Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2015-05-15 10:39
Kalbat apie du variklius, o po to sakot \
namaste 2015-05-15 10:39
Trūksta info apie sąnaudas, taip pat nepaminėta, kad jis turės turbo kompresorių ir E-booster sistemą, taigi šitą galią generuos sistemų bendras darbas, o neesant reikalui dirbs tik tris cilindriukai eko režime ir naudos tiek pat kuro kaip Lupo. Ar bent jau panšiai. Taip pat įdomu koks resursas bus tokio motoro, nes iš litro tokią galią sugeneruot tikriausiai ne į sveikata varikliui ir jo ilgaamžiškumui.
SaMaras 2015-05-15 10:47
Na 1,2l skodos nelabai kaip matorukas laiko (nors galios pakanka).. tai nemanau kad čia bus kas geriau
1337 2015-05-15 12:38
hmmm... Iš 1l spaudžia 268ag, o iš 6l tik 600ag? Vos 100ag iš litro?
Tai jei jau tas 3 kaušų nesusipratimas toks geras, tai kodel nepadarius 2l su ~500ag?
Matyt ne toks jis jau galingas/ekonomiškas/patvarus, kaip skelbia gamintojas, jei į rimtus automobilius ir toliau deda tradicinius daugiakaušius monstrus
Arba ta galia yra visiškai popierinė ir pasiekiama tik iki beprotybės užkėlus apsukas ir deginant 50l/100km
Kvepia automobiliniu PMPO analogu
Evalda5 2015-05-15 12:47
Ot tai atradimas, gerb. TautoVeži. Sėsk, kuolas. Prieš gerus trisdešimt (30!) metų 1,8l darbinio tūrio varikliai spaudė po 680Ag, kas apytikriai yra 377Ag iš vieno litro darbinio tūrio. Tam pakako vieno kompresoriaus ir vienos turbinos. Aišku, prieš trisdešimt metų kuro sąnaudos buvo "kiek" kitokios. Bet ar čia tikrai pažanga??? Tas variklis atlaikydavo geriausiu atveju tris varžybas. O šitas su dar mažesniu darbo tūriu...? Atlaikys bent 100000km? Artėjame prie "vienkartinių" automobilių, kurių neapsimokės remontuoti. Ir tuo tarpu kitoje rankoje dar prisidengiame EKOLOGIJA! Ot folksvagenas.
namaste 2015-05-15 13:48
Aha, tikrai pasaka, kaip ir 2,0 TFSI Audi variklis kuris turėdamas 200 kW, sunaudoja vidutiniškai 6,7 l kuro šimtui kilometrų. Čia dar daugiau sugebėjo išspaust inžinieriai ir sumažino tūrį, gaudami tą pačia galią. Vėl gi, kuro sąnaudos negali būti 50 l šimtui kaip kažkas sakė, nes šitas variklis bus montuojamas į serijinius modelius, todėl turi būt ekonomiškas, ekologiškas ir ilgaamžiškas (sąlyginai). O jeigu race režimu važiuosi tai bet kuris auto srėbs.
1337 2015-05-15 14:15
1) tas 2,0TFSI tapo VW/Audi gėda nes neretai subyra garantinio neatlaikęs ar pradeda tepalus srėbt. Google "2.0 TFSI problems"
2) vidutiniškai 6,7l šimtui reiškia 6l užmiestyje ir 8-9l mieste (čia pagal gamintojo dirbtinį testą, kuris su realybe nieko bendro neturi).
2,0TFSI sąvinikų forumai rašo, kad retai kuriam pavyksta pasiekti ir 8l/100km vidutines sąnaudas.
Palyginimui: mano senukas e46 su atmosferiniu 2,0l (146ag) mieste telpa į 11l netaupant (pagal instrukciją turi but 10,5l). Įjungus pencininko rėžimą kažkada ir į 10l pavyko įsipaišyt, bet čia jau mazochizmas ir eismo trukdymas, o ne važiavimas.
namaste 2015-05-15 14:22
Na aš vistiek tikiu, kad Volkswagena'as nepasišiks ir šitas motoriukas taps vienu geriausiu savo segmente. Visada norėjos automobilio su daug kW ir kad nieko nerytų.
