Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Atk 2015-09-24 14:28
Įsimeti benzininį generatorių ir prailgi sau kelione iki kur nori.
immortallt 2015-09-24 14:40
Ir kokia prasmė elektromobilio, kuris vežiojasi dar papildomą balastą?
Truputį offtopic, jau spekuliuojama, kad Gigafactory atpigins akumų gamybą ne iki 30%, o galbūt net iki 70%. Tai jau būtų peržengta ta riba, kai elektromobilis kainuotų tiek pat kiek VDV, gamintojas uždirbtų solidų pelną, o vartotojui kuras atpigtų bent 5€/100km. Net nekalbant, kad elektromobilyje nėra tepalų, visokių filtrų, variklis +- amžinas, o krovimas gali būti ir nemokamas.
kestutisz 2015-09-24 15:15
Kol viso to nėra - spekuliuoti galima ir skraidančio kilimo perspektyvom, o jos net geresnės nes net vietos parkingui nereikia, gi kabo ore ar lengvai suvyniojamas. Generatorius bagažinėje puki idėja, kol tų pigių ir gerų baterijų nėra.
immortallt 2015-09-24 15:32
Prie ko čia spekuliavimas? Gigafactory jau pradės veikti po 2 metų, po 4 metų pilnu pajėgumu. Čia ne apie dešimtmečius ir galimas investicijas kalbama. Tai jau vyksta, klausimas ar užteks 2-4 metų, ar prireiks dar 2-3 metų. Tad jei ir dyzelininiai generatoriai atsiras, jie bus laaabai trumpai.
ISG 2015-09-24 17:00
Tiesiog nusiperki garaza netoli namu, arba prie pat namu uz 7000eur, ir krauni ta masina kada tik nori, nors kas nakti. Ir vazineji mieste sau NEMOKAMAI. Pats garaza turiu, ir kai pirksiu sekancia masina rimtai svarstysiu elektromobili. O jei neturi garazo, tai blemba, gali is savo buto tvarkingai prasivesti sau laida (uzbetonuoti po saligatviu, po aiksteles danga) iki savo kieme esancios stovejimo vietos ir krauni sau. Manau, kad pastata administruojati imone tikrai sveikintinai pasitiktu tokia ideja ir viska padarytu nemokamai, somonejus tik uz medziagas... Negaliu klausyt tu verksmu del ikrovimo. Tikri debilai tie zmones..... Iseiciu yra, tik smegenis reikia pasukt.
Dar negaliu suprast tos problemos del "elektriniu degaliniu" nebuvimo. Reikia teikti siulyma i seima, kuris ipareigotu kiekviena degaline irengti bent po viena ROZETE lauke. Tos ROZETES savikaina butu nu blemba 500eur MAX, su visais darbais. Uz tai galetu net pati valstybe is biudzeto atseiketi. Tikrai nesuprantu, nes reikia gi tik susiktos el JUNGTIES LAUKE. Kokiu cia investiciju reikia????? Jungties perexoda turetu pats vairuotojas turet, cia irgi nematau JOKIOS problemos. Vienintele problema yra ta, kad degalines tikrai nebus suinteresuotos padeti elektromobiliams isigaleti, del to reikia GRIEZTAI IPAREIGOTI IREGTI TAS IKROVIMO VIETAS.
Shinigami 2015-09-24 18:00
Kaip važinėja dauguma žmonių?
Ryte iš namų į darbą, 30 min. Darbe mašina stovi 9 valandas. Tada 30 min namo arba į parduotuvę ir tada namo. Ir vėl mašina stovi. Su tokių važiavimų nereikia nei krovimo stotelių. Užtektu saulės elemento ant mašinos stogo. Kuris akumuliatorių krautu visa dieną.
Pas dauguma žmonių toks važinėjimas užima kokius 80 proc. viso naudojimosi mašina laiko.
bahuriux 2015-09-24 18:07
Jamakit garažus mieste kol laikas ir požemines stovėjomo vietas po namais jei tokių yra pas jus name. Ar tai reiškia, kad netolimoj ateity priemiesčių namai, ar kotedžai ir nesvarbu dideli ar maži, svarbu su savo kiemu taps brangesni lyginant santytkinai su butais mieste? Neturiu galvoj 1:1 m^2 kainos, bet kainos santytkis pasislinks labiau namų pusėn. Kaip manot kiek tam prireiks 5, 10, 20 metų?
