Automobilinio sporto gerbėjų laukia puiki naujiena - to Lietuvoje nebuvo jau 40 metų (3)
Važinėjantys iš Vilniaus į Kauną greitkeliu jau spėjo pastebėti, kad atkarpoje tarp Žiežmarių ir Vievio, šalia Strošiūnų, vyksta kažkas neįprasto.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Trasa – ir vaikams
Į trasos statybas informacinių technologijų specialistas įdėjo ir daug savų pinigų. V.Leščiausko valdoma, specialiai kartodromo statyboms ir priežiūrai įkurta įmonė „Donersa“ 200 tūkst. eurų gavo iš ES paramos fondų, o likę 500 tūkst. – asmeninės lėšos ir banko paskola.
„Be abejo, šeimai šiandien būtų geriau, jei projekto nebūtų, tačiau visada vertinu ilgalaikę perspektyvą. Manau, kad ir mano vaikučiams po keleto metų čia bus prasminga laiko praleidimo vieta, – tvirtino du mažylius auginantis vyras. – Šeimą maitinu artėjančių atostogų peizažais, už ką mainais gaunu vertingos pagalbos atrenkant personalą, komunikuojant su būsimais klientais ir kita.“
Ypač daug jam padeda žmona Vaiva, buvusi šalia ir „Kart-Live“ turnyro egzistavimo metais.
Galinga technika
Naujasis ypatingas tuo, kad 900 metrų ilgio ir 8 metrų pločio trasa turės dirbtinį kalną, o tokių aukščio pokyčių nėra nė vienoje Lietuvos kartingo trasoje. Dėl pritaikytų saugos zonų trasoje bus galima važiuoti abiem kryptimis, o dėl vieno vidinio kelio bus galima naudoti ilgąją arba trumpąją trasos versiją.
Vėliau V.Leščiauskas planuoja trasą praplėsti iki 1200 metrų, o skirtingų konfigūracijų kiekį padidinti net iki 10.
„Speedway“ trasoje bus įrengtas apšvietimas, todėl važinėtis kartingais bus galima ir vakarais, bet kokiu metų laiku. Bus ir laiko matavimo įranga, o ateityje planuojama įrengti ir dirbtinį trasos drėkinimą.
Kartodrome bus net 5 skirtingų klasių technika, siekianti nuo nuomojamiems kartingams įprastų 9 AG iki 30 AG sportinių kartingų. Tiesa, į juos negalės sėsti pirmakarčiai pilotai.
„Klientų vairavimo įgūdžiai tobulėja, todėl turi tobulėti ir vairuojama technika. Klientai, pasiekę gerų rezultatų, turės galimybę gauti vis galingesnės technikos vairavimo licenciją“, – dėstė pašnekovas.
Arčiau žmonių
Jis planuoja, kad projekto rangovas „Lemminkainen Lietuva“ trasos statybas pabaigs dar šią vasarą, o trasos atidarymo proga įvyks kartingų lenktynės.
„Imtis naujų statybų, užuot suradus apleistą trasą, paskatino tai, kad tarybiniais laikais kartingo trasas statydavo kaimuose, toli nuo didesnių miestų, tačiau arti žvyro karjerų – taip mažėja statybos kaštai.
Sportuojantys ir tuo sergantys žmonės neskaičiuoja kilometrų iki trasos, bet šiais laikais sportas pasitraukė į antrą planą, o sporto bazes išlaiko organizuojamos pramogos.
Pramogų ištroškę vartotojai gali arti namų rasti kartodromą Vilniuje, o kitus pasiekti prireiktų bent valandos kelio.
Elektrėnus daugiau nei milijonui žmonių pasiekti pakanka vos pusvalandžio“, – aiškino V.Leščiauskas.