Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2014-04-10 22:24
Būtent, kad vyriškumas, tai ne ar mašiną moki taisyti ir pan. Tai kaip tu elgiesi su kitais.
Jei patinka krapštytis - tai nereiškia, kad tu vyriškesnis ar kietesnis. Ir iš vis, visas tas vyriškumas atsiradęs su reklama, tai RINKODARA. Net jau dauguma nebejaučia, kaip rinkodara įtakoja jus. Pvz Kalėdų senis raudonas yra tik Coca-Colos, bet tai jau visuotinai priimta, kad tik raudonas.
Tas pats ir dėl triukšmo. Sugalvojo, kad elektromobiliai problematiški, nes triukšmo VDV nėra, tai rinkodara ant kurios pasimauna. Kaip ir amerikonai į šokoladą deda priedus ir jo skonis europiečiams keistas. O jie imituoja sugedusio šokolado skonį, nes iš senų laikų jie tokį tik ir gaudavo. Nereikia vadovautis "tradicijomis", nes taip iki šiol darė/manė, reikia galvoti, kodėl taip yra. Kaip ir su tom beždžionėm, kur jei lips kopečiom pasiimti banano, kitos gaus vandens (apipils) ir kaip po to tai tapo įpročiu, kad jei bandys lipti kopečiom - apkuls, nors nė viena beždžionė nebuvo apipilta vandeniu.
Dėl padangų pasirinkimo, tikrai čia visi tokie išmanantys apie padangas ir pakramtę gumą renkasi, o ne pagal klasifikaciją ir kainą padangų.
Arthuras 2014-04-10 22:32
Vairuotojas (visai nesvarbu lytis) turi:
1. mokėt papildyt visus skysčius, esančius po kapotu. Ir žinot, arba žinot kaip sužinot, ką ten pilt. Arba bent jau sugebėt nuspręst, kad jų trūksta ir reguliariai patikrint.
2. pasikeist ratą (nebent fiziškai neužtenka jėgų).
3. pasikeist valytuvus.
4. nustatyt padangų būklę, slėgį.
5. apibendrinant, suprast, kad automobiliui KAŽKAS negerai. T.y. nereikia nustatinėt gedimų, bet suprast, kad jie tokie ATSIRADO(važiuoja liaudis pasišokinėdami be amortizatorių - ir jiems gerai...). O tada vežt į servisą.
6. gal dar ką nors praleidau...
Visa kita - skonio reikalas. Noriu pats krapštaus, noriu vežu į servisą. Nusimanydamas pats - sutaupai daug pinigų. O dėl šitų mano išvardintų - galit net nevargt ginčytis. Tai yra privaloma ir taškas. Kitaip toks vairuotojas yra pavojaus šaltinis keliuose.
Kas liečia vairavimą ir automobilį... Nėra gerų lenktynininkų ar vairuotojų, kurie nežinotų bent minimaliai automobilio sandaros. Be abejo, važinėti bendro naudojimo keliais galima ir nieko neišmanant. Tačiau...
Automobilis yra padidinto pavojingumo šaltinis. Netinkamai jį eksploatuojant - sukeli pavojų aplinkiniams. Todėl mano nuomone, per teorijos pamokas turėtų būti paaiškinami elementarūs gedimai ir kaip juos atpažinti. Ir tai duotų DAUG daugiau naudos, nei dabar kalami į galvą ekologiškumo principai...
immortallt 2014-04-10 22:58
Taip, tas sąrašas būtinas vairuotojui. O kad kažkas automobiliui negerai nesuprast, tai manau ne žinių reikalas, o sveiko proto...
afor 2014-04-10 23:11
jei jau kalbam ne i tema, tai tikras vyras turi moketi viska! nuo gaminimo valgyt iki namo pastatymo. Kaip bebutu lietuviai tikrai gabus zmones, to galime didziuotis.
Tiesa naujoji karta jau ritasi zemyn, ir rasineja visokius vejus bandydami save pateisint. To irgi nederetu, teisintis vyram netinka, geriau iskelus galva pripazinti ir mokintis, nei nuleidus akis burbeti.