Pumper 2015-05-15 14:52
Ant popieriaus tokių neryjančių ir dabar pilna, bet pavažiuoji ir pamatai, kad 50 proc. realiai daugiau išgeria.
immortallt 2015-05-15 15:07
Diuseldorfas - Klaipėda. Vidutinės sąnaudos buvo kažkas ~6,5 litrai. Vidutinis greitis žiemą ~150km/h. Max greitis pasiektas 190km/h ant lenkimų. Važiuojant 90km/h sąnaudos svyruoja ~5-5,5l. Variklis 1,8l tdi. Ir 6,5 litrai jau ne pagal kompą, o pagal pylimą į baką.
namaste 2015-05-15 15:54
Kas čia per variklis?
Evalda5 2015-05-15 16:45
Bavariškas vežimas (BMW X5) 3.0d - Bayern'as - Vilnius (apie 1450km), visur maksimaliu leistinu greičiu, vietomis +10km/h, Vokietijoje apie 150 - 160km/h. Kelionės "užpylimo" paskaičiavimai nuo pilno iki pilno bako sąnaudos 8,5l/100km, su pilnu ekipažu, šunimi ir iki stogo prikrauta bagažine. Kompiuteris savo ruožtu rodė 8,6/100. Tiesa, mažiau nei rodo "valgo" tik užmiesty, mieste atvirkščiai - rodo apie 9,2 o ima apie 9,5 (neekonominiu režimu). Tą patį atstumą panašiais greičiais su VW Golf (IV kartos) 1.9 TDI 66kW įveikdavom su 5,8l/100km su vasarinėmis ir 6,5l/100km žieminėmis padangomis. Draugai ten pat važiavo su benzinine Škoda Yeti - vid, sąnaudos 1.4 TSI apie 10l/100km, tik važiavo jie lėčiau už mus... Ant popieriaus tas 1.4TSI oru greitkely turėtų važiuoti... Vat jums popierinės sąnaudos.
Robkinas 2015-05-15 20:58
Turiu 15 metų senumo Honda automobilį su V6 motoru. Gamintojas deklaravo 10,7ltr vidutines kuro sąnaudas. Tiek ir yra realiai, netgi po tiek metų eksploatacijos. Senais laikais sąžiningiau automobilius gamindavo: patvaresnius, ilgaamžiškesnius. Tai ne dabar, kartotiniai varikliai, iki pirmo užlenkimo, ir paskui žiūrėk remontukas nesaldus būna, vat ir po visų nedidelių sąnaudų, ką ant kuro sutaupei, tą ant remonto padėsi.
HDi 2015-05-15 21:42
Apie tuos 6l tai matyt pamiršai paminėti, kad čia iš atmosferinio variklio tiek išspausta. O čia neaišku kas per pripūtimo sistema sumontuota.
2.0l ir 400-500AG nėra kažkokia naujiena, nagliausios imprezų ir evolutionų versijos turėjo tokius galingumus ir resursas jų buvo pakankamai neblogas. Bet tai sportiniai automobiliai, orientuoti labiau į draskymą trasose, žvyru, ruošimą raliui ir t.t., nei kasdieninį važinėjimą. Pabandyk tu su tokiu mieste pavažinėt, ten turbo lagai nesveiki, kad jei nepažeminsi per dvi pavaras, tai ir dyzelinis vienatūris aplenks Tave. Buvo VAG'o bandymas suporuoti kompresorių su turbina (1.4 tfsi) bet kažkaip ir problemų jis turėjo, ir kainininke jis buvo prie brangesnių modelių. Tad išspausti tai daug ką galima ir šiai dienai ir prieš 10 metų, bet kaip tai padaryti tinkamai naudojimui kasdienai (trauka nuo žemų sukių), pakankamai patikima, ir ne per brangu, todėl ir vis dar turim daugiakaušius motorus, arba su viena turbina, nes taip pigiau, paprasčiau ir patikimiau. Bet tenka pripažinti kad jei ankščiau atmosferiniai benzai valdė, ir turbo labiau ėjo į sportiškesniu modelius, tai dabar turbo jau užvaldo ir kasdieninių automobilių rinką, tad ateity galim tikėtis ir tokių 1.0 litro monstriukų, bet šiandien dar ne ta diena.