KEPierre 2015-09-24 18:09
Užsienyje daugelis miestų parkingu turi po vieną ar dvi įkrovimo stoteles. čia valstybės prioritetai. jeigu savivaldybės įrengtu miestuose Įkrovimo stoteles būtų sveikitina, o užmiestyje stoteles gali rengti kaviniu, užkandiniu savininkai. Kol pasikrauni mašiną gali užkąsti. Deja Lietuviai dar nesubrendo iki elektromobiliu, o ir nevisi tiek pinigėliu turi.
DJ_LFS 2015-09-24 19:10
Atsirado nesubrendėlis. Apie save kalbėk. Jei pats nesubrendęs, dar nereiškia, kad kiti tokie.
kestutisz 2015-09-24 19:41
Jie jau dabar yra vertingesni ne tik už pergrūstus kartonkiemius, bet ir "miestų centrus". Turėčiau daugiau finansų tikrai gyvenčiau už nuosavos tvorelės ir gal net krapštyčiau kapeiką kraunamam kibiriukui - vien jau koks malonus faktas, jog mano važinėjimą ir parkingą dotuotų tų pačių pinigų turintys mažiau yra neįkainojamas :)
biggie 2015-09-24 21:12
Taip, neatėjo ir tikrai greitai neateis su tokiu kainos/parametrų santykiu. Kurių velnių reikalingas automobilis, jei net Lietuvos masteliais negali net prie jūros nulėkt. Pagalvokit, kaip apgailėtinai šis automobilis atrodo vokiečiui.
O jau kaina! Už tiek gali paimt gerai pakomplektuotą troikę ir dar M paketui liks arba gran turismo. Išeina ir mažiau pakomplektuotas 4. Koks beprotis turi būti, kad vietoj smagaus kupo rinktumeis kažkokią skarbonkę už brangiai, maža to, su ja dar ir niekur nenuvažiuosi?
Reikia technologinio proveržio. Kol bus tokie apgailėtini akumai, tol ir už dyką jų niekas neims, o elektromobiliai liks amžinai perpektyvia, bet tik idėja.
MyPCIsgood 2015-09-24 21:19
Daug netruks kol pasaulyje išpopuliarės elektromobiliai, bet didžiausia įtaką turi regionai bei automobilių gamintojai. Tik Lietuvoj nežinia kada išpopuliarės elektromobiliai. Tesla pristatys kitais metais įperkamą elektromobilį, tai manau bus ganėtinai didelis žingsnis elektromobilių populiarėjimo bei besivystymo etape.
Atk 2015-09-24 21:22
Tai normaliom kelionėm važinėji elektra. O jei reikės kur nors toliau nuvažiuoti, tai galima tokį generatorių http://www.b-a.eu/p121598/Generatorius-BT-PG-850
Soris 18,5 kg. Nesunkus. Arba kiek didesnį, kur nors nuvažiuoji atokiau nuo mašinų, gamtoje paiškilauji, įjungi generatorių, palauki kol įsikraus ir toliau važiuoji. Bent jau vežioti jį galima ekstra atvejais, kai vidurį kelio baigsis baterijos įkrovimas ir tada pakraut, kad nuvažiuotum iki artimiausios rozetės. Arba kaip sako, kad į palangą nuvažiuotum. Tarkim 200 km ten/ Automobilis tarkim 150 km gali nuvažiuoti. Tada nuvažiuoji kur nors į pievutę, ijungi generatorių, kokias 6-3 valandas palui kol pakraus, per tą laiką nueini į parduotuvę ar pavalgai, pabūni gamtoje, o paskui gali toliau nuvažiuot. Palangoj vėl įjungti geneatorių, jei niekur nesurasi rozečių, vėl pakrauti per dieną, juk ir kai agal važiuosi bus visiškai pkrautas. O normaliom kelionė į darbą ar į kaimą, kur atstumas 10-40 km galima ir vien elektra nuvažiuoti garaže pakraunant iš paprastos rozetės.
