Vilniaus policija griežtina toną: nubausti 345 savo gyvybės netausojantys pėstieji

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lizunas 2015-03-05 11:26
Pagaliau pradėjo bausti, nes įspėjimai jų negąsdina, kai pradės kentėti piniginės, gal ir pradės laikytis taisyklių. Mane tai nervuoja mažųjų miestelių (gal pavadint geriau didesniais kaimais..) pėstieji. Yra pėsčiųjų šaligatvis, tai ne juo eina, bet eina priešingos pusės kelio pakraščiu, arba palei patį šaligatvį net.
Simplicity 2015-03-05 11:40
Ar pėsti, ar ratuoti, bet visi yra lietuviai ir su tomis pačiomis ydomis. Didžiausios iš tų ydų— egoizmas ir nepagarba aplinkiniams. Retas vairuotojas pristabdo prieš balą (dar rečiau apvažiuoja ją), nors ir mato, kad gali aptaškyti pėstyjį.
dawid90 2015-03-05 12:20
Nieko keisto, gi ne Japonijoje gyvenam. Pas mus čia visiems, visi likę px, svarbu pačio subinė, vat ir turime tokius rezultatus, kokius turime.
immortallt 2015-03-05 12:26
Na ne visiems visiems, daugumai.
HardAxe 2015-03-05 12:33
kiek % pėsčiųjų mieste nutrenkiami blaivūs bėgdami per gatvę tam draudžiamoje vietoje? Įdomu būtų palyginti su perėjose partrenktų žmonių kiekiu
cave_dweller 2015-03-05 13:29
Kiek % pėsčiųjų galėjo išvengti nutrenkimo perėjoje, jei bent minimaliai saugotų savo gyvybę
Rudolfas 2015-03-05 14:45
Yra teke gauti bauda, vakare kertant laisves prospekta, aplink turbut 5km spinduliu nebuvo nei vieno automobilio. Tik is kiemo issuke mentai, prisivijo, nubaude. Paziurejus kaip uzsienyje zmones kerta gatve, truputi juokingai atrodo tokie briedai.
amas 2015-03-05 15:49
Užsienyje nutrenkus kokius tris, keturis, per savaite, susidaro menka procento dalis, nuo bendro gyventojų skaičiaus. O čia tuos visus savižudius sudėjus genocidas gaunas. Juk ir į perėja galima įeiti tik įsitikinus, kad bus saugu.
immortallt 2015-03-05 16:27
Mane iš vis juokina kitų žmonių mąstymas, kad jei perėja, tai einu ir nežiūriu. Net jei teisus, tau bus geriau nuo to, ar esi apsaugotas, kad nepastebėjus tave nukals? Jei nežiūrėčiau kur einu, mane nuskynę būtų ir per žalią einant (vairuotoja tiesiai per raudoną, kitąkart į kairę sukdamas įsivaizduoja, kad jo pirmumas ir tiesiai ant tavęs važiuoja bei dar pypina). Per perėja, ypač kai 3 juostų į vieną pusę gatvę, ypač prieš žiedą, pėsčiųjų dažnai nesimato, tad pirma visad iškiši iš už mašinos galvą ir pasižiūri, ar saugu eiti.
Shinigami 2015-03-05 16:53
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/ci ... d=67356778
Pumper 2015-03-05 16:58
Nieko bendro su tema.
Shinigami 2015-03-05 19:09
Kam reikėjo tas suprato.
Pumper 2015-03-05 19:25
Pakelkit rankas, kas supratot.
Aidas 2015-03-05 19:29
Ko cia nesuprasti? Nepaskaiciavo zmogiskasis kompiuteris atstumo ir greicio santykio teisingai ir bam. Cia ir pesciuosius, ir vairuotojus pavyzdys liecia.
Shinigami 2015-03-05 19:38
Jei vairuotojas nesugeba įvertinti kito automobilio greičio ir atstumo, tai kaip tai įvertins pėstisis niekada nesėdėjęs už vairo? Čia kažkas aiškina, kad pėstisis avarijos metu labiau nukentė nei vairuotojas. Todėl turi praleisti automobiliu. Tai taip išeina, kad furos gali važiuoti nestabdydamos ir nekreipdamos dėmesio į šviesoforus. Nes jei kokia lengvoji palis jai po ratais, tai lengvoji daugiau nukentė. Todėl furistams nereikia jaudintis dėl KET. Va dar vienas vairuotojas po kurio ratais palenda tik "neapdairus" pėstiejį. http://www.delfi.lt/auto/patarimai/vaiz ... d=67357104
Pumper 2015-03-05 20:02
Visiškai nusišnekėjai. Nėra nei vieno KET punkto leidžiančio pėsčiajam eiti per perėją neįsitikinus, kad jį praleidžia (o bet kur eiti išvis draudžia), o tu čia apie leidimus važiuoti per raudoną pezi. Baudžia pėsčius gi ne dėl to, kad tie per žalią eina, o dėl to, kad ne vietoj eina.
lucy 2015-03-05 21:43
Policija nebesurenka numatyto biudžeto tai ir baudžia visus iš eilės
Shinigami 2015-03-06 10:48
Pumper 2015-03-06 11:20
Ir? Aš irgi galiu KET pacituoti: "Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu ir ."
Simplicity 2015-03-06 11:38
KET yra ir kitų įdomių dalykų, kuriuos retas vairuotojas prisimena: 30. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti prieš kelio ženklą „Pėsčiųjų perėja“, kad praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties eismo juostą, o keliuose su viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą perėjoje įėjusį pėsčiąjį. Transporto priemonių vairuotojai privalo imtis papildomų atsargumo priemonių tamsiuoju paros metu, esant blogam matomumui arba tais atvejais, kai pėsčiųjų perėja iš vairuotojo vietos nėra gerai apžvelgiama, ir įsitikinti, kad pėsčiųjų perėjoje nėra pėsčiųjų, kuriuos turėtų praleisti. 31. Jeigu prieš pėsčiųjų perėją sustojo transporto priemonė, ta pačia kryptimi važiuojantis vairuotojas privalo sustoti ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinęs, kad perėjoje nėra pėsčiojo, kuriam jis galėtų sutrukdyti arba sukelti pavojų. Jeigu prieš pėsčiųjų perėją transporto priemonė sulėtino greitį, ta pačia kryptimi važiuojantis vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinęs, kad perėjoje nėra pėsčiojo, kuriam jis galėtų sutrukdyti arba sukelti pavojų. 140. Lenkti draudžiama: (140.3. kelių ruožuose, kur blogai matomas kelias; 140.4. pėsčiųjų perėjose.) Tačiau, kaip jau rašiau pirmoje savo žinutėje, problema yra ta, kad tiek pėstieji, tiek ir vairuotojai yra lietuviai. Pirmieji laksto per perėjas nesidairę, nes jie yra labai svarbūs asmenys ir visi juos turi praleisti, o antrieji lygiai dėl to paties statuso ignoruoja KET 30, 31 ir 140 punktus.