Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2015-08-22 15:37
Įdomu tik, ką jie vadina stovėjimu? Dažniausiai jose būna kad ir iš lėto, bet slenkama. Pvz vienoj tokioj gatvėj (po rekonstrukcijos žinoma - kai tiesiog neliko įprastų šalikelių, o vietos palikta tik viena juosta vos vos dviem fūrom prasilenkti) fūristai norėdami įsukti į sandėlius ir negauti baudos už stovėjimą tiesiog slenka - iš lėto iš lėto, praktiškai stovi, bet techniškai ne :)
SPeed_FANat1c 2015-08-22 19:02
tai kad ir slenki - jei matai kad yra masina priekyje ir tau nebus vietos , tai turi ir nevaziuot. Kai ta masina nuslinks ir paliks uz jos pakankamai vietos tada ir vaziuoji.
man tai neseniai buvo situacija kad nelenka ir greit vaziuoja, bet paskui staigiai stabdo. As ir greit vaziuoju, sustabdau - ir ziuriu esu sankryzos viduryje ir tie idijotai nevazijuoja ir uzsidege raudonas.
Tai pasirodo buvo tiek prisikise, o ne nepagalvojau. Tai va net kai greit vaziuoja, dar nereiskia kad viskas greit pajudes, o gali but kad staigiai stabdys.
kestutisz 2015-08-22 19:46
Aš čia labiau prie formuluotės kabinėjuosi - jei anksčiau buvo negalim važiuot į sankryžą tiesiog joje esant kliūčiai, tai dabar kažkokį stebuklą iteiginėja jog niu niu niu - nevažiuokit į sankryžą jei joje kažkas stovi. O taip, kad "stovi" aš matau retai, praktiškai visada juda. Iš lėto, bet visgi juda. Ir formaliai žiūrint jei ten visi po truputi judės tai ji bus taip pat sėkmingai užkišta ir niekas nieko nepažeidinės. Problemą reikia spręsti mažinant posūkių į kairę - painu ne vietiniam aišku paskui su vienkryptėm gatvėm, bet daug kur taikoma. Bet aišku pas mus greičiausiai nueis link techninio akligatvio - fiksuos kamerom ir baus.
Creatium 2015-08-22 21:03
KET formuluotė kiek žinau visiškai nesikeitė. Tiesiog atsirado tai taisyklei pabrėžti skirtas kelio ženklinimas (ir kelio ženklas). Todėl galimas daiktas, kad bandai prisikabinti prie žurnalistų parašytos "tiesos", kuri nebūtinai yra 100% atitinkanti žodis į žodį tikrąją KET formuluotę.
Hencia 2015-08-22 21:45
Tai gal reikia visose sankryžose įrengti šlagbaumus (užkardas, kas tik lietuviškai supranta) vietoj šviesoforų?
Creatium 2015-08-22 23:27
Neblogas, bet ko gero brangus sprendimas. Dar geriau - pakeliamus barjerus/stulpelius, tokius kaip stato pasienyje arba prie ambasadų. Tuomet net norėdamas nepravažiuos, o šlagbaumą galima nulaužti pakankamai nesunkiai.
dds 2015-08-23 21:35
Vartymas zodziu. Lyg ir viskas "techniskai" suprantama: Yra geltonas kvadratas, nori vaziuoti tiesiai, tau uzsidege zalia, bet uz kvadrato stovi masinos, i kvadrada ivaziuoti negalima. Gali tiketis kad tos masinos pajudes ir spesi pralysti per zalia. Uzsidege raudona, likai kvadrate, bauda. Tada galesi aiskintis kad ne kupranugaris, "judejai po milimetra i prieki". O siaip tai yra draudimas ne tik sustoti sankryzose, bet ivaziuoti i jas, jei yra kliutis.
FtBall 2015-08-24 08:54
Dabar nieko naujo nesugalvojo, o anksčiau, ir dabar, buvo panašiai, bet kiek kitaip: negalima įvažiuoti į sankryžą jei ir UŽ JOS esanti kliūtis neleis pravažiuoti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
5 dalykai, kuriuos būtina žinoti apie geltoną tinklą sankryžose