Vilkikų „grupinis“: stebinantis tolimųjų reisų vairuotojų įprotis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Nerijux 2015-01-07 11:36
Kurą taupo. Važiuoja oro kišenėje taip sakant. O po to į kairę prastumia. Teko išbandyti kurį laiką važiuojant paskui fūrą - kuro sąnaudos sumažėjo apie 5-7 procentus. Tik kad iš tikrųjų vargina, gana arti reikia važiuoti...
uodas 2015-01-07 11:42
"Jei mašinos važiuotų išlaikydamos didesnį atstumą, tikėtina, kad jos bent jau nepataikytų į tą pačią vėžę" idomu kaip galima nepataikyti i tapaca vėžę jei lieka tarp linijos ir furos tik 20cm tarpelis ir aplamai kas cia per neatpažintų objektų tyrimas, ar sunku buvo Cargonews.lt paklausti vairuotoju, kurie taip vaziuoja, o ne apsimetinėti sharlokais holmsais ir burti iš kavos tirščių ar klausti kažkokio instruktoriaus kuris naujokus mokina, bet i reisus nevažiuoja...?
HardAxe 2015-01-07 12:46
arti privažiavus gerokai daugiau nukrenta, man kompas rodo ~40% mažiau. Tik didelė tikimybė gauti akmenuką ir reikia įsitempus važiuoti.
sub 2015-01-07 12:53
Didelė tikimybė kad taip taupydamas kurą nesureguosi į priešais važiuojančio stabdymą, ar kelio nelygumus, kliūtį.
obuglas 2015-01-07 13:09
Visų pirma vilkikai labai retai staigiai stabdo. Ir jų veiksmai labiau prognozuojami negu lengvųjų, kurios staiga prisimena, kad reiks sukti į miško keliuką už 20 metrų. Antra tikrai susitaupo bent jau lengvąją važiuojant už vilkiko ir būnant per 25-30 metrų, tad atstumas pakankamai konfortiškas, ekonomija gaunasi apie 15-20 proc.
Arns 2015-01-07 13:09
Tas tai faktas, bet eina kalbos jog lietuvių versilykai reikalauja taip smarkiai taupyti kurą, kad jo netausojantiems vos ne algų dydžio baudos eina greta. Tad jei nori dirbti, turi rizikuoti važiuojant bet kaip.
briedis 2015-01-07 13:22
ne tik akmenuka gauti, bet ir keliu simtu kilogramu ledo gabala ant sprando. vaziavau pries kelias dienas uzmiestyje ir prisivijau fura kuri vaziavo ant 80. is priekio gana daug vaziuojanciu buvo tai kuris laikas teko vilktis paskui is gana nedidelio atstumo laukiant galimybes aplenkt, atsibodo taskyt masina (slapias kelias, druska, teskia viska ant stiklo) ir siek tiek padidinau atstuma iki furos (atsilikinejau daugiau, nes nesimate galimybes lenkti, kelias vingiuotas, ikalnes ir pakalnes), ir kaip tik tuo metu kai atsilikinejau krito nuo furos stogo ledo gabalas kuris istisko priesais mane i kelia...... tik atsitiktinumo deka to gabalo negavau ant kapoto ar stogo..
immortallt 2015-01-07 13:47
Taupykit taupykit kelis litus per mėnesį, po to ritualinių paslaugų pajamas padidinsit.
HardAxe 2015-01-07 14:25
nu nu, nereikia galvot, kad aš beprotis aš tiesiog lygioje autostradoje pažiūrėjau gal minutę važiuodamas kaip pasikeičia borto kompo parodymai ir tiek, nevažinėju prie fūros prisikabinęs Juo labiau žiemą. Šiaip fūra stoja lėčiau už lengvąją, tai laiku sureagavus sustoti problemų nebus. + nulis šansų užsimušti, jeigu koks kelių erelis priekyje nesąmonę padarys, fūra geras buldorelis, nustums viską. Tai važiuoti saugiu atstumu už furos neturėtų būti pavojinga. Vilkikam ekonomija turėtų būti gerokai didesnė, pas juos baisus kuro pasipriešinimas. O sutaupytas kuras aišku eina į kitų vairuotojų bakus, argi yra fūristų, kurie nesutaupo sau ar pardavimui dyzeliuko?