Arthuras 2014-04-10 23:25
Nesutikčiau. Nustatyti amortizatorių būklę, sureaguoti į bildėsius, stabdžių, sankabos pedalo eigos pasikeitimą ir t.t. - tikrai ne kiekvieno "bendram išprusimui". Apie tai turi būti tiesiog pasakojama mokymuose.
Strujus 2014-04-11 01:14
(vėlgi, neatsižvelgiant į lytį) apie mašinas, kompus, telefonus ir kitus panašius kasdienius objektus turi turėti kiekvienas jais besinaudojantis..
Nemokėti įsipilti langų skysčio ar antifrizo, prisipūsti padangos ar patikrinti tepalo lygio tai yra tas pats, kaip nemokėti namie pasikeisti perdegusios lemputės šviestuve, papildyti vandens akvariume, išsivalyti dulkių iš stacionaraus kompiuterio ar nemokėti pasikrauti mobiliako Ta prasme, tai yra paprasčiausi eksploatacijai (ne gedimams šalinti) reikalingi veiksmai ir juos, MANO NUOMONE, tikrai reikėtų mokėti
P.S. pačiam teko susidurti su situacija, kai teko vienai pažįstamai merginai papildyti langų plovimo skysčio, nes jos dviese su mama (kuri irgi n metų turi teises ir vairuoja) taip ir nerado, kur jį pilti... Į SAVO mašiną.. Ir tikrai tai nebuvo kažkokia kosminė mašina, kur neina susigaudyti - viso labo passatas B4, jei gerai pamenu ;D Man tai nei pikta, nei liūdna tokiose situacijose - tiesiog juokinga
Anonymous 2014-04-11 07:47
Senovėje žmonės turėjo išgyventi urvuose. Patys, savo sugebėjimais. Paskui miškuose, išgyvendavo ir devynioliktam amžiuj, ir dvidešimtam sugebėdavo patys susitvarkyti savo aplinką. Bet jau ne visi.
Dvidešimto amžiaus pabaigoj jau atsirado žmonių, kurie be pagalbos iš kitur negalėjo susitvarkyti su sudėtingais daiktais, kurie tapo gudresni už juos - lempiniai televizoriai, užuolaidų kabinimas ir kriauklės atkimšimas. Taip pat ir su automobiliais - jei pirmieji automobiliai nevažiuotų nei 100 km neužpylus tepalo ant „koromyslo“, ir nebaigtų kelionės, jei šoferis nemokėtų sutvarkyti padangos, auklėjo šoferių techninį išsilavinimą, tai dabartiniai automobiliai - tikri pataikūnai. Patys stabdo, patys diagnozuojasi, padeda vairą sukti ar pedalą mygti. Užtat vairuotojai, laikui bėgant, gali laisvai sau bukėti ir kvailėti.
Apie priežiūrą galvot nereikia, apie stabdymą - nereikia... Ir iš viso galvot nereikia - vairavimas juk ne matematikos egzaminas, o tiesiog būdas iš taško A išsitaškyti į medį B. Oi, nuvykti į tašką B.
Keitėsi ir autogamintojų požiūris - dvidešimto amžiaus pradžioje pastebėję, kad žmonės mieliau renkasi tas mašinos, kurioms reikia mažiau priežiūros, ėmė gaminti savaime besitepančius variklius. Mašinas su valytuvais. Net su pečiuku.
Ėmė taikytis prie vairuotojų - pirkėjų skonio.
Taikosi ir dabar - kai nemokėjimas stabdyti ėmė kelti statistiškai didelį pavojų - mokėjimą nuo vairuotojo pečių perkėlė ant ABS kompo. Nemokėjimas važiuoti posūkiuose - EBS. Ir taip toliau.
Dabartinė karta turi statistiškai daug problemų su vairavimu, todėl už vairuotojus ims vairuoti kompai.
Būtinai ir visuotinai. Kompai mašinų nevairuoja jau dabar tik todėl, kad keliuose yra vairuotojų žmonių. Štai šį klausimą reikės greitai spręsti. Ir kuo daugiau žmonių nemokės susireguliuoti sėdynės, tuo greičiau ir kategoriškiau.
sub 2014-04-11 10:26
Nieko sudėtingo, iš nuotraukos galiu pasakyti kas kam skirta. Dešinėje apačioje stiklų plovimo, viršuje aušinimos, kairiau geltonas dangtelis tepalui.
