Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
fakitol 2014-06-09 10:58
Viskas gerai ir Šiauliuose. Eismas nėra intensyvus, pasirinkus laiką ne 8h ryte, o kokią 10h ir valio. Viską daro jaudulys, aišku jie linkę kabinėtis, bet manau jei mato, kad moki vairuoti tai ir kitaip žiūri, bet jei grybą pjauni, aišku, kad yra didesnė tikimybė neišlaikyti.
unytas 2014-06-09 11:22
mokyklini nepraleidzia jei griba pjauni tai turi nebepjaut kad i regitra praleistu.priedai prie algu ar dar kas gauna instrukturai kai nepraleidzia. prisimenu as kai neislaikau ir zinot kodel? del kitu vairuotoju mandagumu. is salutino vazavau i desne puse o ten greitejimo juosta,aplink tuscia ivazuoju i greitejimo juosta ir bmw atsinese pamate kad is greitejimo juostos vazuoju tas pristabde nu mane praleist kad man sustot nereiketu. nu ka sako regitros darbuotojas neislaikai nepraleido masinos ir t.t sakau gi mane praleido o tas jei butu nepraleides butum atsitrenkes i ji ir t.t. meginau gincitis bet zodziu reikejo eiti dar karta. buna ten jie sako per arti desnes puses,per arti kaires vazuoji,su linuote matuoja viska. norint kad butu viskas normaliai reike kad egzaminus butu galima laikiti ne vien regitroi dabar jie monopolinikai ir viska reguluoja tai kad keista mokykluose paruose viska ten gerai su M raide vazineja zmones normaliai o va regitroi vos 30% islaiko is pirmo karto keista cia kaskaip....
FtBall 2014-06-09 11:37
Ar priekyje buvo kamštis? Jei taip, tai teoriškai, kiekvienas automobilis pagrindiniam kely turi įleist po vieną iš šalutinio. Jei ne, turi laukt.
unytas 2014-06-09 11:53
ne nieko nebuvo visam kely, is kaires toks toks posukis as kai ilindau ir tas is po posuko atsinese (tokia lenkta gatve) kai as ilindau i greitejimo tas atvazavo ir pristabde jei butu nulekes ar persirikeves i antra juosta viskas butu normaliai o daba neislaikita. bet cia senai buvo. bet esme tame kad regitros darbuotojai bet pagal mane suinterisuoti nepraleisti egzaminuotoju nezinau kodel gal jei praleis savo galva jie sumokes ar dar kaskas.aisku daba jau kameros automobili prie manes dar nebuvo toku daliku.
audrius537 2014-06-09 12:09
Pries metus manes vos nepravijo, nes pries 5 cm gylio bala nepristabdziau, sako, varikli uzpilsi. Po to dar prisikabino, kad pirma pavara apsisukinejau, o ne taip kaip jis norejo-antra. Atseit masinu nebuvo, o vairavimo mokyklos moko pirma apsisukinet. Suinteresuot nepraleist jie, laiko tave durniaus vietoje, jokio zmogiskumo, bet dabar girdejau jau atlaidziau.
FtBall 2014-06-09 12:56
Jeigu būtų suinteresuoti nepraleist - tai niekas ir neišlaikytų. Mano nuomone, instruktoriai labai gerai mato, ar gerai vairuoji. Jei realiai prastai vairuoji, bet "ant popieriaus" - gerai, tai ir gali prisigabint prie smulkmenų. Pats išlaikiau iš antro karto, nes užgesau ~10 kartų. Bet instruktorius paminėjo, kad daugiau jokių klaidų nepadariau, ir būtų praleidęs su 8 kartais. Antrą kartą laikiau pas vietoj pagarsėjusį instruktorių, pas kurį beveik niekas neišlaiko. Na, posūkyje nukirtau ištisinę su vienu ratu, sako, sustojam pakalbėt kur nors, bet galutiniam variante - praleido.
vardasas 2014-06-09 13:13
lengva sutvarkyti tokias nesamones, teorija 200lt o praktika nemokamai va tada ir pasirodytu idomumai
pozitronas 2014-06-09 13:26
Keista aš Vilniuj laikiau tai ties Regitra važiuodamas per tarukinių pervaža neapsidairiau, įvažiavau i magistralę iš greitėjimo juostos per anksti ir kirtau ištisinę juostą, ir dar kažkokia smulkmena buvo nebeatsimenu, bet teises gavau atseit nekritiniai pažeidimai.
aurimokas 2014-06-09 16:08
Nežinau kiek tiesos, bet Regitra turi mėnesinį praleidžiamų asmenų skaičių, kurį pasiekus, kad ir kaip gerai važiuosi vistiek ras prie ko prisiknist kad nepraleist.
immortallt 2014-06-09 16:40
Čia iš kurio pasakų rinkinio? Bobučių, ar tų, kurie vairuot nemoka?
salemas5 2014-06-09 17:14
Mano instruktorius buvo man patares eiti laikyti regitroje egza mazdaug menesio vidury tarpe tarp 9 ir 12 valandos kada eismas maziausias. Taip ir padariau. Gatves praktiskai tuscios buvo, apsukau rata apie rajona, viena sudetingesne sankriza pravaziavau ir viskas, netruko ne 20 minuciu.
