Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Simplicity 2015-04-19 15:40
Garažiniams stendai gal ir nereikalingi, bet normaliose dirbtuvėse tokie įrengimai yra nepamainomi, nes gerokai palengvina ir pagreitina darbą.
ponulis 2015-04-19 16:34
KONKRETUS ATVEJIS:
Nupirkom draugui masina, focus universala. Keite meistras VISA STOGA, ties puse stoikes virinom.
Kitas draugas po 2 metu nupirko masina ant daliu, ardymui, pasirodo ta pati masina grizo!
Sitas focusas "pagavo" briedi. Stogas kaip sprotu dezute iki pat galo (2/3) stogo skardos nuplyso nuo stogo krastu (plyso per gamyklines siules!), o vietos kur buvo virinta ties stoikem, liko nepazeistos. Viena priekine stoike linko ties virinimo vieta, tai ten spaklius sutruko , bet linkimas ir trukimas minimalus. Viso stogo nuplysimas, parodo koki smugi atlaike virinimo siules.
Bet cia daugiau tampytojo nuopelnai, tokiu mazai ant Lietuveles (bent jau Siauliuose).
Jei sitas tampytojas keisdavo ketvircius, tai visas siules ta purskiama guma padengdavo , ten rudziu 20 metu nebus..
As skaitau blogiausia yra degusi masina, tokia vieta , kur nesikeicia skardos, galines bakavynos pavydziui. Ten vidaus kazkaip pries korozija gerai nepadengsi, o dregmes yra, tai rudziu ten bus po metu jau...
giedrius.saugai 2015-04-19 17:05
Pats atitiesinimo darbas, prie kurio būtų panaudojamas stendas tesudaro maksimum trečdalį laiko. Visas kita, tai derinimai, prišlifavimai, surinkimai, išardymai, reguliavimai.
Žinai kam iš tiesų reikalingas stendas ? Kainai pasikelti,- nes užtrunki kol ant jo prikabini ir kol nukabini, o ypač kai neturi pakankamai darbo, pasimaivymui Iš išorės atrodo labai rimta,- stendas. O jei dar grindys plytelėmis akmens masės išklotos, na tai jau visai - pats rimčiausias servisas.
giedrius.saugai 2015-04-19 17:11
Va tai ir norėjau pasakyti. Galiu dar pridurti, jog perekūpai patys sau visiškai nebijo pasilikti mašinos, suvirintos iš kelių dalių, nes jie žino , jog tas suvirinimas nėra jau toks velniškas blogis, kaip kad bando mums pateikti visokiuose žiniasklaidoje užsakytuose straipsniuose.
Finalfour 2015-04-19 17:33
Suvirinimas gal ir ne, bet kaip biesina kai koki smulku dauzima sutvarko bele kaip, pardavimui ir po pirmos ziemos ten issivercia pusles...arba kai sudeda varzas vietoj airbagu, kai katalizatorius ispjausto ir dar begale kitu dalyku, kurie samoningai daromi kad suchalturint. Arba kaip pavadinti atsarginio rato, vaistineliu, geru padangu numovimo ir vietoj ju uzdejimo sudo atvejus?
Arns 2015-04-19 20:53
garažiniai chebrantai atrodo nesupranta, kad šiuolaikinis vairuotojo saugumas garantuojamas būtent ne standumu, o dalių gniuždimu, kad kuo daugiau kliuvusios automobiliui energijos išsieikvotu.Tad tos likusios nepajudintos stoikės kurias garažiniai suvirino ir yra bėda, kodėl tokiame automobilyje važiavusieji nukenčia labiau ar net žūna, palyginus su gamykline versija. Jei automobilis avarijos metu nelinksta tose vietose kur suplanavo gamintojas, atsiveria nevaldomi procesai, kur kas grūsis ir ar dėl to nebus žalojami salone esantieji.
Prieš pusę amžiaus virindavo taip, kad net po maksimalaus smūgio į sieną beveik nereikėdavo atkalinėti, būdavo jog tas pats automobilis "sėkmingai" keliolikoje mirtinų avarijų sudalyvaudavo ir būdavo kaip naujas, iš eismo greičiau šalindavo dėl jo "legendų" nei dėl standartų neatitikimo.
giedrius.saugai 2015-04-19 21:36
"Garažianiai chebrantai" kuo puikiausiai supranta nuo ko turi pradėti ir kaip turi gniužti kėbulas avarijos metu. Taip pat "garažiniai chebrantai" puikiai supranta, jog 7 mm pločio virinimo siūlė nesukuria gamintojo nesuplanuotus linkimus.
Taip pat "garažiniai chebrantai" puikiai supranta jog gamintojas ne tiek užsiėmęs visų galimų avarijų kombinacijų simuliavimu, o kiek žvaigždučių už saugumą rinkimu, o tai ne visai tas pats. Tiesa pasakius, kyla įtarimas, jog gamintojas kartais aplamai mažiau susirūpinęs žmonių saugumu, negu mes patys. Neretai tenka pamatyti, jog keliais mėnesiais naujesnio donoro vidinėse struktūrose trūksta pastiprinimo konstrukcijų, kurios dar buvo senesniame identiškame modelyje. O tai jau garantuoja net ne 10 ar 15 % tos vietos mažesnį atsparumą, o visą 30 ar net 50%
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ką tik techninę apžiūrą praėjusio BMW pirkėjas neteko žado: gedimai pylėsi kaip iš gausybės rago