Priminimas eismo dalyviams: nuo šiol keliuose daug kas kitaip

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vazzy 2014-07-02 09:47
visai logiski istatymai, aisku isskyrus dviratininkus. ten lempos is taip mazai sviecia, nerealu tiketis, kad jos pades diena.
Sljder 2014-07-02 14:56
Kad labai mažai kas paaiškinta, pvz., registracijos sustabdymas. Ar galiu stabdyt registraciją daug kartų per metus? Per kiek laiko atnaujinama? Kiek tai kainuos? Aišku dviračiams tai be komentarų - būtų galima ramiai pasijuokti, bet kas nors tikrai užklius, įdomu kokia bauda Edit: dėl 0,02 promilės motociklams įdomu argumentas kodėl būtent jiems? Jeigu visiems tai visiems, jei nieka m tai niekam. Automobilis yra žymiai pavojingesnis aplinkai nei motociklas, o čia tik motociklams, kurie avarijos atveju žymiai mažiau žalos padaro.
aurimokas 2014-07-02 16:31
Įdomesnė situacija automobilių turguj nusipirkus automobilį jo negali registruoti, nes automobilis nepraėjęs TA. Tačiau TA negali praeiti, jeigu automobilis nėra registruotas. Taigi klausimas įsigijus automobilį kur pirma reikia jį varyti? Į Regitrą ar į TA? Ši situacija man primena visų žinomą ginčų klausimą: kas atsirado pirmiau - višta ar kiaušinis?
Arthuras 2014-07-02 19:00
Kas su dviračiais blogai?
immortallt 2014-07-02 20:01
Pradžioj galėtų ir esamas taisykles vairuotojai išmokti, arba įvesti tokią taisyklę - pastatė mašiną ant dviračių tako - gali išdaužti žibintą, arba savininkui nosį sulaužyti. Užkirto kelią važiuojant pagrindiniu ar sukant iš šalutinio dviratininkui - same rules apply.
bala 2014-07-02 20:09
O dviratininkams kokios bausmės būtų? Važiuoja šaligaviu - bac iš alkūnės, pervažiavo per raudoną - galima pavyti ir numušti?
Arthuras 2014-07-02 20:10
Dviratininkams irgi galima pritaikyti. Važiuoja per perėją, o ne vedasi dviratį - pyst per makaulę. Važiuoja šaligatviu - op pagalį į ratus.
Anonymous 2014-07-02 20:21
Geras Seimūnai mums pyst durną įstatymą, o mes ne seiman dėmesį kreipiam, o tarpusavyje pyst per galvą, pyst pagaliu į ratus Laba diena, Lietuva!
immortallt 2014-07-02 20:53
Viena yra kai niekam netrukdai ir nesukeli pavojaus, kita yra, kai tenka kirsti ant stabdžių ir vos neužsimuši. Pėsčiųjų takais nevažinėju, ten kur yra galimybė. Bet vat pėsčiųjų ant dviračių takų daugiau negu ant pėsčiųjų takų. 9/10 net nesupranta, kad jie pažeidžia eismo taisykles. Taip, per perėją dviračio nesivežu, bet neiššoku prieš mašiną, o arba palaukiu, kol pravažiuos, arba kol kiti pėstieji eis, tad absoliučiai niekam nėra jokio skirtumo ar aš persistumsiu, ar šliaušiu keturiom, dalimis persinešiu dviratį ar pervažiuosiu. Negana to, dar pvz Gedimino prospektas - bet kuriuo dienos momentu, bent 2 mašinas rasi "sugedusias". Dažnai jos pažeidžia net 2 taisykles - ženklą draudžiantį sustoti (nekalbant apie stovėjimą) ir dar palieka ant dviračių tako. Apart Zuoko pasimaivymo ir vieno karto akcijos, daugiau nieko nevyksta. Kaskart prie tokios vietos kyla pavojus dviratininkui. P.S. kartą ir nuo dviračio teko skristi. Ant dviračių tako degradai tyčia užšoko priešais, suveikė refleksas ir stabdžiau. Reikėjo nestabdyti, o tada kviesti mentus.
Arthuras 2014-07-02 21:20
Yra KET. Nieko nėra labiau už*isančio, kaip dviratininkai ant pėsčiųjų takų, arba staigiai įmaunantys į perėją...
immortallt 2014-07-02 23:14
Ir niekur nesakau, kad tai gerai, ar kad tai darau. Lygiai taip pat ausų duoti reikia. Bet nieko nėra blogiau, nei mašina, kuri tave aplenkia ir užkerta stabdžius priešais nosį tyčia, kai tu važiuoji pagal absoliučiai visas taisykles arba sukant iš šalutinio, tave mato, žiūri akivaizdžiai į tave, bet nekreipia visiškai į tave dėmesio ir užkerta kelią.
zygis_ 2014-07-04 12:46
Niekur nėra parašyta apie šviesas dieną. Dienos metu pakanka atšvaitų. Naktį jau kita kalba. Iš esmės viskas labai logiška, dviratis kaip ir kitos transporto priemonės turi būti tvarkingas. Manau dėl tvarkingumo turi būti suinteresuotas ir pats dviratininkas, nes jei tave nukals tai ok, automobilio vairuotojas greičiausia bus kaltas ir gaus baudą, bet tu būsi sužalotas arba iš vis negyvas. Liemenė aišku debiliška vieta, bet užtenka ir atšvaisto, kurios bėje turėtų segėti ir pėstieji. Lygiai tas pats galioja ir su perėjomis, aš visada važiuoju per perėją, bet visada įsitikinu, kad vairuotojas mane mato (ir žino kad važiuosiu per perėją) ir praleidžia. Tik gaila, kad dauguma taip nedaro ir varo per perėją nežiūrėdami (pėstieji irgi). Aš pats važinėju su dviračiu, automobiliu ir viešuoju transportu tai visas situacijas esu matęs iš skirtingų perspektyvų. Ir nereikia čia kaikuriems kažką šūkauti "pyst per galvą!", patys elgitės normaliai tada ir kiti taip darys. Plius su "pyst į galvą!" kartais gali baigtis kiek kitaip nei norėtųsi (nuo ligoninės arba bent jau pleistiukų iki komisariato ar net baudžiamosios atsakomybės) P.S. Čia kažkas minėjo pėsčiuosius ant dviračių tako. Tai jo, sunkus atvejis Visada bandau pralėkti gana arti, gal mažas išgąstis nors truputį paprotins, nes visokie skambaliukai neveikia. Na gal čiuožiančio rato garsas kažkiek dėmesį atkreipia Sudėtingiausia situacija kiek teko susidurti - pilies gatvė...
Arthuras 2014-07-04 13:31
Kas juokingiausia, kad dviratininkai patys jaučiasi labiausiai nuskriausti, ignoruojami ir pan. NORS, beveik kiekvienas dviratininkas pažeidinėja KET. Verkia dėl žmonių ant dviračių tako - patys važinėjasi šaligatviais. Verkia, kad jų niekas nepraleidinėja, kaip automobilių - patys važiuoja nei kaip transporto priemonės, nei kaip pėstieji: per perėjas ten, kur labiau apsimoka, gatvėmis ten, kur greičiau, tarp automobilių ir t.t. Manau, kad galima iš kitų reikalauti elgtis pagal taisykles, kai ir pats elgiesi pagal jas. O jei ne... Geriau patylėt ir prisitaikyt.
X-log 2014-07-04 14:41
Pagal naujas ket dviratininkai gali vazineti saligatviais. Per pereja irgi kaip ir gali vaziuoti, tik tada prarandi pirmumo teise.