Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
shift 2014-12-05 01:13
Beje, stotelė prie Operos teatro pastatyta už Lesto pinigus, t.y. privatus kapitalas. Nesuprantu kodėl čia liejasi ašarų upeliai.
Šis sakinys nebūtinai reiškia, kad SM būtinai įrenginės viską už savo pinigus, galbūt skatins procesą suteikdama tam tikrą leidimų, licenzijų įrengimui kiekį. Kita vertus statant stotelę prie privačių pastatų, natūralu yra dalintis kaštais su visom suinteresuotom grupėm.
vytra 2014-12-05 10:59
, Lietuvoje nėra nei sovietinio spirituoto "trojnoj" odekalono, nei alchoGolikų prie "arklidžių". Visa tai buvo prieš 30 metų sovietų pavergtoje LTSR.
p.s.
.. aišku žmonės išgeria, bet panašiai išgeria ir tamstos mylimoje Prancūzijoje.
Arns 2014-12-05 11:34
Tik pamiršti paminėti kiek yra tuo užsiimančių bendrovių. Gal skatindamas elektrostočių statymą primintum, kiek turim elektromobilius gaminančių įmonių Lietuvoje?
immortallt 2014-12-05 11:42
Lietuva rėmė biokuro plėtrą. Nauda siauram ratui - to miestelio/miesto gyventojams, kurie naudojasi centriniu šildymu.
Dabar jau straipsniai pradėjo eiti, kad Lietuva pradėjo eksportuoti su biokuru susijusias technologijas ir neatsilieka nuo skandinavų ar vokiečių šiame sektoriuje.
Aš siūlau dar kai kur neatsilikti. Jūs aiškinate apie maximas, kad valstybė tinginiams turi pinigus dalinti ir pan.
Aš už liberalizmą, bet liberalizmas visur, o ne tik ten, kur sugalvojat. Tada tinginiai negauna nė cento, nesvarbu ar dėl ligos, ar šiaip kam dirbti, jei pinigus ir taip moka.
Kaip shift minėjo, stotelė greito krovimo pastatyta net ne iš valstybės lėšų. Reikia tik iniciatyvos iš valstybės. Bet aišku, kam dirbti, ir kažką daryti, kai galima nieko nedaryti. Šviesolaidžio matau daugumai irgi nereikia.
Arns 2014-12-05 11:52
Emm, parodyk valstybės priimtą įstatymą, kuriuo draudžiamos ar labai ribojamos tokios stotelės? Aš nieko prieš jei universitetui skirtu pinigus, kad jie galėtu kurti modernes elektromobilių technologijas, bet kišti pinigus į kelių turtuolių norą bet kur savo auto pasikrauti...
immortallt 2014-12-05 11:59
Tai nafik pinigus kišo į šviesolaidį, arba kam tada kišam į rajoninius kelius? Tegul patys nusitiesia. Tie keliai niekad neatsiperka.
Technologijos daug sparčiau kuriasi iš reikalo, o ne kad davė pinigų joms sukurti. Sukurk paklausą, atsiras ir pasiūla.
Ir galizijojinį kartą, tai kainuoja kapeikas bei ilgalaikė investicija į naudą visiems. Nors idiotams naudinga vietoj įrangos, kad darbdavys daugiau degtinei duotų pinigų. Ne esmė, kad po poros metų užsidarys įmonė atsilikdama nuo technologijų. Valstybėje ne pora metų, pora dešimtmečių, bet ar norit gyventi kaip atsilikusioje Afrikoje, ar kaip pažangioje Europoje?
vytra 2014-12-05 12:00
- Šis mūsų "nemirtingas" turtuolis tikrai unikalus, jis nori atkurti vergovinę santvarką Lietuvoje!
paaiškinimas: jei bedarbių pašalpas nuimti, dalis tų bedarbių eis vergiškomis sąlygomis statyti stotelių vergvaldžiams.
