Lichtenšteino inžinieriai sukūrė 1090 AG išvystantį elektromobilį (Video) (3)
Nykštukinio Lichtenšteino nykštukiniai gamintojai „nanoFlowcell“ sumeistravo nuosavo modelio „Quant F“ elektrinę versiją, kurią pažadėjo atvežti į kaštonais pražydusią Ženevą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Elektrinis „sportininkas“ nedaug kuo skirtis nuo įprastojo modelio, tačiau bus padabintas naujomis „QuanteYES“ spingsulėmis, turės galinį spoilerį, karboninį monokoką ir šiek tiek erdvesnį saloną. Automobilio elektrinėje plušės keturi motorai, maitinami elektrolitų, patalpintų specialiuose bakuose.
Keturių elektrinių variklių pajėgumų suma lygi 1090 AG! Šios beveik atominės elektrinės ant ratų didžiausias greitis sieks 300 km/val., o be papildomos krovos su juo bus galima įveikti net 800 km. Beje, „Quantui“ gamintojai parūpino ir dviejų laipsnių automatinę pavarų dėžę. Artimiausiu metu jie dar parūpins jam ir saugumo bandymus Jungtinėse Valstijose.
Derėtų priminti, kad daugelio šalių išradėjams draugiškoje Ženevoje, praėjusiais metais kompanija „nanoFlowcell“ pristatė konceptą „Quant e-Sportlimousine“. Prototipas taip pat buvo vežiojamas keturių elektrinių motorų, kurių galia siekė 925 AG. Beje, iš vietos iki 100 km/val. Lichtenšteino automobilis įsivažiuoja per 2,8 sek. Tokio rodiklio jam pavydi net ir įprastais turbininiais varikliais gainiojamų mašinų gamintojai!
Keturių elektrinių variklių pajėgumų suma lygi 1090 AG! Šios beveik atominės elektrinės ant ratų didžiausias greitis sieks 300 km/val., o be papildomos krovos su juo bus galima įveikti net 800 km. Beje, „Quantui“ gamintojai parūpino ir dviejų laipsnių automatinę pavarų dėžę. Artimiausiu metu jie dar parūpins jam ir saugumo bandymus Jungtinėse Valstijose.
Derėtų priminti, kad daugelio šalių išradėjams draugiškoje Ženevoje, praėjusiais metais kompanija „nanoFlowcell“ pristatė konceptą „Quant e-Sportlimousine“. Prototipas taip pat buvo vežiojamas keturių elektrinių motorų, kurių galia siekė 925 AG. Beje, iš vietos iki 100 km/val. Lichtenšteino automobilis įsivažiuoja per 2,8 sek. Tokio rodiklio jam pavydi net ir įprastais turbininiais varikliais gainiojamų mašinų gamintojai!
(41)
(0)
(41)