Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Natter 2015-07-16 12:51
Kai perskaičiau, kad hibridas iš kart pasidarė neįdomu . Tos super mažos sąnaudos matuojamos gyvenime praktiškai nepritaikomu važiavimo režimu, kai pradedi važiuot tik elektra, o jau kai pilnai išsijungia el. variklis varai vidaus degimo ir pirmam šimtui gauni panašias į deklaruojamas sąnaudas, o jau jei važiuoji 200km tai antą šimtą kilometrų valgys mašina kaip ir įrasta 1,6l vidaus degimo . Va būtų vien benzininis ar blogiausiu atveju dyzelis ir tiek valgytų tai būtų tirkai įdomu.
daynewss 2015-07-16 15:57
Natter, iš kur tokia patirtis? Gal gali pakomentuoti?
Aš važinėju Priusu ir galiu pasakyti, kad gamintojo deklaruoti duomenys yra ~0,5L mažesni, nei tikrovėje. Procentine išraiška sukčiavimas (kabutėse) 10% gal ir daug, bet iš kitos pusės pusė litro šimtui kilometrų nedaug. Be abejo, reikia pripažinti, kad ir vairavimo stilius kitoks, kai važinėju dabar ir kai važinėjau 2,5L BMW. Bet jei pačiam yra noras taupiai važinėti, tai su hibridais tai tikrai įmanoma.
bahuriux 2015-07-16 20:57
Tai jei tame hibride būtu didesnė baterija, tarkim dvigubai, tai rašytu degalų sąnaudos 100km 0l ir ~24,4kWh el energijos? Ištikro jo degalų sanaudos bus 4-6l 100km, po pirmo 100km.
Jei kas nesuprato tokio matavimo absurdiškumo, tai pvz viena iš mano auto naudoja 100km ~6,5l dyzelino, 0l benzino, 0l LPG, 0l CNG, 0l E85, 0l A95, 0l A98 ir 0 kWh el energijos.
Talkatif 2015-07-17 00:59
Kiek energijos reikia akumams pagaminti ir utilizuoti?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ pasiūlys „Passatą“, sunaudojantį 1,6 l/100 km benzino