Arns 2014-12-05 12:12
Tai kaip sakė, gal iškart statom kosmodromą, kad neliktume be kosmoso? Bus kosmodromas, atsiras ir privataus kapitalo kosmoso kompanijos, ir lietuvis galės būti kosmose...
immortallt 2014-12-05 12:14
jei nuimsi bedarbių pašalpas, tai negalės jie mėgautis gyvenimu nieko neveikiant, kol jie gyvens iš mano darbo.
vytra, tai nesinaudoji šviesolaidžiu? Tiksliau, niekas negali nesinaudoti, nes viskas prie jo prijungta. Savu laiku buvo tik išskirtiniams. Bet jei nebūtų buvę valstybės įsikišimo, tai naudotumeis variniais laidukais.
Aišku su kuo kalba eina. Čia tie, kurie darbdaviui, nupirkusiam naują modernią gamybinę įrangą sako, "geriau algą būtum padidinęs" - žmonės, kurie niekada gerai negyvens.
Kol tokie rinks valdžią, tol ir progreso nebus.
Arns 2014-12-05 12:32
Vyk į Afriką, ten tavo svajonė. Ten tikras progresas. O čia vakaruose, matai net įstatymais, kaip tarkim stojimo į ES, esame įpareigojami prie kai ko prisidėti, kai ką pritraukti iki nustatyto lygio...
vytra 2014-12-05 12:36
- Vėl klysti, čia tokie žmonės, kurie sako: pirk įrangą iš verslo paskolos ir nevok valstybės biudžeto!
Simplicity 2014-12-05 14:07
Įrenk nors ir 100 įkrovimo stotelių, tačiau absoliučiai daugumai gyvenimas nuo to nepagerės. Sutvarkyk suoliukus, pakeisk ištrupėjusias šaligatvių trinkeles, praplėsk kelią ir naudą pajus gerokai didesnis žmonių ratas.
Per visą Lietuvą neturim nė 20 elektromobilių, tad net ir vienos stotelės pakanka, nes:
1. Elektromobilius galima įkrauti namie (per 8 valandas) net ir iš paprasto 220V elektros lizdo (reikia tik pasirūpinti atitinkamo storio laidais ir saugikliais). Jei negali įkrauti namie, tai esi asilų asilas, kad pirkai daiktą, kuriuo negali naudotis. (Mes gi neperkam televizoriaus, jei namuose net elektros įvado nėra.)
2. Lietuvoje yra registruoti kokie 2 milijonai automobilių, tačiau kažin ar suskaičiuosim bent 300 degalinių per visą Lietuvą. Santykis 6000:1, bet žmonės kažkaip išsiverčia, o reikalui esant ir 5-10 minučių eilėje prastovi.
3. Įkrovimo stotelės įrengimas nėra kokia nors inovacija ir niekuo neprisideda prie technologijų vystymo. Nebent tu inovacijomis vadini griovių kasimą ir laidų pajungimą. Pati stotelė yra suprojektuota ir pagaminta elektromobilių gamintojų, vartotojui tereikia ją nupirkt ir pasikabint, o savivaldybės atveju— paskelbt viešą konkursą, išrinkt laimėtoją ir t.t.
Šviesolaidžio technologija yra inovacija, tačiau to šviesolaidžio skaidulų sukišimas po žeme yra tik paprasti žemės kasimo darbai. LED šviestuvai yra inovacija, tačiau įprastų gatvės apšvietimo lempų pakeitimas LED lempomis— ne (nors naudos iš to gal ir būtų).
Va, kosmodromo pastatymas, tai būtų tikra inovacija. Kažin ar kas nors Lietuvoje yra dirbęs su tokios apimties projektais, tad darbo turėtų inžinieriai, projektuotojai, architektai ir visokie mokslininkai. Į Šakius (gi nestatysi kosmodromo arti didžiųjų miestų) suvažiuotų mokiniai iš visos Lietuvos, studentai galėtų ten savo projektuotas raketas bandyti ir jomis savo palydovus į orbitą kelti (o rusų kariai galėtų treniruotis jas numušinėdami). Būtų galima net ir kokią įkrovimo stotelę įrengti, kad svečiai iš Vilniaus galėtų nemokamai savo elektromobilius įkrauti. Vien tik pliusai ir inovacijos, o alkoholikai ir tinginiai jau kokiais nors kitokiais būdais ant maisto susirinktų: kam ratus nuo automobilio nusuktų, o kam nors ir peilį į paširdžius suvarytų, kad kišenes kraustant auka nespurdėtų... (Žiūrėk, o vienas kitas gal ir tikrą darbą susirastų.)
immortallt 2014-12-05 14:44
Socialiai teisinga mokėti pinigus skurstantiems.
