.youtube.com/watch?v=LYyK8bDbkrU Kaip tu ir sakei tiunintas. Del kalibros legendiskumo, hm.. Del to kad tu ja vairuoji, tai dar nepadaro jos legenda Net gi civicas 5 ar 6gen sakyciau yra legendiskesnis.
bahuriux 2014-01-24 18:39
Ne apie garsa eina kalba, o apie variklio charakteristikas ir ypac teisingai suprojektuota auto. As 100% zinau, kad pavairaves elektrine galinga ir teisinga auto nebenoreciau jau jokios kitos, ateity taip ir bus, neabejoju. Palei atsiliepimus elektrines isibegeja panasiai turedamos tik puse galios, kaip VDV. Tada rasysiu forumuose, kad elektra jega lyginant su VDV