Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Habib 2014-04-28 17:13
A nu jo. Logiska. Svoris nesumazeja nors ir uzkelto ant priekabos, bet va gabaritai tai sumazeja. Logiska, nieko nepridursi.
mental1ty 2014-04-28 17:20
Na logiškiausia turbūt būtų tai dėl suvartojamo kuro kiekio. Na ir taip pat dėl svorio, nes priekabos vežančios šituos Liebherius turi velnias žino kiek ratų ir svorį paskirsto vienodai dideliame plote todėl negadinamas kelias.
obuglas 2014-04-28 18:30
Ir tikriausiai, kad ką tik pagaminti mhm?
Čia kažkas panašaus, kai sunkvežimis veža sunkvežimį, nors irgi galėtų važiuoti. Tikriausiai dėl to kad užsakovas nori naujo daikto, o ne jau nuvažiavusio n kilometrų
min 2014-04-28 18:54
Taigi jie ne iki galo surinkti. Tikriausiai dar ir neveikia pilnai. Juos pilnai surenka paciame karjere.
Splius 2014-04-28 20:25
Užkeltas todėl,kad savivartį negalima vairuoti kelyje todėl,kad savivarčio kabinoje mažas matomumo kampas,praktiškai kitos puses tu net nematai ir toks gigantas važiuojantis keliu nesunkiai nuvartytu puse pakelės stulpelių arba apsaugines tvoreles.
O kur dar savivarčio mažas posūkio kampas.
bahuriux 2014-04-28 21:09
Manau tik del sitos vieninteles priezasties, na gal dar del to kad galbut jie isvis neturi valstybiniu numeriu ir negali vazineti bendro naudojimo keliais.
kukulis 2014-04-28 23:16
Vien tik del didesnio svorio paskirstymo. Sitie sunkvezimiai tusti sveria nuo ~60 iki 200 tonu, neaisku kuris cia parodytas filmuke. 30tonu ant asies gal kazkur ir leidziama, bet 100 tonu - abejoju.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Būna ir taip: eilinis vilkikas greitkeliu veža milžinišką karjerų savivartį (Video)