Xdmin 2015-01-07 14:33
Bet straipsnis tai vel niekinis. Paaiskinimai kazkokie lempiniai. Visiems ir taip aisku, kad kuro taupo. Bet protingi dedes, atstovai visokie, sito nesupranta. O gal tik apsimeta kad nesupranta?
dzo 2015-01-07 15:27
pagrindine priezastis - kuro taupymas, kurios gaila protingieji tyrejai net nepaminejo. volvo net sistema turi sukurusi kur vilkikai vos ne automatiskai seka paskui vienas kita mazu atstumu, ir akcentuoja ja naudinga taupant kura
amas 2015-01-07 16:02
O kam būtinai aplenkt reikia?
sub 2015-01-07 16:12
Tai čia mūsų paklerę verslininkai. Jie nori pigiai, greitai ir kokybiškai. Dėl to ir tos kasetės buvo padarytos, jas išmoko apeiti vairuotojai. Bet kodėl apeidinėja? Nes verslininkas nori greitai, pigiai ir kokybiškai.
sub 2015-01-07 16:15
pasipriešinimas kuro? kažkas ne taip, gal oro pasipriešinimas didesnis nei lengvajai.
Stipa 2015-01-07 17:15
Ir kur įrodymai jog fūros stabdymo kelias ilgesnis? Ar čia ponas remiatės pamastymais jog didesnis ir sunkesnis čiuožia toliau?
Arns 2015-01-07 17:32
visų pirma svoris, toliau tai kad yra ir puspriekabė (per staigus sustabdymas ją gali užmesti vien dėl to, kad krovinys visviena judės įgreitintu greičiu)
ZmogZ 2015-01-07 19:00
ir atitinkama stabdžių sistema
Kadras 2015-01-07 20:49
https://www.youtube.com/watch?v=ZqCurYjmVtM
Arthuras 2015-01-07 20:59
Tokius vilkikus susikabinusius ir nepaliekančius normalių tarpų - turėtų smarkiai baust (taip pat ir lengvųjų automobilių savininkus, kurie nesilaiko saugaus atstumo). Pakeistų KET ir pradėtų daryt tvarką (dabar nėra jokių apibrėžimų KET, kas yra saugus atstumas). Bet ne, geriau priverskim visus trūkčioti prie žalios rodyklės arba padarykim 0,0 promilių - visiems bus "geriau". Kas liečia saugumą, tai už fūros važiuot tikrai nėra saugiau. Į ją atsitrenkti - daug pavojingiau, nei į lengvąją, nes smūgis žemesniam automobiliui iškart būtų vos ne žmogaus galvų lygyje. Matomumas už fūros - visiškai prastas. O ir stoja jos ne taip prastai, kaip tūlas įsivaizduoja. (https://www.youtube.com/watch?v=ridS396W2BY filmukas ne konkrečiai apie tai, bet ta fūra pilnai pakrauta 40 tonų - tikrai neatrodo, kad stotų ypatingai ilgai...)
ltwarrior18 2015-01-07 21:32
Anglijoje buna tokia dar situacija, kad lengvoji masina buna lenda i tarpa tarp dvieju vilkiku, labai dazna sitaucija, nors jei tarp vilkiku yra ir nedidelis tarpas, bet jei yra gana didelis tilpti lengvajai. Zmones nesuvokia, kad is ju gali nieko nelikti bet kuria minute, jei priekinis vilkikas pradedu stabdyti. Tad dazniausiai vilkikui tenka dar labiau sumazinti atsutma, kad niekas nelystu. Tai pavojinga, bet taip daro.