Arthuras 2015-05-15 22:42
Lyginat kai kurie neadekvačiai... Visada silpnas automobilis (pvz. kaip Evaldo lygintas 122 ag Yeti vs. 230 ag X5) prie didelių apkrovų ims daugiau, nei galingesnis - tai normalu. Kas skiedėt apie 1.4 TSI 10 litrų, tai jau čia iš pasakų srities, arba tiesiog variklis turėjo problemų - oro srauto matuoklė, lambda jutikliai ar pan. negyvi ir ims tuos 10 litrų. Nes važiuojant iki 130 tikrai neturėtų imti daugiau 8-9 litrų.
Reikia būt naiviems, kad tikėti, jog iš tikrųjų kažkam rūpi ekologija. Gamintojams rūpi gaminti kuo daugiau. Nesvarbu, kad automobilio perdirbimas užterš labiau, nei tie sutaupyti 15g CO2 ant 100km...
immortallt 2015-05-15 23:09
Gamintojai gamins tai, ko nori pirkėjas. Metalų kainos išaugo bent du kartus. Prieš metus tas skirtumas buvo ir 4-5 kartus.
Reikalavimai sugriežtėjo, komforto įrangos padaugėjo, saugumo reikalavimai sugriežtėjo, o kainos ne tik, kad neišaugo, bet ir sumažėjo, ypač žiūrint pagal tai, kiek išaugo algos, bent jau Lietuvoje.
Šiaip arthuras, bent kiek pasidomėti reiktų technologijomis... Plieno gamyboje CO2 tarša sumažėjo kartais, kaip ir daugumoje kitų pramonės šakų. Kodėl? Nes taip pigiau. Aišku, finansinės paskatos, kaip emisijų kvotos ir jų prekyba finansiškai skatina įmones, bet verslas veikia pagal rinkos taisykles. Jei taisyklės leidžia ar net skatina tartą, tai kuo kaltas verslas? Jam tada būti geru, sumažinti taršą iki nulio ir bankrutuoti, nes nesugeba konkuruoti? Vis dar neišmokstat vertinti situacijos kritiškai, o ne iš savo varpinės, kad "kiti blogi, o aš tai geras".
Arthuras 2015-05-15 23:46
Koks skirtumas... Perdirbti šitiek gumos, plastiko, metalo, stiklo ir kt. medžiagų - nėra ekologiška. Vietoj to, kad būtų "kovojama" dėl kelių gramų CO2 į kilometrą, geriau automobiliai nuvažiuotų 100k km toliau nereikalaudami perdirbimo. Manau, kad būtų ekologiškiau.
Ir niekas čia nieko nekaltina. Tiesiog reikia visuomet pažiūrėti globaliau, kaip reiškinys atrodo iš išorės. Kad verslas prisitaiko prie aplinkos - aš net neabejoju ir nėra čia apie ką diskutuot...
Pumper 2015-05-16 09:23
Prie ko čia gamintojai? ES klerkai visus tuos durnus ekologinius reikalavimus sugalvoja.
kiesza 2015-05-16 13:38
Nematau nieko revoliucinio, automobiliai ta sritis kuri patvirtina jog egzistuoja "Užprogramuotas susidėvėjimas" Automobiliuose pagamintuose po apytiksliai 98' metų drąstiškai pradėta taupyti kokybiškoms dalims nuo važiuoklės iki variklio.
Blogiausia jog nėra alternatyvų, naudojant aktyviai, joks automobiis neatlaikys nė pusė žmogaus gyvenimo, jai įmontuoja bent kiek patvaresnį variklį tai būtinai kėbulas bus iš laikraščio ir atvirkščiai, bet iš kitos pusės, kad ir kokia mašina bebūtų tai tik metalo laužas (arba už metų kitų juo pavirs) tad neverta prie jų labai prisirišti
arvis911 2015-05-18 11:21
Bet jeigu antraštėje būtų parašyta, kad BMW ar Mercedes pristatė tokį variklį, tai visi apsimyžtų iš laimės ir tokių nesamnių nerašytų. O dabar verkia, kad dar neišleistas volkswagen variklis nebus patvarus ar netaupus, tarsi jie specialiai tai norėtų padaryti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ pristatė naujus variklius, tarp kurių 268 AG generuojantis 1,0 l motoras