Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
enjoy.slurm 2015-04-13 00:47
Tokiu atveju, iskart perku Tesla model S
amas 2015-04-13 09:46
Tarkim patogu iš klaipėdos atvažiuoti, nuo devonto forto pasuki link Mariampolės ir už pisvalandžio privažiuoji įkrovos stotelę.
sub 2015-04-13 10:52
Aš dar pataupysiu
immortallt 2015-04-13 15:23
Kad Klaipėda-Vilnius ir taip įveiksi laisvai.
aurimokas 2015-04-13 18:27
Žvelgiant į vidutinį lietuvių vairuojamų automobilių amžių, tai elektromobiliams lemta ateit bus į Lietuvą ne anksčiau nei po kokių 10-15 metų. Ir tai visi atkeliaus su nusibaigusiom baterijom kur kas 50 km turėsi stot kraut. Kyla natūralus klausimas ar dėl 5% turtuolių (iš kurių tik vienas kitas gal ir įsigys tokią prabangos prekę kaip Tesla ar kitą ką tik iš salono elektromobilį) verta dabar kišti pinigus į kažkokias elektros stoteles, jeigu juos galima panaudoti efektyviau, pvz sumažinant akcizus degalams, labiau kompensuojant šildymą visiems, daugiau lėšų metant į gydymą ar švietimą?
immortallt 2015-04-13 19:12
aurimokai, o kiek stotelių buvo pastatyta iš valstybės pinigų? Ai tiksliai, nė vienos.
Degalai - grynas importas ir daug didesnė tarša. Protinga mažinti akcizus. Taip pat reiktų panaikinti akcizus alkoholiui, o dar geriau įtraukti į būtinų prekių krepšelį.
Jo jo, šildymo kompensacijos kada nors prisidėjo prie energijos vartojimo mažinimo. Prancūzai energijai išleidžia 2x daugiau nei vokiečiai, nors Vokietijoje elektra, šildymas ir klimatas nepalankesnis nei Prancūzijoje.
Lietuvo auomobilių amžius labai sparčiai sumažėtų, jei būtų pagaliau įvestas taršos mokestis.
aurimokas 2015-04-13 19:28
Aha, įvedam taršos mokestį seniems automobiliams ir atimam paskutinius šeimos maitintojus iš daugumos gyvenančių kaimuose. Geras mastymas immortallt. Manai tai privers žmones uždirbančius MMA ar vos daugiau nei MMA ir lenkiančius nugaras pas ūkininkus ar kasdien į darba važiuojančius 20 km į vieną galą, įsigyt naujus automobilius iš salono ar persėst į autobusus, kai viešasis tarpmiestinis transportas į ten, kur žmogus gyvena važiuoja 2 kartus per dieną? Nori turėti didesnę pašalpinių armiją, tavo mintis būtent tą ir paskatins.
Aš geriau siūlyčiau uždėt 5% metinį mokestį nuo automobilio vertės, kai automobilio vertė (nesvarbu senas ar naujas) viršija 10 000 €. Nori prabangos? Tai ir susimokėk už prabangą.
immortallt 2015-04-13 20:15
aurimokai, nu ir kas iš tokio pasiūlymo? Parkas pasenėja dar labiau, automobiliai Lietuvoje virš 10,000€ neberegistruojami. Įregistruoja Latvijoje ir važinėja Lietuvoje. Smart move. Net PVM'o nebelieka Lietuvoje.
Ot man būtų įdomi labai statistika, kiek tokių darbininkų yra, kurie realiai važinėja tuos 20km. Su kvalifikacija darbuotojai ūkyje (technikos operatoriai) gauna daugiau nei vidutinė alga. Taip pat pagal taršą, tai ne tik amžius yra. O jei įvestų, tai ūkininkas gautų organizuoti transportą, jei darbuotojų reikia, arba kelti algas tenka, nes darbininkų nelieka. Jei sugalvoji vieną žingsnį į priekį, sugalvok ir antrą.
aurimokas 2015-04-13 21:17
Aš uždirbdamas daugiau nei vidutinį atlyginimą negaliu sau leisti važinėti su lizinginiu automobiliu iš salono, o matai ūkininkų darbuotojai sugebės sau leisti pirkti lizinginius automobilius. Geležinė logika pas tamstą. Dar sugalvok kad įmonės turėtų supirkti savo darbuotojams naujausius lizinginius automobilius.
