Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2014-07-13 16:21
"Lietuviai nepasitiki Europos šalių techninės apžiūros centrais" - ne centrais nepasitikima, o bevertėmis "knygutėmis" kuriose visos mašinos "ledinės" su tvarkingai pildomomis apžiūromis ir kilometražais. Kurias čia pat ar kitose šalyse perpardavinėtojai gamina kokias tik nori. Nėra bendros duombazės (be galimybės kažką joje pataisyti) - skaityk nėra ir kuom pasitikėti.
O, kad nuo liepos turguose atsiras tik tvarkingos mašinos tai išvis buvo kažkieno naivus sapnelis - jos ir toliau turguose perkamos "tiesiai iš vokiečio", perpardavinėtojas dažniausiai niekur neminimas tai pirkėjas turės tiesiog daugiau bėdos, negalėdamas savo pirkinio net oficialiai užregistruoti, dėl ko jam gali dar kilti komplikacijų kokios vagystės atveju. Bet, gal procedūrų komplikavimas ir buvo pagrindinis tikslas - kad sąlyginai lengviau būtų pirkti iš kontorų, o ne žmonių.
HDi 2014-07-13 16:53
Visada gali reikalaut tvarkyti dokumentus oficialiai, o ne pirkti "tiesiai iš vokiečio", arba tiesiog nepirkti, net tiks sau gerą darbą padarytum, bet ir valstybei. Jei visi taip elgtųsi tai ir pardavėjams tektų taikytis, aišku tai sukeltų ir kainas, o kadangi norima automobilį nusipirkti kuo pigiau tai ir turim ką turim.
kestutisz 2014-07-13 18:08
Na tai straipsnyje ir rašoma apie "ženkliai brangesnius" atvejus, net 500Lt - čia ir yra greičiausiai plius minimalūs mokesčiai, už tiek net dar labai neprastam karučiui nieko techniškai nesutvarkysi (net tas uber-tvarkingas "vokietis" prieš pardavimą mašinos jau realiai nebetvarkys, net padangos jei pakenčiamos pasikeičia dar ant tralo ir t.t. ir pan.). Tik kas norės mokėti daugiau :) Kitas dalykas, kad tiesiog norimo varianto "ne iš vokiečio" gali nebūti arba būti labai mažas pasirinkimas. Pvz paieškose užsimesk "parduodu lizingu" ir be - santykis nekoks, čia praktiškai pats akivaizdžiausias požymis - nori pardavėjas viešintis ar ne.
Domas1 2014-07-13 22:32
Nesuprantu kur cia problemos, isigyji auto is vokiecio su vokiska TA, tiesa perki ne is zmogaus o is imones prekiaujancios vokietijoje, ten bent jau viskas priziurima, zinoma siek tiek gal teks daugiau sumoketi uz techniskai tvarkinga ir su visa serviso knygele + pargabenima. Daznai gausi net naujas ar apinaujas padangas, viskas veiks, originalios dalys tikrai bus ir t.t. Tik kad nekiltu daugiau bedu reikia vezti auto per UAB kurios auto pargabena (tokiu LT daug) ir visus dokumentus sutvarko, dar is ju numerius pasiemes gali vaziuoti kaip min kelias dienas ar kiek ten reikia paprasai kol galiausiai masina i TA ar i Regitra ar susitvarkai kas kliuna. Is LT pirkti auto gauni taip:
1) atsukta rida
2) sukirmijusia su kitaiskom detalem ar net plikom padangom
3) jokiu garantiju auto jeigu nera jokiu serviso knygeliu ir pan
Pries perkant visada prasyti VIN kodo, patikrinti ar yra serviso knygele, skambini i atstovybe ir prasai infos, visada pasako net rida jei of servise buvo tikrai aptarnauta, tikrini autodna.lt papildomai jei reikia dar buti neapgautam (kartais ten irgi rida pasako), na ir jei geriausias variantas perki tik ka praejusia TA Vokietijoje jei is ju imi, nes ten TA kur kas griestesne. Tai tiek is savo gyvenimo patirties :]
Domas1 2014-07-13 22:32
Nesuprantu kur cia problemos, isigyji auto is vokiecio su vokiska TA, tiesa perki ne is zmogaus o is imones prekiaujancios vokietijoje, ten bent jau viskas priziurima, zinoma siek tiek gal teks daugiau sumoketi uz techniskai tvarkinga ir su visa serviso knygele + pargabenima. Daznai gausi net naujas ar apinaujas padangas, viskas veiks, originalios dalys tikrai bus ir t.t. Tik kad nekiltu daugiau bedu reikia vezti auto per UAB kurios auto pargabena (tokiu LT daug) ir visus dokumentus sutvarko, dar is ju numerius pasiemes gali vaziuoti kaip min kelias dienas ar kiek ten reikia paprasai kol galiausiai masina i TA ar i Regitra ar susitvarkai kas kliuna. Is LT pirkti auto gauni taip:
1) atsukta rida
2) sukirmijusia su kitaiskom detalem ar net plikom padangom
3) jokiu garantiju auto jeigu nera jokiu serviso knygeliu ir pan
Pries perkant visada prasyti VIN kodo, patikrinti ar yra serviso knygele, skambini i atstovybe ir prasai infos, visada pasako net rida jei of servise buvo tikrai aptarnauta, tikrini autodna.lt papildomai jei reikia dar buti neapgautam (kartais ten irgi rida pasako), na ir jei geriausias variantas perki tik ka praejusia TA Vokietijoje jei is ju imi, nes ten TA kur kas griestesne. Ir gauni ledine masina :]
