Super atsarginis: 5-ojo rato parkavimo sistema (Video) (4)
Kartais nė metro per visą tarnavimo laiką nenuriedantis veltėdis, degalų sąnaudas didinantis balastas arba tiesiog "kupra šiknoj". Žinoma, tai – atsarginis ratas. Būna, kad jo taip ir neprireikia, o būna, kad negelbsti net ir jis (nes prireikia iškart bent dviejų). Tačiau 1953 m. gamybos automobilyje "Cadillac Packard Cavalier" šis privilegijuotasis dirbo ne tik balastu, bet ir originalia bei pragmatiška automobilio parkavimo sistemos dalimi.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
"Nauji automobiliai – vis didesni, o stovėjimo vietos – vis mažesnės", - skelbiama automobilinės sistemos reklamoje.
Šią sistemą bendrovei "Cadillac" sukūrė (nors patentavo dar 1932 m.) amerikiečių išradėjas Bruksas Volkeris (Brooks Walker) iš "Walker Research" (San Franciskas, JAV).
Ir kodėl šis išradimas automobilių pramonėje taip ir neprigijo?