Be to visi gamintojai ant dangtelių žymi, kam skirtas.
SaltySugar 2014-04-11 10:43
A.Pakėnas - tai toks pat neišmanėlis kaip ir tie, kurie atvažiuoja į servisą pasireguliuoti sėdynės. Į servisą važiuočiau nebent tokiu atveju, kai jau nebėra jokios kitos išeities. Ten buvau tik padangų keitimo metu.
immortallt 2014-04-11 10:59
TasKitas, kad dar senovės laikuose buvo šamanai ir gydytojai, kurie padėdavo ten, kur žmonės nesuprasdavo, buvo kalviai ir visa kita, tad nereikia čia kažkokių nesąmonių skleisti. Dėl specializacijos iš vis gali dabar prie kompo sedėti, o gal pats susilitavai motininę, pasidarei tranzistorius ir visą kitą?
ISG 2014-04-11 15:32
Tiesiog... zmogus mokantis taisyti masina yra kur kas pranasesnis visose buitiskose srityse uz ta kuris to nemoka. Nes masinos taisymas apima DAUG sriciu, daug teorijos, praktikos ir tt, ir kai viska apjungi, tu tiesiog ZINAI DAUGIAU. Ok, as nesneku apie MILIJONIERIUS, kuriems viskas yra visiskai NUSISIKT, jie gyvena kitame pasaulyje, ir jiems tikrai ne iki buitiniu reikalu Bet manau, cia tokio nei vieno nera sitam forume
Taigi, jeigu tu uzdirbi +- 5000lt i rankas pvz, ir nesugebi pats pasikrapstyti prie masinos - esi nevykes vyriokas.
Jeigu esi milijonierius, - tau atleidziama, nes pas tave viskas kitaip, ir tai suprantama
Mergom - uzteks, kad moki pasipildys skyscius, susireguliuot sedynes ir veidrodzius
vazzy 2014-04-11 16:07
pasakos, visiski skiedalai, jokios teorijos tie mechanikai paprastai nemoka, ka jie gali pasakyt apie masina? tik kad kaskas juda, o cia pas jus nejuda, nes sugede. viskas, baigias visas pranasumas. kokia ten teorija jie gali moket? jau tik nejuokink kad jie mechanine fizika ar elektrotechnika ismano. kiek pazistu mechaniku, tai ju suvokimas yra labai siauras, gal ir gali pasakyt, kaip veikia VDV ir tai tik kad stumokliai cilindruoje juda, ten vyksta kaskokia magija ir vaziuoja masina, apie karno ar renkino ciklus gali pamirst.
masina yra paprastu detaliu kratinys su elektronikos priedais, apie kuriuos mechanikai zino, tik, kad reik sujungt laidus, patys gi nekonstruoja, nereik idealizuot.
sutinku, kad mokedamas taisyt masina, tu igyji kaskokio tai specifiniu ziniu, taciau tai galioja KIEKVIENAM darbui, ir jokiais budais negali sakyt, kad reiktu ismanyt tai ka as moku, o kiti ne. nuo to vyriskesniais netapsit.
Simplicity 2014-04-11 16:56
Krypstat į vienokius ar kitokius kraštutinumus. Nebūtina žinoti kaip veikia VDV ar kaip pasikeisti tepalus, tačiau elementarius dalykus vertėtų išmanyti. Pvz., vertėtų žinoti kaip patikrinti tepalo ir kitų skysčių lygį, ką reiškia informaciniai signalai prietaisų skydelyje, kur yra saugiklių blokas automobilyje ir kuo perdegęs saugiklis skiriasi nuo sveiko. Visa ši informacija yra naudotojo vadove, kuris yra įteikiamas su kiekvienu nauju automobiliu. (Jei pirkot nenaują— ieškokit internete.)
Gali uždirbti, kad ir du šimtus litų per valandą, bet tu jų neuždirbsi jei kur greitkelyje sustojęs stovėsi ir lauksi , kad tas atvažiavęs į garažą nusitemptų ir už kuro siurblio saugiklio pakeitimą 300 litų nunertų.
afor 2014-04-11 17:11
pazistu nemazai zmogeliu, kad ir kaip gaila, bet vienas ju mano brolis, kuriem net dviracio lenciuga uzdet pagalbos reik, ka jau kalbeti apie kaliosio suklijavima, ar seip stabdziu kaladeles pasikeist. Kaip vertinti tokius zmones? kaip jos pateisint?