kestutisz 2015-09-24 21:36
Į kilovatus akį užmesk :) Dyzelgeneratoriaus-elektros variklio problema ne tame, kad to nesugeba sukonstruoti (Ferdinandas Porsche dar savo Panzer Maus'ą tokį WWII sukonstravo, visi "dyzelniai" traukiniai iš pincipo irgi elektriniai su dideliais generatoriais), o kad tokią kombinaciją kažkaip suminiatiūrinti reikia :)
technologas 2015-09-24 22:33
Vien batareikos kainuoja >10000 eurų, neskaitant tvirtinimų, kabelių, etc. Tai nafiga jos reikalingos ir kur čia taupymas, jei rašo, kad varikliukas 100 km 0,6 litro sunaudoja. Benzinu taip išeina pigiau.
esherys 2015-09-25 00:43
Ir jei tokiame elektromobilyje kaip „Chevrolet Volt“ (Europoje – arba „Opel Ampera“) –benzininis variklis siunčia galią ir į ratus ir juos suka (iš principo tai yra hibridniai modeliai),
galima sy sakini istrinti? nes tai yra visiskas melas. arba pakeiskit i kita, toki aprasyma atitinka toyota prius.
https://davethecarguy.files.wordpress.c ... pera-1.jpg
esherys 2015-09-25 03:43
suradau autoriu, straipsni pataise.
immortallt 2015-09-25 08:32
300km atstumo riba ilgai nesilaikys, greitai jinai plėsis. Krovimo stotelių irgi pradės daugėti, kai plėtra atkeliaus iki mūsų. Tos pačios Tesla krovimo stotelės, kurios gali patapti standartu (Tesla žingsniai tai leidžia spėti).
Greito krovimo stotelę įrengti kainuoja kiek daugiau nei 500€, rozetę - taip, bet krausi nežmoniškai ilgai.
Akumo kaina 10k € daug? Tai maždaug 120,000 km atstumas, kad atsipirktų. Na su elektra berods 150,000km. Negana to, akumai nepaliaujamai pinga, kol sudroši, jis bekainuos pusę tiek.
Beje, paskaičiuokit kiek kainuoja VDV automobilio visa priežiūra, tepalai, remontai, elektromobilyje beveik nėra judančių dalių.
Taigi, kokiais 2020 metais kainos greičiausiai susilygins, elektros kainos Europoje panašu pradės judėti žemyn, nes atsinaujinanti iš esmės pigesnė ir jinai dar pinga! Akumai pinga nepaliaujamai didėjančiu tempu.
Atk 2015-09-25 15:14
Ten gal ir mažoka, 0,7 kw. Nisan Leaf talpa 24 Kwh. Tai krautų pilnai apie 33 valandas su tokiu generatoriu. Bet galima poto eko režimu 200 km nuvažiuot. Galima juk nebūtinai iki 100 procentų pakraut, o kokius 10 procentų, kad nuvažiuotum iki artimiausios rozetės, jeigu kur netyčia miške pasiklystum ar baigtųsi neplanuotai energija baterijoj. Bet jau 2 kilovatų užtektų, manau ramiai, jei tik ten akumuliatorius neims kokių 5 kilovatų ir tada generatorius negalės atiduoti 5 kilovatų ir negalės gal normaliai veikti. O 2 kw sveria apie 46 kilogramus.
Atk 2015-09-25 15:17
Nisan leaf baterija kainuoja 7000 dolerių. Jei automobilio kaina 35 000 dolerių, tokia maždaug Nisan Leaf (be to jis turi 6 atrodo saugos pagalves), tai Per tą laiką kol tu važinėsi sutaupysi 10000 dolerių. O akumuliatorius 7000 dolerių kainuoja, pakeisi akumuliatorių ir 3000 dolerių sutaupysi. Bet Lietuvoj tai gal kainos kitokios.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Bandomasis važiavimas Lietuvoje su BMW i3: elektromobliams metas dar neatėjo (Video)