Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sub 2015-03-06 12:04
Koenigsegg jau prieš Bugatti Veiron buvo sukūrę neblogą ir labai greitą modelį, šis dar įspūdingesnis. Kol Bugatti išpardavinėja paskutinius Veiron ir kurią naują dar įspūdingesnį modelį, Koenigsegg nesnaudžia. MB, BMW, Porshe, Audi - šios brandus nustūmė nauji, Buggati po VW vėliava, o Koenigsegg kuria savo brandą, ir nebūdama po didžiūjų gamintojų vėliava laimi iš eilės daug apdovanojimų, pradedant Top Gear ir baigiant Sport Auto.
peeplt 2015-03-06 12:43
Laaaaabai brangus savižudybės įrankis.
bahuriux 2015-03-06 13:39
Beprotiskai fantastiskas viskuo, savo isvaizda, kaina, galia ir beprasmybe. Visi parametrai virs redlaino.
serafanas 2015-03-06 14:14
Man žiauriai įdomu kas per pavarų dėžė ten. Visur rašo apie pavarų dėžės nebuvimą, bet niekas neturi konkretesnės info. Įdomu ką jie ten sugalvojo
ponulis 2015-03-06 20:55
tai as kiek suprantu, yra 1 pavara. tarkim tu is vietos pradedi vaziuoti 6 begiu, uzgesi, nes truksta jegos mazom apsukom. o cia elektriniai varikliai ir atmosferinis papildys vienas kita tam tikru diapazonu, vienas 1100 ag , kitas 700 ag rodo (turetu buti 1800ag), bet yra 1500 ag, nes kaip sakiau, vienas kita tam tikram diapazone papildo. tai speju pradzioje kur reikia daug NM veikia elektra, po to jungiasi abu, o redlainas turbut atmosferikas. nu kazkas tokio, del to turbut 1-2 begiai yra, kurie automatiskai persijungia, arba vienas tiesiog.
serafanas 2015-03-06 21:25
Įtariu dar kažkokia slystanti sankaba turi būt. Nes tokio starto nepadarysi vien papildant vienam kitą. Arba gal VDV sugeba dirbt generatoriaus rėžimu per kokią klampią movą. Na manau išaiškės greitu metu ką jie ten sugalvojo su ta pavara.
ponulis 2015-03-07 15:14
nu tesla vien elektros pagalba su maziau ag/kw pajuda 0-100km/h ~3.2-3.8s. galingiausias modelis. tai cia manau realu.. nu sitas ponas svedas Koeningsas siu laiku automobiliu tarsi N.Tesla.
serafanas 2015-03-07 17:44
Tesla Model S turi didžiulę bateriją, kuri gali atiduot reikiamą galią ilgai ir nuobodžiai. 9kWh baterijos kažin ar vienam startui užtektų, tad ne vien elektra ten tikrai.
Kilgoras Trautas 2015-03-08 22:12
Na jei 9kWh, tai per minutę 540kWh, 10s - 3240kWh, o juk reikia tik keleta sekundžių pastumti......, o toliau juk VDV dirba. O elektros varikliams, mechaninės pavaros yra atgyvenai, kai šiais laikais lengvai realizuojami galingi VFD ir PWM valdikliai.
serafanas 2015-03-08 22:24
Skaičiavimų nesupratau, nes rodos tamsta neskiri kWh nuo kW esmė, kad mes nežinom tikslių pavaros specifikacijų, bet faktas vienas - tikrai ne vien elektra startuoja, nes akume telpa tik 9kWh. Skaičiuok kaip nori, imant 500kW iš 9kWh baterijos 20s laikotarpiu... įdomu kuo aušina ją? skystu azotu?
audriusn 2015-03-09 14:31
viskas gi parasyta. diferencialas su 2.85:1 perdavimo skaicium ir hidrauline mova. letai vaziuojant dirba elektromotorai. nuo 30 myliu VDV.
serafanas 2015-03-09 21:52
Gal galima nuorodą kur parašyta?
audriusn 2015-03-13 09:41
http://www.topspeed.com/cars/car-news/k ... .html#main
pilni internetai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Koenigsegg Regera“ beprotybė: iki 400 km/val. – per 20 sek.