Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2015-06-12 10:21
The future is already here.
vytautas50 2015-06-12 10:48
kionig 2015-06-12 10:55
Ateitis čia pat milijonieriams, o ne varguoliams rašantiems forume ir didžiajai daliai žmonių
immortallt 2015-06-12 11:09
Žinai, yra toks dalykas, kaip kultūra. Jei išversi į Lietuvių kalbą, prarandą dalį prasmės. Taip pat kaip su kai kuriais anekdotais ar pan. Tad mažiau putokis.
Iš MB tragedija liko Jei net MB salono vadovas sako, kad tik S klasės mersas bevertas dėmesio, tai daug ką pasako.
Kionig, kaip manai, kiek laiko užtruks, kol automatinės sistemos bei lazeriniai žibintai bus visuose automobiliuose? 10 metų? Visada naujos technologijos pirma prieinamos turtingiesiems. Beje, matant kiek BMW ir dar 7 yra Lietuvoje, ir kiek mačiau Vokietijoje, tikrai gyvenam geriau nei vokiečiai. (Aišku kaltas gyvenimo statymas apie automobilį).
hamann 2015-06-12 11:51
Gėda yra nebent cituoti prasmirdusius rusiškus tarybinius filmus, ką esu įsitikinęs karts nuo karto ir pats darai.
Ir galų gale nelygink rusų su anglų kalba.
FtBall 2015-06-12 11:53
Mano nuomone, pastaruoju metu naudingiausia naujovė - lazeriniai žibintai. Kaip minėta, 600 metrų šviečiantys, neakinantys atvažiuojančių automobilių vairuotojų. Juntamai padidės saugus greitis važiuojant tamsiu paros metu. Vien Xenon'ai kiek matomumą pagerina.
O nenaudingiausia naujovė - liečiami ekranai automobiliuose. Kažkaip kolkas neįsivaizduoju, kaip tai gali būti patogu. Ką iš savo patirties galiu palygint, tai 2004 metų Accord ir Lexus CT. Accord turi touchscreeną, tai natūralu, kad jis turi būti pasiekiamas ranka. Lexus CT, nežinau ar reaguoja į lietimą, bet turi manipuliatorių, kur įprastai būna rankins stabdis. Todėl, ekranas yra, mano nuomone, patogesnėje ir, svarbiausia, saugesnėje vietoje. Naudojantis Accord touchscreenu, tenka visiškai nusisukti nuo kelio. Lexus'e, viena akim dar kelią matai.
Šiame BMW, iš nuotraukos man atrodo, kad ekranas yra per toli, kad būtų patogiai pasiekiama su ranka, nors bent jau ne taip žemai, kaip minėtam Accord'e:
http://i.ytimg.com/vi/aMhF9OCVur4/hqdefault.jpg
O abejotinas dalykas - kas naujo realiai su tuo išvažiavimu iš parkingo? Kai pas konkurentus turi įsėdęs paspaust mygtuką, tai jie tą mygtuką perkėlė į rakto pultelį? Ir tai didžiulė inovacija? Ar praleidau kažką?
Kiek iš pažįstamų girdėjau, tai irgi gali patvirtint. Viena geriausių vietų gyvent - įperkam kaip vidutinis europietis, tačiau apribojimų kaip Rusijoj.
vytautas50 2015-06-12 12:04
immortallt 2015-06-12 12:30
O taip, pradėk čia toliau šūdą malti. Ei, moderatoriai, gal laikas pradėti offtopic trinti? Tada visi įpras laikytis temos? O tai be offtopic nebeįmanoma.
hamann 2015-06-12 13:24
cavalier01 2015-06-12 17:17
Gal išprotėjai ? Daugiau komentarų = daugiau paspaudimų ant straipsnio = didesnis uždarbis.
Čia tau ne reddit.
Nideon 2015-06-12 18:20
Vytautas vistiek rado prie kokio šūdo prikibti. Matai, jam nepatinka, kada panaudoji bene labiausiai išplitusią kalbą pasaulyje... vienai frazei... Ir dar randa analogą su rusų kalba...
trapecijus 2015-06-12 22:39
Gal ir gerai sakai. Kokybiškiausi tikriausiai bus rusiški. Kažkaip nepastebėjau nei vieno atšaukimo.
ponulis 2015-06-12 23:09
Na per 10 metu jau kokius 5-6 bmw turejau, rodo, kad esu fanas, bet deja paskutiniai modeliai man labai silpni, sitas neisimtis.. As labiau i sportiskesne isvaizda ziuriu, lyginu sline , amg packeta ir m packeta. Tiek vidumi tiek isore, mersas priekyje. A klase su amg atrdo super, cla isvis naujas dizainas. Dabar CLA shootingb.(karavanas) su amg atrodo kosmosas...
Galines lempos merso ir audi super, o bmw kaip liko 2005 istrigusios nuo e60 laiku taip ir liko.. Priekines ir 15 metu tas pats, geltoni angel eyes (nors ledinius kokius padarytu su tarpais ar dar kazka..). Paziurejus i audi ir merso priekines lempas, grazu.. kitas lygis.
Naujas S klases mersas ant tiek vykes, kad sitam bmw 7 teks labai vargti.. o jau ir oligarchai uzsipirko s klases visi iki vieno, nelabai kas puls ant sito bmw7.
Apie variklius, tai apie bmw daugiausia zinau, tai lyginti butu saliska, bet bmw motorai 10 balu, tiek benzinai nauji, tiek dyzeliai. Audi manau silpniausi cia (galios/kokybes santykis).
Na dar kas bmw gelbeja, kad labai vykusi M gama, m4/m3 , m6/m5 labai rimti gavosi. S-kes audi kiek silpniau pasirodo cia. Na o AMG vel priekyje bus, bet kaina adekvaciai ~20% didesne kiek ziurejau seniau..
ps. mano nuomone tokia is sportiskesnes, "mandresnes" puses, gal kiti nori solidumo ir bmw atrodo solidziai, nezinau...
kionig 2015-06-13 01:09
, pirma reikėtų savąjį kiemą susitvarkyti ir tik tada pažiūrėti - ar iš tikrųjų geriau?
immortallt 2015-06-13 13:20
kionig, tai jei perka prabangesnes mašinas, nei tie, kurie laikomi turtingi, tai gal visgi nesam mes skurdesni? Tiesiog su pinigais elgtis nemoka.
Na prieš 20 metų atrodo taip senai, bet prieš tiek laiko nebuvo praktiškai kompų, o ką jau kalbėti apie smartphone'us. Tad jei technologija kuri iš tikrųjų pasiteisins, tai plis greitai. Didžiąją dalį kainos realiai sudaro ne pačios žaliavos, o įrengimai ir technologijų išvystymas. Kuo plačiau taikai - tuo pigiau. Todėl elektromobiliai vis dar brangūs, nes nepasiekė tokios masto ekonomijos kaip VDV.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujasis „BMW 7“ – prabanga ir inovacijos viename (Video)