Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
lucy 2015-06-02 15:55
Nežinau man tai kažkaip nesuprantama. Visokios Kinijos ir USA teršia aplinką kiek nori, nes nėra įstoję į tą antiteršimo būrelį kad ir kaip jis vadinasi jų produktai tampa automatiškai pigesni, o EU visokį šūdą daro, kad tik padaryti EU nekonkurencingesę...
Arba visi teršia arba niekas.
Natter 2015-06-02 15:57
Seniai laikas, nes neįmanoma sankryžoj, kai buduliai su savo dyzeliais (kartais ir nelabai senais) duoda gazo visa sankryža paskęsta juoduose dūmuose. Siūlau pabrangint dyzeliną ir tiek pat atpiginti benziną.
immortallt 2015-06-02 16:00
lucy, ypač Kinija pradeda dėti dideles pastangas mažinti taršai. Tiesa, tik pernai įvyko politikoje pasikeitimai, tad rimtas poveikis pradės jaustis nebent 2020 metais. O Europe išvysčiusi energijos taupymo ir atsinaujinančios energetikos technologijas neblogai uždirba.
Pumper 2015-06-02 16:04
Nieko branginti nereikia. Užtektų technikinę panaikinti, jei DPF/katalizatorius išpjautas. Dabar gi LT įprasta nusipirkti dyzeli ir kitą dieną DPF pjauti lauk, nes niekam neįdomi ta tarša.
lucy 2015-06-02 16:07
Immortal jie pradėjo tiesiogiai dusti Pekine. Tai čia kaip sakant privertė. O atokesnes jų gamyklos papigiai kaip varo be jokių apsaugos priemonių ir tt taip ir varo tai va ir turim pigių kiniškų prekių pilna, o pačių prekės nesąmoningomis kainomis eina.
vytautas50 2015-06-02 16:11
immortallt 2015-06-02 16:34
True and false. Uždarinėjamos mažiausiai efektyvios ir atidarinėjamos naujos. Anglių naudojimą ketinamą mažinti ir pan. Taip rajonuose kol kas mažiau žiūri, bet rajonai procentaliau ir mažiau taršos išmeta. Tikrai nereikia tikėtis, kad pasikeis viskas per dieną, ypač kai tai milžiniška šalis, kurios rajonai ir dabar dar skursta, bet metami finansai į atsinaujinančią įspūdingi.
Beje, kinai vis dar turi <100 automobilių 1,000 gyventojų. Lietuvoje berods 10x didesnis automobilių tankis buvo. Kinijoje tarša didelė dėl paprastos priežastis - milžiniškas gyventojų tankis. Plotas ~1/3 mažesnis nei Rusijos, o gyventojų ~9 kartus daugiau.
JAV irgi po truputį pradeda taršą žiūrėti, tiesa, iki Europos toli. Bet šįmet panašu gali pasikeisti ir JAV viskas. O Europa galės pasiūlyti savo paslaugas JAV kaip didžiausią patirtį ir moderniausias technologijas turintis regionas.
vytautas50 2015-06-02 16:53
raimism 2015-06-02 17:22
papildysiu immortal dėl Kinijos:
ten kol kas yra vos ne vienintelė šalis pasaulyje, kuri ne vien labaratorijose tobulina, bet realiai naudoja taip vadinamas CCS (Carbon Capture and Storage) technologijas. Kas gana keista - jie apie tai beveik neviešina informacijos, didelė dalis CCS projektų yra gana slapti. Jei JAV ir Europoje CCS planuojama diegti prie iškastinį kurą deginančių elektrinių, taip mažinant jų CO2 emisijas, tai kinai CO2 surinkinėja iš oro ir savo CCS'us stato gamyklų rajonuose.
FtBall 2015-06-02 17:25
Gerai, kad yra žmonių, kurie nemąsto taip, kaip jūs, nes vis dar neturėtume nei vaistų, nei garo turbinų, vidutinė gyvenimo trukmė nesiektų 40 metų - juk visa industrija, farmacija - tik teršia ir naudos nesuteikia, ar ne?
fakitol 2015-06-03 08:06
Tvarkingas dyzelinis su sveikais katalizotoriumi ir DPF yra liuks. Išmetimo vamzdis švarut švarutėlis, jokio suodžio. Viskas gražiai sudega
vytautas50 2015-06-03 08:17
immortallt 2015-06-03 10:54
Vytautai, tai ko dar nenusižudei? Apendicito operaciją turėjai?
velokoraptus 2015-06-03 10:57
Daugės automobilių su AdBlue, jei neklystu citroen ir peugeot jau prekiauja. Anksčiau tai buvo naudojama tik vilkikuose.
vytautas50 2015-06-03 11:08
mindebuc 2015-06-03 17:18
Atsilieki biškį, jau ne vien Citroen su Peugeot jais prekiauja. Tuo pačiu kiek teko skaitinėtis užsiima jau ir vokiečių gamintojai, kaip kad pvz. Audi (deda į naują A6 2.0 litrų variklį), Mercedes ir t.t.
Šiaip tai aš galvojau, kad rusam nusispjaut ant ekologijos bent stumia ant Kinijos kažkodėl žiauriai. Gėda, kad aplenkė pagal karinius pajėgumus?
Na, o realiai - su dyzeliukų situacija yra sunku. Ko gero, pradžiai atimt technikinę iš tų, kurie (kaip kad kolegos komentatoriai minėjo) išsipjovę katalizatorius ir DPF.
deivis 2015-06-03 22:06
Kreiva "truputį" tavo logika.
laurius 2015-06-03 23:53
aš it nesuprantu logikos, sako mums aplinką reikia teršti, nes visi teršia, bet pats stengiasi kuo mažiau kenkti aplinkai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl Europa gali uždrausti dyzelinius automobilius?