Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Sigitas.lk 2014-08-17 21:21
Na jei jau perki 700ag automobili, tai manau kuro sanaudos tau jau tikrai yra paskutinej vietoj Vis tik arkliai is niekur neatsiranda, kiekviena reikia pagirdyti. O del efektyvumo, tai na uzdekim tam golfyciui dar puse tonos svorio, ir ziuresim, kiek tada jisai ris, ir kaip vaziuos ir kaip byres Beje, tu neteisingai manai, kad as teigiu kad siti auto yra technologine virsune, tiesiog manau kad tai nera ir pats prasciausias pasirinkimas. Taip pat butu labai idomu, kodel pasirinko butent siuos automobilius, ne kokius Ford mondeo. Beje, del chrysler grupes, kartais jinai nepriklauso FIAT?
Simplicity 2014-08-17 21:39
Arthurai, nelygink vokiečių premium segmento su dukart pigesniais amerikonais— nesolidžiai atrodai.
Plikas BMW 528i pas amerikonus kainuoja 50k USD. Plikas Charger'is pas juos kainuoja perpus mažiau— 26k USD. Jauti skirtumą? (Už 50k USD tu gali pasiimti jau SRT modelį su 20" ratais, odiniu salonu ir krūva visokių „navarotų“.)
Jei gyvenčiau JAV ir man tektų rinktis tarp pliko 528i su 2l motoru ir Charger SRT su 6.4l agregatu, tai visom keturiom nubalsuočiau už Chargerį. (Jei kišenėj radau 50k pinigų, tai rasčiau jų ir didesnėms kuro išlaidoms.)
Arns 2014-08-17 22:57
Nutyli, kad europietiški taupesni, "žalesni", saugesni?
Kažkaip JAV nesivaržo kiek surinks saugumo žvaigždučių, apie kažkokius euro standartus (kuro efektyvumas, co2, kietosios dalelės) nė negirdėjo, ir jau tikrai neskaičiuoja kiek bendrai kompanija sukuria papildomo CO2...
Ir kai vienas kitas "superautomobilis" vis gi atsibasto į Europą, jo patrauklumas sumažėja. Pvz žiūrėjau Corvete Stingray, JAV kažkur apie 52 tūkst dolerių, Europoje 61 tūkst svarų sterlingų... Iš kur? Ogi iš būtent visų inovacijų, kurios privalomos europietiškiems diegimo. Tam tais pačiais varikliais net amerikietiškos "pigienos" nesidalina ten ir čia.
Arthuras 2014-08-18 00:27
Tai iš esmės, nelabai lyginami automobiliai, sutinku. Tačiau niekas jų lygiagrečiai ir nelygino, buvo kalbama tik apie technologijų lygmenį.
O aš jau geriau prie tų 48 gabalų pridėčiau dar 15 ir nusipirkčiau visiškai kito lygio automobilį BMW 550i (jei jau yra tokios karvės poreikis), kuris trauktų taip pat, kaip Charger SRT, turėtų dar daugiau įvairiausių privalumų, būtų stabilesnis kelyje, ekonomiškesnis, saugesnis, geriau surinktas, patikimesnis. O tie 15 gabalų per 5 naudojimo metus atsipirktų ant kuro per metus nuvažiuojant 35k mylių. Kas JAV atstumais neturėtų būt neįmanoma.
Pati pigiausia Charger versija galbūt ir pigu, tačiau toks SRT - tikrai nėra pigus ir nėra vertas savo pinigų. Be gražių skaičių ant popieriaus jis nelabai kuo gali pasigirti.
Arnas dar teisingai pastebėjo, jog labai sudėtinga lyginti kainas. BMW tiek JAV, tiek Europoje yra vienodi, arba kitaip tariant, vienodai geri - atitinka visus standartus, yra saugūs ir t.t. Tačiau privilkus prie visų tų standarų amerikonišką automobilį, jo kaina tikrai nebūtų tokia maža...
Sigitas.lk 2014-08-18 09:39
Del technologiju lygmens, pacio gamintojo duomenys "The engines will be the 370 horsepower (280 kW) Chrysler 5.7 liter Hemi V8 and the 292 horsepower (218 kW) 3.6 liter V6; the V6 model is EPA-rated at 31MPG or 7.6L/100 km which is reckoned by the manufacturer to be the best in its class. The only transmission will be the Chrysler eight-speed automatic" Na pripazinkit, tikrai ne suns papas Del chargerio svorio, tai pagal viki jo svoris 1887kg, bet uz tai jo ilgis net 508 cm. Dar kyla klausimu is kur svoris? Tai milziniskas automobilis. BMW 5er sedanas 10 cm trumpesnis. Na zinoma i tiek gal ir nesutalpinsi 200 kg, bet ir pats automobilis masyvesnis, ir ne premium segmento.
Arns 2014-08-18 10:11
Hmm, nuo kada gamintojas sakys, kad jis - kvailas? Net Tata pristatydama savo modelius, randa kuo pasigirti, bet tai nereiškia jog ji geriausia. Taip ir šiuo atveju. Tokioj klasėj galbūt jis ir bus pirmas, vienintelė bėdelė, kad čia išmirusi klasė egzistuojanti tik JAV ir tik keliuose modeliuose. Kai sulauksim jo palyginimo su tarkim Euro5, bus galima pakalbėti apie kažkokius technologinius proveržius, šluostančius nosį kvailiems europiečiams ir japonams.
trapecijus 2014-08-18 17:42
Pritariu Simplicity. Tikrai toks įspudis, kad 80% čia komentuojančių išvis nėra sėdėję už vairo. Tikro, ne GTA ar NFS vairo. Jau senokai pastebėjau, kad tarp technologijos.lt komentatorių nėra vairuotojų. Yra programuotojų, inžinierių, fotografų, įvairaus plauko hakerių ir kompiuterastų, bet vairuotojų nėra.
No offense.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
JAV policija nusikaltėlius gaudys su naujais superautomobiliais (Video)