HardAxe 2014-04-11 17:22
Žmones galima išskirti į dvi kategorijas: vargšus ir pasiturinčius. Kai visai neturi pinigų stengiesi kuo daugiau padaryti pats: mašinos, buto remontai, daržovių auginimas, gyvulininkytė ir t.t. kuo blogiau gyveni - tuo labiau nepriklausomas esi, nes aplinka tave priverčia. Nori turėti - pasirūpink pats.
Geriau gyvenantys žmonės daiktus/paslaugas gali nusipirkti ir jiem tai net ekonomiškai apsimoka.
Bet žmonės turi pomėgių, hobių. Jeigu mano pomėgis knaisiotis prie mašinos aš knaisiojuosi, dzin, kad servisas gali padaryti tą patį.
O kur jūs patys pasikeitė tepalą dedat atrabotkę? Priduodat perdirbti? Aš nematau problemų pasikeisti kokį stabdžių diską ar išvalyti įsiurbimo kolektorių, tuo pačiu pamatai bendrą mašinos būklę. Bet keisti tepalą garaže, kurio neturi, kažkoks kreivas užsiėmimas. Servisas viską sugeba padaryti už grašius ir greitai
Pakeisti lemputes (ne xenon), dapilti tepalo, tasolo, langų skysčio. Gal stabdžių skystį. Pakeisti ratą, užvesti mašiną žiemą, tempti ir būti tempiamam nesudėtingose eismo sąlygose. Rasti vaistinėlę, gesintuvą, avarinį ženklą.
Turbūt viskas.
Gerb tepalų keitėjai: o kompus jūs taisyt mokat? Motininę laptope pasikeistumėt? Perlituotumėt išklerusį audio lizdą?
Kirtiklis 2014-04-11 18:11
Dar paantrinsiu .
Anonymous 2014-04-11 18:56
Nu galiu parsisiųsti krakų, tik nereik man jų, vaizdo plokštę galiu pakeist susiradęs ir parsisiųst draiverius, naudojau torentus ir persirašau rom. Mano lygis - beveik pasiekiu eilinį jauną kompų jūzerį. Kartais tenka ieškot pagalbos.
Galiu ir motorą persirinkt. Salono pečių pakeist. Uždėt relę ant jungiklio - maždaug tiek gali dauguma mano pažįstamų. Plaktuką, kūjį, raktą, lituoklį ar kempą visi moka rankose laikyti. Mano pažįstami.
Ir man virš 40
Simplicity 2014-04-11 19:18
Pats žinau bent porą auksarankių 40-mečių, kurie ne tik reikiamas programas susiranda ir nusilaužia, bet ir Windows'us esant reikalui persimeta, diskus pasikeičia Diskų skirsniai, multi-boot jiems jau aukštasis pilotažas, bet užtat automobilius užsimerkę išrinktų ir surinktų Tačiau, kaip jau ir rašiau, labai jau čia į kraštutinumus abi pusės puolat...
Kirtiklis 2014-04-11 19:47
Unikumas busi, tokių pasitaiko reta tikrai retai.
Kirtiklis 2014-04-11 19:52
Čia labiau sarkazmas ar net ironija, kad kodėl tikro vyro kriterijus šiek tiek pakeiti, o ypač tiems kurie vyresni ir nebendravo su tokiom technologijom, galima tyčiotis ir vadinti ne vyrais nes nesugebės tokių dalykų ką sugeba jaunesnė visuomenės dalis. O pagal apibrėžimą anksčiau čia keltą veikėjų tikras vyras turi viską mokėti, o jei jie nesugebės pasikeisti failo formato kad veiktų, tai jau nebe vyras nors ir gali pats susitaisyti sugedusia skalbimo mašina
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jaunų vairuotojų „sugebėjimai“: servise prašo sureguliuoti sėdynę, pritvirtinti kilimėlį ir pripilti langų ploviklio