Domas1 2014-07-13 22:34
Domas1 2014-07-13 22:35
Nesuprantu kur cia problemos, isigyji auto is vokiecio su vokiska TA, tiesa perki ne is zmogaus o is imones prekiaujancios vokietijoje, ten bent jau viskas priziurima, zinoma siek tiek gal teks daugiau sumoketi uz techniskai tvarkinga ir su visa serviso knygele + pargabenima. Daznai gausi net naujas ar apinaujas padangas, viskas veiks, originalios dalys tikrai bus ir t.t. Tik kad nekiltu daugiau bedu reikia vezti auto per UAB kurios auto pargabena (tokiu LT daug) ir visus dokumentus sutvarko, dar is ju numerius pasiemes gali vaziuoti kaip min kelias dienas ar kiek ten reikia paprasai kol galiausiai masina i TA ar i Regitra ar susitvarkai kas kliuna. Is LT pirkti auto gauni taip:
1) atsukta rida (kiek pats tikrinau kas antra/trecia auto su atsukta rida), pas Vokiecius kalejimas
2) sukirmijusia su kitaiskom detalem ar net plikom padangom
3) jokiu garantiju auto jeigu nera jokiu serviso knygeliu ir pan
Pries perkant visada prasyti VIN kodo, patikrinti ar yra serviso knygele, skambini i atstovybe ir prasai infos, visada pasako net rida jei of servise buvo tikrai aptarnauta, tikrini autodna.lt papildomai jei reikia dar buti neapgautam (kartais ten irgi rida pasako), na ir jei geriausias variantas perki tik ka praejusia TA Vokietijoje jei is ju imi, nes ten TA kur kas griestesne. Ir gauni ledine masina :]
1337 2014-07-14 12:25
Kada perka dešrą, tai žiūri kur pagaminta, iš ko pagaminta, kiek galioja, ar patikimas pardavėjas.
Kada kalba pasisuka apie automobilį, kurio būklė gali tiesiogiai įtakoti šeimininko gyvenimo ilgumą, tada jau galiojimo laikas, sudėtis, čekiai ir pardavėjo sąžiningumas kažkodėl tampa trečiaeiliu reikalu, svarbiausia kad būtų pigu
Retorinis pasvartymas: tai kokį Š ten pardavinėja, jei 50lt TA talonas grasina automobilį pabrangint tūkstančiais?
Arthuras 2014-07-14 21:20
Labai geras pastebėjimas. Apskritai, TA praeina net lavonai ir be jokių kyšių. Tai kokia mašina turi būt?..
Anonymous 2014-07-14 21:53
Specialiai pirkau netvarkytą. Pats pasikeičiau tepalus (turiu kur utilizuoti, nepilu ir nedeginu), pats diržus, tempikus, kaladėles ir visa kita. Bent jau žinau, kas įdėta. Pirkti brangesnį su TA ir paskui bijoti, kad prastos kokybės detalės ar medžiagos gali sugadinti mašiną ar įtakoti saugumą? Kame logika?
Kartą teko pirkti pigias kaladėles... Sudėjau ir pabandęs išsigandau, kad stabdžiai dingo Teko ieškoti normalių ir dar kartą keisti. Perekupai, manot, pirks geras?!
Arthuras 2014-07-15 08:21
Blemba, įsėsi į perkamą mašiną - stabdžių nėra, tai išvis nepirksi. Elementaru. Todėl bus priversti dėt padoresnes, tas kaladėles...
FtBall 2014-07-15 09:00
Irgi variantas. Bet 90+% žmonių negali/nemoka tokių dalykų daryt. Mano tėvas prieš ~30 metų automechanikos magistro laipsnį įgijęs, bet dabar jau sunku įvertint būklę apynaujiems automobiliams.
Kalbant apie pigias dalis, tai jas galima naudot, bet jos retai kada atitarnaus tiek, kiek nurodyta. Pagrindinis diržas noname - nurodyta 90k, bet nutrūko prie ~50k, perdegė vienas gamyklinis xenonas, o kitas pergyveno dar du noname ir dar gyvas, jau 10 metų.
Domas1 2014-07-15 19:44
Kas del auto daliu tai visada reikia pirkti tik originalias (dar geresnes jei kam kiseneje slamantys metosi) ar bent OEM atitikmenis jei kas negali sau leisti, bet ne is kinijos vezamas ar kokias ten pigiausias, nes nuo to ir viskas prasideda, ne tik automobili kaip kas vairavo ar eksploatavo, viskas priklauso kas po kapotu sudeta. Jei paimsi pigiausia desra tas pat bus efektas, skrandis vieno ar kito suvirskins tuos E bet jei ju daug gali buti nekokios pasekmes, taip ir su automobiliais idesi prasta kokibe "suviduriuos" :]]].
Anonymous 2014-07-15 20:27
Nu ir kaip įsivaizduojat perekupus eilėse prie originalių detalių? Net mano pavyzdys su prastom kaladėm - TA būčiau praėjęs. Tik stabdžio pedalį tektų SPAUSTI Ir mašina stodavo ne prasčiau, negu bet kuri kita, prižiūrima servisuose kas TA. Bet aš gi žinojau, kaip stabdo su gerom kaladėm.
Perekupai drąsiai dės prastas detales ir pardavinės tas pačias mašinas, tik su TA jos bus brangesnės. Saugumo nepadaugės, autoparkas nenaujės, o kokia nauda bus? Na, nusipirkus turėsi du metus susitvarkyti pakabą, stabdžius, motoriuką ir šiaip pablizginimui
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pirkti automobilį su technine apžiūra ar be jos?