Dėl registracijos Latvijoje, tai galima pagalvoti, kad dabar nėra nė vieno Lietuvoje važinėjančio automobilio registruoto Latvijoje ir Estijoje.
immortallt 2015-04-13 22:34
Tu man pasakyk, kurioje vietoje sakiau, kad automobiliai turi būti lizinginiai? Užtektų pradžioje vietoje senų mersų bemsų persėsti prie kiek kuklesnių automobilių. Vokietijoje per savaitę laiko nemačiau tiek BMW, kiek Lietuvoje, bet kažkaip mes neva skurdžiai gyvenam.
AIšku yra, keli automobiliai. Tada naujų automobilių pardavimai Lietuvoje taps 0.
FtBall 2015-04-13 22:37
Tai spėju vairuoji 10+ metų amžiaus, vidutinės ar geresnės klasės automobilį. Tipiškam lietuviui geriau nusipirkt seną Audi A6 universalą, nei už tą pačią sumą pasiimt iš salono mažesnį, ne prabangų automobilį. Visgi, juk reikia kartą į metus kokią spintą pervežt.
Simplicity 2015-04-13 23:17
Rask tu man naują automobilį, kuris kainuotų kaip 10+ metų senumo vidutinės ar geresnės klasės automobilis, t.y. 3-6 tūkstančius eurų. Tata atstovybės Lietuvoje nėra, o pigiausio plastmasinio Logan'o su buku 1.2 varikliu kaina prasideda nuo 8 tūkstančių eurų.
Ir išvis... Kokios čia gali būti kalbos apie „tipinius lietuvius“ ir jų prabangius pusamžius automobilius, kai toj pačioj Airijoj pilna automobilių, kurių amžius jau prie 20-ies metų artėja. (Ir tikrai ne visus tokius vairuoja atvykėliai iš skurdesnių šalių.) Jei airis, italas ar prancūzas gali važinėti su dešimties metų senumo automobiliu, tai kodėl tokiais neturėtų važinėti keliskart mažiau uždirbantis lietuvis?
p.s.
Jau geriau dešimties metų senumo Passat'as (C5, e60/61, A6 ir pan.), nei naujas lizinginis kibiras, kuriame ant galinės sėdynės net vaiko kėdutėj nepasodinsi, prieš tai keliais vairo neapsikabinęs.
FtBall 2015-04-14 09:03
VISADA jūs primetat kraštutinumus. Taip, yra tokių, kuriems reikia seno passat'o, bulvėms iš kaimo atsivežt, ar vaikui į darželį. Bet kiek tokių yra? Sustok gatvėj, kur lėtesnis eismas, ir paskaičiuok piko metu. Pastebėsi, kad ~90% automobilių - važiuoja 1 žmogus. Ir taip kiekvieną dieną. Čia tas pats atvejis, kai pasiskaitai apie elektromobilių baterijas. Pasirodo, jog dauguma žmonių kas antrą dieną važiuoja į Palangą.
immortallt 2015-04-14 09:25
FtBall, ačiū Sudėjai taškus.
Kaip skaičiuojamas vidutinis amžius? Ar būtina visiems pirkti iš salono, kad amžius atjaunėtų ar pakaktų atsikratyti 15+ mašinų?
FtBall 2015-04-14 10:06
Va, žiūrim, ką siūlo skelbimų portalai. Renault Clio 2009 metų, 2500€. Audi A6 2002 metų, 2500€.
http://auto.plius.lt/skelbimai/renault- ... 42839.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/audi-a6- ... 27208.html
Teko su Opel Astra važiuot 3 slidinėt, tai kuo puikiausiai tilpo visi daiktai, ir dar mes patys tilpom. Teko su ta pačia Astra ir kraustytis į kitą būstą - tilpo kompiuterio stalas, kėdė, visi pagrindiniai daiktai. O štai klasiokas pirko lovą - tai ir A6 netelpa.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Gera žinia inovacijų gerbėjams: „Tesla“ ruošiasi žengti į Lietuvą