Paryžius iš savo gatvių nori išguiti dyzelinius automobilius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Kaunas 2014-12-11 14:02
saunuoliai, maziau smarves mieste bus. Kaunas su Vilnium irgi galetu susimastyt, visokius senus dyzelinius pasatus nuo kelio pravalyt.
immortallt 2014-12-11 16:13
Kaunas, iki Paržymiaus emisijų Vilniui ir Kaunui, dar oi kaip toli.
bahuriux 2014-12-11 16:59
Klausyk, mano seno dyzelinio passato dumingumas 0,42%, leidziama 3%, ir nera isvis nei vieno filtro viskas ispjauta. Jei turi dyzeli (naujesni) koks tavo masinos dumingumas?
FtBall 2014-12-11 18:28
Mano transporto priemonės dūmingumas vienam žmogui daug mažesnis.
bahuriux 2014-12-11 19:09
Dviracio, ar autobuso? As ir turiu dvirati ir netgi pavaziuoju per metus 10 km. Paryziui, jei gyveni paciam mieste, tai apskritai tureti automobili betkoki yra beprotybe. Parkingas visada visur mokamas, visada tavo auto apdauzys besiparkuodami kiti, vidutinis judejimo greitis mieste 5-10km/h. As puikiai jauciausi, kaip zuvis vandeny ten vazinedamas metro. O Lietuvos miestuose butu nesamone vazineti viesuoju transportu, tiesiog uzmustum dar 10% savo gyvenimo laiko.
sigitas 2014-12-11 21:24
Labai keista kad pašalinti nori dizelinius . Diziliniai mažiau kuro degina, reiškia ir išmetimai pas juos mažesni. Kai uždūmina koks nesureguliuotas tai taip, aišku jo dumai labiau matomi. Bet benzininiai išmeta NO kuris Už CO ir CO2 daug nuodingesnis. Na bet čia turbūt moteriškas požiūris- jeigu nesimato vadinasi netešia.
immortallt 2014-12-11 21:50
sigitai, deja ne, išmetimai kietųjų dalelių dyzelio didesni. Kaip pvz ir dujomis varomi, daugiau kuro degina, bet yra gerokai švaresni. Čia matyt tavo siauras požiūris kaltas.
dzo 2014-12-11 23:33
Vat pirmiausia tokius kastratus ir reiktu salint. Ne dumingume esme, o tame koks sh pro duslintuva iseina. Filtrai ne be reikalo buna sudeti, o tam kad neutralizuot bent jau kazkiek ismetamasias dujas.
bahuriux 2014-12-12 07:58
su 16 metu senumo masina ir su kita dujine masina 20 metu senumo su 400% atsarga? Ar del to, kad daug sh iseina is gluso, praleidzia technikine? Tai destyk koks sh iseina per glusa be katalizatoriu ir filtru, kurio namatuoja tech apziuru stotyse. Bent masina turi?
immortallt 2014-12-12 09:07
Bahuriux, dabar dar apsimesk, kad nesusidaro pas tave NOx ir CO, kuriuos katalizatorius padaro inertiškesniais, redukuoja NOx junginius ir CO sujungia su likučiais hydrocarbons bei palieka CO2 + H2O. Dūmingumas nematuoja emisijų.
bahuriux 2014-12-13 21:29
CO mano abieju masinu labai mazas praktiskai arti 0, kadangi neturiu prie saves technikines lapu is atminties kiek pamenu. NOX nepamenu, bet dujiniam varikliui nera ir nebuna tu NOX isvis beveik, o dyzeliui gal ir butu, bet EGT voztuvas tam ir pastatytas, kad dali atidirbusiu duju grazinti i cilindrus, o ta dalis kai kuriais variklio darbo rezimais ir iki 40% buna. Tas nepalieka laisvo deguonies kuris galetu jungtis su azotu. Vienu zodziu jei technikine praeina su keleto kartu atsarga visiems parametrams CO, HC, NOX ir dumindumas be katalizatoriu reiskia variklis yra idealus, kaip naujas, nors abiem jau virs 300kkm. Beja mano desine tapke labai sunki, kazkaip visada nusispaudzia labiau nei tai butina, o dyzeliui tas i nauda jei neperspaudi iki 5k RPM, labai gerai issivalo nuo degesiu ismetimo sistema, siurbliai ir purkstukai, ta man patare dyzeliniu varikliu meistras ir pats dar pavezino dinamiskai sake jei ir tu taip vaziuosi pas mane nereiks daznai uzsukti. O ta dujine as smaugiu iki redlaino ir tapke iki dugno, duju irangos dar netaisiau ir nepakeiciau nei vieno duju filtro per 100kkm.
dzo 2014-12-14 01:31
Saunu, kad tu ir tavo meistriukas geriau zino uz visus gamintojus. Ta proga linkiu toliau sekmingai katalizatorius pjaustyt.
bahuriux 2014-12-15 08:50
http://www.delfi.lt/auto/patarimai/nauj ... z3LwksZSah Tai reiskia, jei auto Lietuvoje registruota iki 2013 m. kovo 1 dienos, gali buti pasalinti visi imanomi katalizatoriai ir filtrai ant ismetimo, tik ne garso slopinimo bakeliai aisku. Ir jei auto vistik praeina visus TA testus su keletos kartu atsarga visiems parametrams, tai gal neberasinekit nesamoniu. Po desimt metu tie filtrai atlieka tik kamscio vaidmeni ismetime ir vistiek dirba tik kokia 10% nes buna pasene, isdege ir nusideveje. Tiesa, jei su dyzeliais vazinesit, kaip pensisninkai arba, kaip ''bobos'', busit nuolatiniai dyzeliniu varikliu meistru klientai. Nes maziausiai kas blogo atsitiks, tai apdegs purkstukai ir variklis nebedirbs kaip privalo. O apdegs del to, kad mazas kuro pratekejimas per purkstukus nenuplauna suodziu, o tik augina ju sluoksni. Nereikia pastovai minti ir laikyti gaza, tik uzspausti gazo laikas nuo laiko. Jei norit irodyti preisingai prasom destyti argumentus, as savo isdesciau.