Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evalda5 2014-07-13 22:25
Mano nuomone, po 20 metų gali būti ir bendro naudojimo automobiliai, ir elektromobiliai, ir hibridai, ir visiškai nesvarbu, kaip tai atrodys. Mano kritika skirta ne kažką paneigti, o tik parodyti, kad kolkas tai tik utopija, visiškai neapgalvotas ir neišdirbtas produktas, turintis daugiau minusų, nei pliusų, o ir pliusai labiau tariami nei realūs. Mano nuomone, pirma reikia pasiekti atitinkamą infrastruktūros lygį, sutvarkyti kelius, pasirūpinti tinkama ir savalaike jų priežiūra. Kai technologija "be vairuotojo" pasieks bent jau "klevukų" lygį. o manau, kad remiantis vien sensoriais ir be jokio dirbtinio iintelekto tai neįmanoma, bus galima pritaikyti viską tokių automatizuotų kibiriukų atejimui.
Gerai pagalvojus, norint, kad tokia sistema funkcionuotų sklandžiai, tam užtikrinti turėtų būti pasitelkti ne tik paties kibirėlio sensoriai bei GPS, o ir sukurta kokia nors globali sistema. Vieninga, ir stebinti eismą visur, kur jis vyksta, kokios nors metrologijos (meteorologijos) stotys, stebinčias realias oro bei kelio sąlygas nuolat, realiu laiku, ir pagal tai koreguojančios kibiriukų judėjimą, pvz., greitį, bei stabilumą užtikrinančių sistemų, kaip kad šiandieninės ESP ar ESC, darbą.
Kitas klausimas, apie kurį kolkas pagalvota tik teoriškai, kaip tie kibiriukai integruosis į bendrą eismo sistemą. Nes esu tikras, kas visi per vieną dieną neims ir nepersės į viešąjį transportą. Kaip jie reaguos ir susitvarkys su, pvz., Vilniaus eismo srautu? Ar bus sukurta sistema, kuri perspės, kai žiede ant tavęs "lipa" kitas vairuotojas, kaip turėtų pasielgti kibiriukas? Ar rėžtis į kiitą automobilį priešingoje pusėje, ar tiesiog laukti smūgio? Ar pajėgs susidoroti su tokiomis elementariomis kliūtimis, kaip susiaurėjimai ties kelio darbais, pažymėti tik retai sustatytais kuoliukais? Tam manau irgi bus reikalinga ne vien kelio ženklų bei ženklinimo atpažinimo sistema. Kaip ir klausiau prieš tai, kas liks kaltas, jei toks kibiriukas paklius į eismo įvykį?
Tokia ta mano nuomonė, ir kritika tikiuosi pakankamai konstruktyvi... Galima vardinti ir vardinti, kas neduoda ramybės, ir ką dar reikėtų patobulinti / išspręsti / apgalvoti. Todėl ir pašiepėm šitą utopiją, nes buvo "išspjauta" atseit geniali idėja, nors realybėje tikrai dar daug neapgalvotų dalykų. Kai bus pateikti atsakymai, o ne sapalionės, tada ir galvosim. O kolkas mes čia tik teršiam eterį apie tai, kas bus, o gal nebus. Geros dienos.
Simplicity 2014-07-14 01:52
Gerbiamieji, net pats protingiausias ir greičiausias kompiuteris jums nepadės, kai briedis prieš nosį iš girios išbėgs. Žmogų jūs galit pakeisti kompiuteriu, bet stabdymo kelias nuo to ne ką tesutrumpės. Problema su miško žvėrimis yra ta, kad jie išlekia skersai kelio ir puola po ratais net nestabdę. Aš taip su stirna ant Via Balticos esu prasilenkęs. Važiuoju sau patenkintas ir matau kaip stirna kiek įkabindama per rapsų lauką atsineša. Numečiau šiek tiek greičio ir ta pralėkė prieš mane net neapsidairius.
Teigti, kad visi važinėsim skolintais (GOOGLE) automobiliais yra tikrai labai drąsu. Turim ir taksi, maršrutinius miesto/užmiesčio autobusus, keleivinius traukinius, metro, bet kažkodėl nuosavų automobilių neatsisakėm. Amerikiečiai kiekvieną rytą ir vakare dūsta kamščiuose. Kaip tą situaciją pakeis GOOGLE? Susodins į vieną automobilį dirbančią šeimą ir ta pačia kryptimi pašalpos pasiimti važiuojantį narkomaną? Kuo tai bus geriau už važiavimą autobusu?
.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Google: ateityje nuosavi automobiliai bus nereikalingi