Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SILORAKAS 2014-03-12 15:38
"Degant raudonam šviesoforo signalui dešimt sekundžių, variklis bus išjungtas penkias sekundes. Jeigu raudona šviesa dega dvidešimt sekundžių, variklis nedirbs pusę šio laiko."
Kodėl nedirbs pusę laiko (10 s), o ne 15 ar 17 sekundžių?
Iš kitos pusės, jei jau bus viešai prieinama duomenys apie šviesoforo signalus ir eismo srautus realiu laiku, tai atsiras manau programėlių išmaniesiems telefonams ir nereikės būtinai pirkti AUDI.
immortallt 2014-03-12 16:53
Silorakai, niekada neprilygs apps'as integruotai sistemai. Kaip niekada neprilygs fotoobjektyvas mobiliake normaliam fotikui ar integruotam GPS'ui mašinoje.
Bet taip, iš esmės galės būti prieinamas toks dalykas.
langas 2014-03-12 20:35
turiu bmw integruota gps su 2014 bet jis niekada neprilygs mano telefono google maps arba tom tom arba navigon ir t.t. nei greiciu nei patogumu nei tikslumu nei issamumu ir t.t. plius telefonas su navigacija yra pigiau negu perkant nauja masina + js navigacija pasirinktinai.
del kitko sutinku
bahuriux 2014-03-12 21:11
Taip jums tai pades sutaupyti 0-1l kuro 100km kelio ir per masinos eksploatacija tarkim 300kkm jus sutaupysite neitiketinai daug visus 3000 litru degalu, bet deja isleisite remontams, akumuliatoriams, del issikrovusiu akumuliatoriu pagalbos sunkvezimiams, kad jus nutemptu iki serviso ir servisams 5 kartus tiek pinigu kiek sutaupysite su sita stebuklinga start/stop sistema. Turbut niekam i galva nera ateje, kad vienas variklio uzvedimas apgadina indeklus ir ziedus tiek kiek normaliai negesinant variklio nuvaziuotumet 300km, nes nera tepalo slegio=nera tepalo pleveles kuri saugo indekla ir ziedus nuo trinties. Dar vienas faktas kuris niekam i galva neateina, tai kad mazo darbinio turio varikliai dyla greiciau geometrine progresija, del to kad turi dirbti aukstesniais sukiais ir didesne apkrova, bet tai nebaisiausia, baisiausia tai, kad ziedai yra mazesni plonesni mazesnio diametro, del to mazalitrazis VDV labai greitai praranda kompresija ir tampa neekonomisku, silpnu ir gendanciu, kurio remontas labai brangus. Galit palyginti pvz fura 12+ litru, 8 cil, variklis kuriai 1mln km neriba, vs normalia vidutine masiina 4 cil, 2 litru kuriai 400+kkm neriba ir koki mazalitri 1 litro kuriam 200kkm jau kaip ir riba.
O kas liecia audi laisvai galejo pretenduoti i metu nuobodziausia auto, ka ten metu paskutinio desimtmecio, nes gamina skirtingu dydziu vienodos isvaizdos klumpes. beja pats su audi vaziavau daug metu ir galiu pasakyti nuobodesne masina surasti butu sunku, dziaugiuosi atsikrates, pliusas kad nerudijo daugiau neatsimenu jokiu privalumu, ai nu dar nuvaziavo vos ne puse milijono km, nes buvo nemazalitris variklis.
Nerkus 2014-03-12 21:27
Tik užgesinus ir užvedant variklį tai visos tepalo plėvelės lieka.
Dėl akumo (ir starterio) sugadinimo, tai gal kažkiek jo gyvavimo trukmę sutrumpintų, bet nemanau, kad tai labai per kišenę muštų. Mano mašinos originalus akumas mirė po 7 metų, tai jei jis butų miręs po 5 metų tai tikrai nebūčiau bankrutavęs. Darbe subariką nupirko ir jame yra start/stop sistema. Pirmą kart aš su ja susidūriau, tai paaiškėjo, kad su ja iškrauti akumo negalima. Jei lauke temperatūra žemesnė nei -5 (atrodo) tai ši sistema visai neveikia. Jei pamato, kad akumas truputi išsikrovęs, tai taip pat sistema neveikia. O kai variklis išsijungia, tai kompas stebi krovimo procesą, jei išsijungus varikliui įsijungtum kondicionierių ant viso galingumo, dar muziką ant viso garso, tai variklį įjungtų, kad pradėtų krauti. Po to kai visa tai sužinojau tai truputi pagerėjo nuomonė apie start/stop sistemą.
