Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2015-09-09 10:06
čia yra pati didžiausia nesąmonė.
reiktų įdėti dar didesnes baudas dviračiam ir nesuvokiamas - pėstiesiems.
Arba sveiku protu - atsižvelgti į transporto priemonės svorį. Bet sveiko proto čia niekas nenaudoja....
immortallt 2015-09-09 10:10
Reiktų pirma pažaboti tuos, kurie dėję skersą ant taisyklių ir įstatymų.
Dviračiams tegul duoda normalią infrastruktūrą. Žinoma yra tokių, kurie nesąmones daro.
Tender 2015-09-09 10:10
Labai gerai, iš vis reiktų viską sulėtinti lietuvoje ir padaryti dideles baudas. Pasidomėkit kas yra padaryta Australijoje. O mes skubam lekiam ir esam didžiausi skurdžiai europoje, tai kokia prasmė to skubėjimo? Tik avarijos ir užmušti, sužaloti žmonės...
Beje aš pats irgi lakstau greitai, bet norėčiau, kad mus visus kas nors pristabdytų, kol nesusigriovėm sau ir kitiems gyvenimo....
raimism 2015-09-09 10:47
o aš manau, kad sprendimas teisingas. Nesiginčysiu ar reikia išskirti kažkokias kategorijas (greičiausiai - ne, nes tai ydinga praktika), bet tai bent jau žingsnis į teisingą pusę. Žiūrint plačiau - galbūt tai geras būdas po truputį pratintis prie taisyklių, kurios paskui taps visiems vienodos.
Labai panašus pavyzdys buvo su rūkymu: iš pradžių rūkymas buvo ribojamas tik tam tikrose vietose (pvz - labai senai - lėktuvuose), paskui atsirado ribojimai kavinėse (iš pradžių - nerūkymo zonos, vėliau - nerūkoma ir visoje patalpoje), vėliau atsirado ribojimai prie viešojo transporto stotelių ir t.t.
Žmonės po truputį apsiprato. Man dabar jau visai normalu, kad kavinė ar restoranas yra nerūkoma zona, jau nustebčiau, jei būtų kitaip.
Taip greičiausiai bus ir su eismo taisyklėmis - greičiu ir promilėmis. Dabar piktinamės dėl ribų ir tam tikrų grupių išskyrimo, vėliau tai taps norma.
Turbūt mažai kas ginčysis, kad taisykles reikia iš esmės griežtinti ir (ko dar labai trūksta) - išmokinti visuomenę jų laikytis.
mnv 2015-09-09 11:10
Australijoje užmiestyje greičio limitas 100-110.
O mes čia kažkur biedni skubam, lekiam su 90....
Atk 2015-09-09 11:16
A6 tai kai einu pes2i7j7 pereja ar 6viesoforu tai 5sitempiu, nes neaišku, kada atvažiuios automobilis ar jis tikrai tave praleis, gali gi kas nors ir užsižiobsoti ir atsitrenkti į mane ar per raudoną važiuoti.
ISG 2015-09-09 11:29
Geriausia butu jei baustu fizinemis baudomis (talzymas bananais) istraukus is masinos. Vaziavau per lietu tunely po seimu ant 65. Kaip pro stovinti praleke NAUJA masina. Nu gal ant 110 kaip mininum. Nesuprantu kur protas pas zmogu. Anksciau stebejausi ant kiek dalbajobas turi buti, kad balsuotum uz paksa, bet dabar jau nieks nebestebina...
immortallt 2015-09-09 11:32
Tai nereikia sustoti atsigult ir pamiegot ant kelio.
biggie 2015-09-09 11:37
Gal ir būtų galima laikytis greičio apribojimų, jei jie nebūtų absurdiški. Pvz, važiuoji lygus kelias nedidelis posūkiukas ir pyst - ženklas 70. Kam tas 70 jei net su nesportine mašina žiemą be problemų ant 110 pravažiuoji? Ir taip prieš kiekvieną karvašūdį.
Štai užsienyje, jei prieš posūkį stovi ženklas 70, tai atvažiavęs ant 80 jau turi problemų ir vos išėmęs posūkį, imi gerbti greičio apribojimo ženklus ir jų laikytis.
Konkretus pavyzdys Klaipėdoje, mokyklos g. viadukas, oficialiai ten turbūt 60 galima, bet visi važiuoja ant minimum 90. Vilnius Geležinio Vilko, ukmergės gatvės: oficialiai 60 - realiai 90. Kam toks greičio ribojimas jei visiems į jį nusispjaut? Jei 90% vairuotojų ignoruoja ženklą tai gal nesamonė padaryta su ribojimais? Nereiktų jų peržiūrėt ir drastiškai sumažinti?
Marius.brn 2015-09-09 11:38
Po kiekvienu greicio zenklu, parasyta, kiek uztenka virsyti Norvegijoje, kad netektum teises vairuoti, kas manau yra logiska, nes daugiau sansu judresneje vietoje padaryti kraupu nusikaltima. Mieste/gyvenvieteje uztenka vaziuoti virs 25kmh ir tu jau beteisis vairuotojas, tuo tarpu, greitkelyje, norvegijoje toleruoja greicio virsyjima iki 40kmh. (aisku, su geru baudos kvitu uz tukstanti euru).
Krz 2015-09-09 12:28
Ar as vienas pastebejau, kad jei Vilniuje vaziuoju 50 - 60 stosiu ant kekvienos sankryzos nes pries nosi uzsidega raudona. Jei vaziuosiu bent 70 dazniau pataikysiu i zalia sviesa?
