Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Linas000 2015-01-10 11:48
Turėjau automobilį su 450.000 km, kuriame nusidėvėjo mechaninis skydelis. Kilometrai paprasčiausiai nebesisuko. Išeina, kad būčiau baudžiamas už nusidėvėjimą. Surasti antrą tokį patį skydelį su tokiais pačiais rodmenimis bet nenudėvėtą - nulinė tikimybė. Persukti nenudėvėtą - negaliu, nepersuktą įdėti irgi neleis. O automobilis praėjo techninę apžiūrą, nes važiuoklė ir dyzel-variklis buvo taisomi laiku.
Verslininkas 2015-01-10 13:23
Ne nu ble nebutum lietuvis jeigu iskarto neismastytum kokio sudo. Ne vienoj europos saly esu buves ir niekur nekyla tokiu bedu, nu parejo tai parejo nuleksi i specializuota servisa atsuks rida, ives i sistema kad rida 450k+ ir viskas. Bedos baigesi. Bet ne reikia gi pasibedavot
lizunas 2015-01-10 15:48
Linas000, juk į priekį prasukti nedraudžiama, gali sukti pliusan kiek nori
kestutisz 2015-01-10 19:14
Prie ko čia išvis gamintojų atstovai, problema sprendžiama ne iš tos pusės ir tiek, Visi automobiliai ES praeidinėja vienokias ar kitokias techapžiūras tai trūksta tik bendros duomenų bazės iš kurios pasiimti duomenis turėtų užtekti VIN numerio. Iš JAV ir taip gali pamatyti istoriją, o daugiau ne tike jau ir daug vietų iš kur pas mus tie visi karučiai atrieda.
E[X]G8 2015-01-10 21:56
Vat būtent bendros europinės sistemos trūkumas. Nes dabar tai juokingai gaunasi, kai kiekvienas šalis atskirai su tuo kovoja. Aišku ne visoms reikia.
Arvudas 2015-01-11 12:28
Automobilio rida yra saugoma ne viename automobilio bloke. Sugedus skydeliui ir ji pakeitus kitu, reiktų tiesiog tvarkingai "pririšti" naujajį skydelį prie automobilio sistemos ir rida bus sėkmingai skaičiuojama toliau. Įskaičiavus ir tuos kilometrus kurie buvo nuriedėti kai skydelis neveikė.
kestutisz 2015-01-11 13:43
Juolab skydelio odometro gedimai tokie nykstamai reti, dar rečiau juos išvis kas taisytų (nuimti uždėti panelę darbas bjaurus, o jei ne pačiam daryti tai valandų daug susuks, o ir TA nesu tikras ar dėl to nepraleistų), kad kreipti į tokias "problemas" dėmesį. Tikėtina, kad toks automobilis savo gyvenimo istorijoje yra jau stabdęs ne tik varikliu, bet jau ir skydeliu, ir papildomas klaustukas jo ligos istorijoje būtų tik pliusas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tęsiasi kova su automobilių ridos atsukimu: Lietuvoje į kampą spaudžiami automobilių gamintojų atstovai