Teisinga pinigus mokėti daugiausia dirbantiems.
Moraliai teisinga mokėti pinigus labiausiai nuskriaustiems gyvenimo (ligos ir traumos, o ne "darbo nerandu").
Kai kalbi apie tai, ką liečia daugiausia, tai jau 5-tą kartą kartoju - šviesolaidžiu pradžioje irgi naudojosi labai siauras ratas žmonių. Dabar juo naudojasi visi, kurie naudoja internetą, kad ir mobiliajame telefone. Nesuprantu, kodėl tu įsivaizduoji, kad naujos technologijos vystymosi pradžioje iškart visi gali pulti ir naudotis? O kai elektromobiliai atpigs ir infrastruktūra jau bus paruošta naudotis, tai naudotųsi visi ir džiaugtųsi. Jei nebus infrastruktūros, elektromobiliai atpigs, o dauguma vis tiek važinėsis su brangesne alternatyva.
vytra 2014-12-05 14:57
- Žinom, žinom.. Bet ir tamsta supraskite, kad švieolaidžius pilnai galėjo įdiegti privatus kapitalas, įdiegė biudžetas tik dėl buvusio pilnai sovietinio mąstymo..
p.s.
.. kas link svarbumo ir naujumo, tai šviesolaidžių biznis jau krenta, atsiradus 3G ir 4G tinklams. Tas pats lauktų ir įkrovimo stotelių, nes tikėtina bus sukurtos pigios kompaktinės vienkartinės tik 30kg svorio baterijos net 10000 km, ta linkme be reklamos dirbama..
Arns 2014-12-05 15:07
immortalt, dar kartą, ką apart parodymo ką galim turėt "didelio" pasieksim? Šviesolaidis prieinamas visiem, tik kad jis būtu. Įrengę krūvą elektros stotelių, ką pasieksim? Mums kokią nuolaidą įsigyjant elektromobilius duos? Atveš pirmosios bangos automobilius?
Gal geriau priimkim įstatymą, kad Lietuvoje leidžiama važinėti tik elektromobiliais, va tada ir išgarsėsim, ir paskatinsim technologijų vystymąsį (net garažėliuose bus prie to dirbama)
immortallt 2014-12-05 15:13
Galėjo privatus kapitalas, turėtume vietomis šviesolaidį ir vos besivelkantį rajonuose (iki 50KBps)
shift 2014-12-05 21:52
1. Kas, kur, ir ką "įkišo" taip ir nesupratau? Nes stoteles Lietuvoj turim tik privataus verslo įrengtas.
2. Jei Susisiekimo ministerija pareiškė kad įrengs platesnį stotelių tinklą tai nereiškia, kad ji ir finansuos tą įrengimą. Tokių objektų įrengimas pradedamas nuo projektavimo. Tegul iš mokesčių išlaikomi SM infrastruktūros specialistai parengia projektus, strateginius planus, naudojimosi ir įrengimo saugos normatyvus toms stotelėms, kartu tegul numatytose vietose suteikia leidimus tas stoteles statyti - verslas kaip mat pasistatys. Nes šiai dienai stotelę brangu statyti ne dėl įrangos kainos, o dėl biurokratinės naštos rengiant ir įteisinant tokios stotelės projektą. Tegul tik klerkai dokumentaliai uždega žalią šviesą toms stotelėms, jų kaip mat jų atsiras apsčiai. Kiekvienas prie magistralės esantis kabokas tikrai tas stoteles įsirengs, bet biurokratinę reikalo pusę tegul prisiima ministerija, juk tam ji ir išlaikoma.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuviški elektromobilių eksploatavimo ypatumai - nei juoktis, nei verkti