As pats save pagaunu spausdamas greiti ir tai dazniausiai buna del pykcio, o pykti kelia vairuotojai kurie nerodo posukiu, neleidzia isirikiuoti, uzstato sankryza, ta pati raudona sviesa visose imanomose sankryzose...
Sljder 2015-09-09 12:57
Gal kvailai nuskambės, bet lygiai tą patį pastebėjau su 50 - 55 beviek visada prie raudonos stovi.
vaidas100 2015-09-09 14:15
Taigi... taigi...
Greičio ribojimo ženklai Lietuvoje sustatyti debiliški.
Vilniuje greitis de jure 50 km/h, o de facto >80 km/h.
Tas kas važiuoja ant 50 km/h kelia avarines situacijas
Su žaliosiomis bangomis tai žiauru...
Yra vieta, kad turiu spausti... nesakysiu kiek nes tai bus raštiškas prisipažinimas...
Borland 2015-09-09 14:20
Dėl tos sumažintos tolerancijos tai mane per vieną dieną tris kartus nušovė Nesupratau kas vyksta, tai dabar įdomu ar ateis kas ar ne
Šiaip pritariu kas rašo, kad pas mus greičiai daug kur per maži. Trijų juostų ukmergės gatvėje, leistinas greitis vos 60. Ten 80 važiuoji ir jautiesi pilnai saugus. Toks jausmas, kad pas mus greičiai nustatyti su mintimi, kad visi juos viršyja 20-čia. T.y. maždaug jei gatvėje saugu važiuoti 70, tai ženklas bus 50 padarytų normalius greičius, tai normalus ir įstatymas atrodytų, kad viršyjus 30 bus atimtos teisės, nes tai jau tikrai lakstymas būtų.
trapecijus 2015-09-09 14:51
Kiek teko Airijoj pastebėt (ir net porą kartų nufotografuot) kuriozų su greičio apribojimais, tai jie visi į kitą pusę traukia nei Lietuvoj. Pavyzdžiui greičio ribojimas 80km/h ar 100km/h prieš pusūkį. Važiuoji 60-70km/h ir džiaugies, kad nepvertei mašinos tame posūkyje.
ISG 2015-09-09 18:05
Susikti emigrantai reiskiasi... anglijoj taip, airijoj taip, svedijoj taip, norvegijoj taip. Koks skirtumas kaip yra toj susiktoj anglijoj ar kitoj skylej. Cia yra lietuva ir gyvena marozai. Cia gyvena zmones be kulturos. Del to as pilnai pritariu, kad greitis butu kuo mazesnis. Nes man uztenka smegenu suprasti, kad nera realaus skirtumo ar as vaziuosiu ant 50 ar ant 70. Mano gyvenimas nuo to nepasikeis. Ar as nuvaziuosiu kur nors 3 minutem anksciau ar veliau. KOKS SKIRTUMAS? Skirtumas tik tas, kad garantuosiu tiek savo tiek aplinkiniu sauguma, ir VISI zmones nuvaziuos kur jiems reikia. Nebus jokiu skaudziu avariju del mano kaltes tai 100%. Jei kas ir bus del mano kaltes tai bumtelejimas mazu greiciu, nieks nenukentes... bet ne visiem marozam ta suprast...
Stipa 2015-09-09 23:05
Na nieko, atims teises, važinėsiu be teisių. Ne mieste gyvenu, o į darbą važiuoti reikia, pėsčiom nenueisi, dviračiu nenuvažiuosi, autobusai nevažiuoja. Mano vairavimo kokybė, dėl to jog neteksiu leidimo dalyvauti eisme, nesumažės. Šiaip esu pakankamai kultūringas kelyje, kasdien važiuoju lėčiau nei leidžia ženklai, dėl saugumo, bet būna visko, kartais ir viršiju greitį. Tiesa patys policininkai viršija tuos 30km/h+ mieste, ne kartą teko pastebėti. Ne visur greičiai logiški, bet kas jiems rūpi, lengviau yra viską apriboti, nei protingai pagalvoti.
Dar toks dalykas kai darbe stoju prie stop ženklo, jaučiuosi labai nesaugiai, nes kaskart matau pro veidrodėlį kaip vos nepabučiuoja į užpakalį, nors greitis tik 15km/h. Tai reziume tokia, kad kartais bandymas pagerinti saugą kelyje sukelia didesnę riziką patekt į avariją. Jau turbūt ir neminėsiu kas darosi, kai mieste su motociklu bandai neviršyti greičio...
Marius.brn 2015-09-10 08:00
Čia vakarietiškas veidmainiavimas, duoda visiems birbintis, skelbia visokias socialines lygybes, o ties laisve važiuoti kaip patinka ar kokio birbintojo "pyzdinimu" išlenda visi laisvių suvaržymai.
Kadras 2015-09-10 09:08
Tai gal jau nebevairuok, nes dar infarkta gausi
immortallt 2015-09-10 09:23
Vieno laisvė baigiasi ten, kur prasideda kito laisvė.
Aišku, 30km/h ribojimas autostradoje gal ir nėra visai protingas, ypač kai neatsižvelgiama, važiuojama ar su 20 metų kibiru ar apynauju prabangiu ir tvarkingu automobiliu, kurio stabdymo kelias daug trumpesnis važiuojant greičiau nei leistinu greičiu kibirų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
2016-aisiais už greičio viršijimą 30 km/val. bus atimamas vairuotojo pažymėjimas