Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
dariusss 2014-08-03 13:30
idomu kaip jie gali zinoti, kad butent vairuojant skambino ar rase sms zinutes? gal tiesiog kelios min pagal visas taisykles sustojes skambino ir tik pajudejus padare avarija, arba padare avarija ir paskambino artimiesiam pranesti apie eismo ivyki.. juk neuzfiksuosi eismo ivykio keliu minuciu tikslumu, be kokio atoregistratoriaus...
sloggi 2014-08-03 13:51
Tai, kad speju tokie dalykai vyksta dazniausiai ne katik pajudejus, o jau vaziuojant ilgesni laiko tarpa. Priedo kam skambint artimiesiams zmonems iskart padarius avarija? Jug islipi apziuri ir eini sneket su kitu avarijos dalyviu ar viskas gerai. Pamates kita dalyvi kraujuose neskambinsi mamai ka daryt ne ? Kiek zinau mob liniju operatoriai taipogi saugo kazkoki laika tavo pokalbi, tad jai ir paskambintum po avarijos seimai tai manau isaiskint butu galima, jog skambinai po viso nutikimo.
dzo 2014-08-03 14:57
O man idomu kam isvis ta telefona imti. Patikrintu per operatoriu isklotines ir butu aisku.
sloggi 2014-08-03 15:09
Nereikes niekur kreiptis jai jis neskambino ir temti gumos. Jai skambino uzduosi papildoma klausima operatoriam ir viskas.
Edmundas 2014-08-03 15:44
Įdomu, kaip įrodyti, kad naudojai laisvų rankų įrangą? Juk telefonas nefiksuoja ausinių prijungimo, iš operatoriaus bus tik vienas atsakymas: buvo skambinta.
dzo 2014-08-03 16:14
bet tokiu atveju tikrinant telefono aparata ir nezinosi ar ji buvo...
nebent sms gali patikrint, bet ta galima ir per operatoriu.
dzo 2014-08-03 16:17
P.S. Skambuciai ir sms manau yra maziausia problema. Didesne problema yra kai naudojasi facebook, instagram, skype, whatzapp, shudaap.. uz vairo...
zet 2014-08-03 18:34
o nepaprasciau susisiekti su operatoriais?
zet 2014-08-03 18:36
siaip telefonas gyvybiskai svarbus daiktas. Pvz kaip susisiekti su vaikais ar paimti vaika is darzelio ? Niekaip negaliu nustoti stebetis, kodel istatymu priemimas susijes su emocijomis o ne su racionalumu ir logika.
zet 2014-08-03 18:37
o kaip patikrins, ar skambinau sustojes. Ir gal pavaziaves 3 minutes padariau avarija ?
sloggi 2014-08-03 18:50
Na manau atras budu kaip nustatyt. Idomu ar naujesniuose masinose kompas nefiksuoja tokiu dalyku po smugio laiko ir pns. Antra vaizdo fiksatoriai, trecia tai paciu telefonas tokie kaip twitteriai facebookai ar gps kas naudoja jug fiksuoja vietas, paduot galima ir ten uzklausa paziuret kur stovejai. Paskaiciuos leistinu greiciu kiek sugebetum nuvaziuot. Paziures ar skambinai stovedamas ar vaziuodamas. Mano manimu vaziuojant toki daikta kaip telefonas isvis reiketu blokuot masinoje, esu nesyki ejas per gatve ir vos nepervaziuotas masinos, man degant zaliai kai jau esi viduri perejos. Zmones pakelia akis paziuret ant stabdziu ir poto tupa sypsena nusisypso ir ui. Kas prasciausia pas tokius zmones masinose daznai vaikai nebuna prisekti, stovi uzvairuotojo sedynes arba perviduri gale.
Fikcija 2014-08-03 20:58
Jus cia marozai visi ar akli pas mus kas 5 autimobili vairuojantis pliurpia tais debilafonais ir kai toks atidus vairuotojas sukelia avarija paglostyt gal ji?
BadAss 2014-08-03 21:34
O kas sakė, kad tai nesvarbus daiktas? Čia esmė ne tame svarbus, nesvarbus, esmė, kad naudojasi telefonu vairuodami, be laisvų rankų įrangos, va kur esmė, dėl to žmonės žūsta...
kestutisz 2014-08-03 21:54
Yra nuodas - bus ir priešnuodis. Ypač jei "nuodas" kvailas (telefonu gal buvo kalbama garsiakablio režimu, gal naudojosi ne pats vairuotojas, o gal kaip tik browsino inete). Tiesiog išpopuliarės aplikacijos trinančios/modifikuojančios logus pačiame telefone ir tiek. Ir išvis - gal kratą darys, iškraustys visiems kišenes dėl kokio paprasto stuktelėjimo?
kestutisz 2014-08-03 21:59
Žūstama ne dėl pečiu prispausto telefono, o dėl dėmesio nukreipimo (nesam tokie multitskingo gigantai kaip įsivaizduojam). Net vairą būtina nuolat laikyti abiem rankom (na sekundė kita pavarai perjungti) - o dauguma mašinų su porankiais, ir dar intensyviai naudojamais, o telefonas čia tik aisbergo viršūnė.
runce 2014-08-03 22:09
kalbu ir kelbėsiu telefonu už vairo. viskam reikia proto: jei varai autostrada, tikrai nestosi ir nešvaistysi laiko, o mieste per perėjas, sankryžas, naktį, tik paskutiniai debilai gali kalbėt telefonu, nes ir be jo sunku tokiu tempu susigaudyt. kitaip sakant, žmonės debilai, ir tie, kur draudžia, ir tie, kur kalba, nieko nepakeisi, neiššaudysi nei vienų. atimt vairuotojo pažymėjimus iš 70proc vairuotojų irgi ne išeitis. tampyt tai galima vairuojant
immortallt 2014-08-03 22:17
Alkoholis kai kuriems irgi gyvybiškai svarbus. Kaip gi gali vairuoti ir negerti. Tik va kai sms rašo ar telefone kažką žiūri, tai blogiau nei vidutinis girtumas. Skambinti dar - daliai žmonių nemaišo, didžioji dalis pamiršta kaip vairuoti.
Kas svarbiausia, per tokius žūsta žmonės, jie sužalojami, bet daug dažniau tiesiog apgadinamas turtas. Ne kartą tokiems norėjosi užkirsti kelią, ištraukti iš mašinos ir sudaužyti telefoną.
punktyras 2014-08-03 22:34
.
Shinigami 2014-08-04 06:33
SMS rašimas ar naršymas internete yra žvilgsnio nukreipimas nuo kelio. Kas yra labai pavojinga. Tačiau tai ne vienintelė priežastis kada nukreipiamas žvilgsnis nuo kelio. Žvilgsni dažnai nukreips nuo kelio kai reikės reguliuoti radiją, jei kažkas šalia sėdi ir ką nors rodo. Ar lauke kažką pamatai.
Kalbėjimas telefonu ar su laisvų ranku įranga ar be jos yra dėmesio nukreipimas nuo kelio. Bet ir kalbėjimas su keleivių yra panašaus lygio dėmesio nukeipimas nuo kelio.
Todėl kuo tokie įstatymai griežtės tuo populiaresnis taps autopilotas.
sub 2014-08-04 08:57
Su šitu kaip ir viskas aišku.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mobilieji telefonai nejuokais įpykdė Didžiosios Britanijos policininkus