Tas_pac 2014-03-12 22:33
O tiesa kad variklio užkūrimui sunaudojama tiek degalų kiek per 3min. jų sunaudotų variklis dirbantis ant laisvos pavaros?
Nerkus 2014-03-12 22:42
jei užvedinėji šaltą variklį, tai variklis dirba "šaltu" režimu, nes visi zondai ir datčikai nieko nerodo ir kompas kuro tiekimą reguliuoja pagal šalto variklio programą. Sušilus sistemai duomenis į kompą pradeda tiekti zondai. Įkaitusio variklio užvedimui kuro, jei ir reikia daugiau, tai vos vos.
bahuriux 2014-03-12 23:07
Ne as turiu galvoj, kad tepalo plevele kuri buna dirbant varikliui, kai siurblys sukelia slegi o tepalas verziasi per indeklo minksta dali, o kai nera slegio yra tik tepaluotas pavirsius, bet netoks pat kaip dirbant varikliui. Vokietijoje del tos start/stop sistemos tech pagalba klesti miestuose jau dabar, pagrinde bedos su iskrautais akumais. Pas mane vienas akumas masinoj prastovejo 12 metu ir dar dabar vasara su juo galima vaziuoti, benzinine zinoma. Nezinau gal subaru ir gudriau padare kazka, arba dar nesugedo.
Norint sutaupyti degalu reikia pasirinkti neryjancia benzinine auto ir detis dujas, geriau iskarto su duju iranga pirkti, jau isitikinau per daug metu, dyzelis nebent jei pigiai gauna kazkas, bet is degalines tai nebus pigiau nei dujos. Ir kaip jau rasiau vengti varikliu mazesniu uz 1,5-1,6 l.
immortallt 2014-03-13 02:13
dujos ir turi problemų ir susidaro kitų kaštų. Ilgainiui suėda tarpines variklyje, o jas keisti, jei pats nenori krapštytis, kainuoja nepigiai.
daynewss 2014-03-13 08:46
Vakar su Priusu važiavau nuo Saulėtekio iki Justinišių. Kamšiuose, beveik visada, važiavau tik elektra. Dzin tos "red light shit making" sistemos. Dar vienas dalykas, kokia čia start-stop sistema, jei iš dešimties sekundžių tik 5 būna išjungtas variklis? Priuse, kai sustoji ir išsijungia, atleidi stabdį ir gali važiuoti - arba ant elektros, arba ant benzino/elektros.
bahuriux 2014-03-13 21:16
Dujos nieko needa variklyje, o ipac needa tarpiniu, netgi preisingai maziau uztersia tepalus ir motoras ilgiau laiko. Bet tik eda=pradegina voztuvus jei jie be hidrauliniu kompensatoriu, tokie buna tik aukstasukiuose sportiniuose varikliuse. Jei man su dujom eina nuvaziuoti nuo 200kkm iki 500kkm = 200+300 kkm tai manau vien su benzu daugiau irgi neitu nuvaziuoti. Nebent pacio duju reduktoriaus tarpines pasensta ir sukieteja, nors atlaike BRC IV kartos 7 metus ir dar vaziuoju ir siandien.
immortallt 2014-03-13 21:32
bahuriux, niuansų nežinau, bet gali tai papasakoti į Rusiją mano prastumtam BMW 520, kuris prabuvo šeimoje nuo 2004 iki 2013 metų ant dujų
audriusn 2014-03-26 15:18
kada paskutini kart teko voztuvus reguliuot?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujoji „Audi“ sistema padės išvengti raudono šviesoforo signalo