Islaikiau is pirmo karto Beje tai vyko klaipedoje .
Arthuras 2014-06-09 17:19
Negi per sunku suprast, kad Regitra yra suinteresuota, jog išlaikytų kuo mažiau?.. Taigi nuo to priklauso jų uždarbis.
Dabar lygtais jau filmuoja tuos egzaminus, tai nemanau, kad būtų galima labai kažką "nuskriaust". Tačiau anksčiau teko girdėt visokiausių istorijų. Reikėtų dar ir paminėti, kad reikalavimai, norint išlaikyti egzaminą, yra kvaili. Prašoma smulkmenų, o niekaip nepatikrinami realūs sugebėjimai...
trapecijus 2014-06-09 17:35
Ne vieną šimtinę esu uždirbęs bendradarbiaujant su Šiaulių Regitros darbuotojais. Prieš 6-7 metus. Visi nori išlaikyt teises iš pirmo karto, nes perlaikymas kainuoja. Kainuoja ir laikas bei nervai. Susimoki (iki 1000Lt eidavo ''stafkes'' už išlaikymą iš pirmo karto) ir išsilaikai be jokių problemų. Būdavo kad būsimą vairuotoją išleisdavo iš mašinos tik nuvažiavus 300m nuo Regitros - kam bereikalingai benziną degint, kai instruktorius gali pats nuvažiuot į šalimais esančia užkandinę pavalgyt per tą laiką, kada nervuotųsi su nemokančiu važiuot vairuotoju. Bet išlaikymo procentas turi būti vidurkis Lietuvos mąstu. Nebeatsimenu 43-47% išlaikančiųjų iš pirmo karto. Ką tai reiškia? Tai, kad nemokantys į kišenę išvis nebeturi jokių šansų išlaikyt iš pirmo karto. Todėl išlaiko iš trečio-ketvirto. Kaina kyla. Mokėti vis daugiau norinčių nelabai daug. Teko mokinius vežti į Mažeikius. Net Biržus. Ten užtekdavo ir 400-600 litų. Priklausomai nuo gyvenamos vietos - būna, kad gryžęs iš UK ar Airijos nori būtent tą savaitę išsilaikyt teises ar kategoriją, kuri garantuos darbą ir geresnes pajamas. Yra paklausa - bus ir pasiūla.
Broniusg 2014-06-09 18:43
Reikėtų pasodint pačius egzaminuotojus patikrint jų žinias. Garantuoju apie 70% neišlaikytų... O nesugebantis vairuoti negali egzaminuoti kitų. Reiškia vietą užleisti tektų kitam... Praktiškai taip ir yra: kas moka tas ir dirba, kas nemoka moko kitus, o kas ir to nesugeba tas VADOVAUNA
Arthuras 2014-06-09 18:45
Nežinau kaip kitur, bet Šiauliuose ir darbuotojai tos Regitros - "rinktiniai"...
GTRooTube 2014-06-09 18:59
Jo Regitroje tikrai tokie nešvarūs dalykai ir vyksta. Kai laikiausi B kategoriją išlaikiau tik iš ketvirto karto. Visai neseniai laikiau C ir CE kategorijas, tai C išlaikiau iš pirmo karto (nes ten aikštutėje praktiškai nėra pratimų, tik vienas ir nėra kaip susimaut), o CE tai irgi tik iš 4 karto, nes niekaip iš aikštutės neišvažiuodavau. Ketvirtą kart laikiausi ne ką geriau nei ankščiau, tačiau kažkodėl ėmė ir išleido į miestą. Tiesiog jiems reikia pinigus susirinkti ir tiek. Ir tikrai mėnesio gale geriau laikytis teises, nes jie turi praleisti vairuotojus, kad šie išlaikytų ir pasiektų vidurkį Lietuvos, tad mėnesio gale geriausia laikytis teises.
lape 2014-06-09 21:20
Sakot, žiūri į vidurkį, kad atitiktu Lietuvos. Reiktu pažiūrėt histogramą, kiek iš kurio karto išlaiko, iš kart matytųsi kas prie ko. Bet ar yra tokia statistika?
fakitol 2014-06-10 07:32
Jei jie laikosi tokios politikos, tai nematysim .
sub 2014-06-10 09:43
Apie ką kalbėjot? Ar pinigėlius į kišenę kišot?
sub 2014-06-10 09:50
Vau, kodėl taip brangiai. Prie tūkstančio pridėk dar vieną ir teises gali nusipirkt švarias, kam tie laikymai tada? 50 lt. kažkada buvo už važiavimo teigiamą. Gal prieš 10 metų. Tai vau, jei dabar jie po 500 lt. už važiavimą gauna, tai čia svajonių specialybė. 8 iš 10 meti lauk iš važiavimo, ir žiūrėk jau grįžti namo su mėnesio alga. Neveltui kameras įdėjo, nes tie instruktoriai tikrai naudojosi savo padėtimi, matai jiem riba yra kiek per mėnesį galima praleisti. Absurdas visiškas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vilniuje sunku išlaikyti vairavimo egzaminą? Šiauliečiai pasakytų kitaip