Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nerealiai 2015-09-25 22:15
Na su metais kalėjimo bijau, kad neužtektų vietų kur laikyt visus, nes jau dabar mirtinai sužaloja žmones ir į kalėjimus nesodina, o duoda lygtinai, tai ką jau kalbėti apie greičio viršijimą.
Na o protingesni naudos ne GPS/GSM jamerius, bet sugalvos kitą išeitį. Juk prietaisas greitį fiksuot turės arba pagal GPS, arba nuo automobilio spidometro/kompiuterio. Taigi galima tiesiog iškraipyti gaunamus duomenis tiek siunčiamus automobilio kompiuterio/spidometro, tiek gps. Galima padaryti fake gps keliavimo istoriją, taip pat ir greitį. Tai yra prietaisas rodytų, kad važiuoji tvarkingai, o iš tikro lėktum greičiau. Manau vidutinio greičio matavimo sistemos labiau efektyvios, nes mažiau nagus galima prikišt.
Shinigami 2015-09-25 23:05
Jei pradėtu rimtai sodinti, o ne baudas dalinti, tai tikrai iš kart sumažėtu greičio viršijimai.
O kiek žmonių turi pakankamai žinių ir noro kažką modifikuoti automobilyje? Tie kurie nesugebės (tai yra apie 80 proc) važinės neviršijant greičio. Kas smarkiai sumažins pavojų keliuose. Bei sumažėjus asmenų viršijančių greitį ir pakantumas viršijantiems greiti sumažės. Dabar niekas policijai nepraneša apie greičio viršijimą, nes ir patys viršija greitį.
P.S. sodinti siūliau ne už greičio viršijimą (už greičio viršijimą galima skirti 1 proc. baudos nuo praeitu metų pajamų), o už vidutinio greičio matuoklio darbo trikdymą ar jo gadinimą. Kas reiškia, kad automobilio savininkas tai darė sąmoningai ir greitį viršijo daug kartu. O asmenims kurie siūlytu paslaugas tokių prietaisų darbo trikdymui, sodinti iki 5 metų. Kaip už nusikalstamos veiklos skatinimą ir prisidėjimą prie nusikalstamos veikos.
Nerealiai 2015-09-25 23:55
Tai ir dabar kai kas naudoja antiradarus, na bet niekas nesodina į kalėjimus. Manau prioritetas geriau būtų vairuojantiems girtiems, va tuos tai tikrai reikėtų sodint. Na o tvarkingai padarius vaistus nuo tokio persekiojimo, kad rodytų tai ką reikia, o ne šiaip sugadinus, kaip įsivaizduoji, kaip kažkas nustatys , kad jam kažkas padaryta? Galima bevieliu būdu, gi gps netikras koordinates siųst. Kad nustatyt reikėtų ekspertizę daryt, ar sekt iš paskos ir matuot. Dar nekalbu apie tai kaip tokia sistema apkrautų mobiliųjų tinklus. Kitas dalykas, ar tai įmanoma teisiškai? Gi prietaisas turės pastoviai sinchronizuotis su kelių duombaze, dėl greičio limito pagal koordinates, čia ne offline žemėlapiai kur informacija gali būti kažkiek pasenus. Atsiveria galimybė sekti žmones, tiesiog pagal numerį. Aišku gal padėtų ir kažkiek nusikaltimų išaiškint. Tai ar ne paprasčiau daugiau vidutinio greičio matuoklių pridaryt?
jull 2015-09-26 07:36
Dabar pagalvok apie tokia situacija: kiek ten butu saugu vaziuoti sunkvezimiui? Trulikui? Kas bus jei kuris is sunkiasvoriu isleks tokiu greiciu i priesinga juosta (atitvaru toj gatvej nera, kiek pamenu)? Kas bus jei sunkiasvoriams galios mazesni greicio limitai? Atsiminkit, skaudziausios eismo nelaimes ivyksta ten kur transporto priemoniu greitis skirtingas, nesvarbu, legaliai ar del dunduku "lenktynininku", pasiziurekit i via baltika. As suprantu, kad visi esat super eismo ekspertai, bet tai nieko nekeicia, ir viena zutis kelyje yra daug. Mano manymu dabartiniai greicio limitai yra logiski, o greiti reiketu kontroliuot dazniau ir baust griezciau, raut su saknim ta "lenktyninku" kultura. Siaip net ir logikos greicio virsijime ar limito didinime tokioje nera jokios, jei gerai pamenu tai ten kokie 2km tos gatves palei dainu sleni, dar su nereguliuojamom pesciuju perejom, vieso transporto stotelem ir apsisukimo vietom. Jei padidinsi 20km, saugumas tikrai nukentes, o sutaupytum nei daug nei mazai - 40s net jei visa pravaziuotum be jokiu trukdziiu, leisinu greiciu.
TLas 2015-09-26 09:35
Cia dziaugtia visai nereikia nes isesmes tai tik pasipinigavimas. Geriau kad zmones matytu jog yra policija ir vaziuotu saugiau, negu kad nematytu, lektu, rizikuotu ir tada bauda gautu.
Smarkiai isryskeja tikrieji tikslai.
Reikia nupirkti kameru, sudet zenklus, pastatyt kameras matomai ir avaringiausia vietose, tada is tikruju ten zmones vaziuos leciau.
Shinigami 2015-09-26 13:21
O gal geriau kiekvienam šalies piliečiui skirti po policininką kad policininkas jį prižiūrėtu 24/7? Tada niekas ne tik neviršys greičio, bet iš vis nepažeidinės jokių įstatimu, nes visada šalia savęs matys policininką.
Pumper 2015-09-26 13:44
Yra tų kamerų, bet nėra kam į jas žiūrėti, todėl visos išjungtos. Pigiau tada būtų muliažų prištampuoti porą milijonų ir ant kiekvieno kampo prikabinti.
Nerealiai 2015-09-26 16:11
O gal geriau, tegul žmonės žino, kad juos gali stebėti bet kada ir bet kur ir nenorint nemalonumų, tiesiog važiuoji visą laiką pagal KET, o ne tik kai pamatai patrulių automobilį? Man atrodo būtent toks yra tikrasis tikslas. O jei tu to nesugebi įsikalti į galvą, tada leki, rizikuoji, gauni premiją ir eilinį kartą keiki patrulius, kad va matai jų nesimatė kilometro spinduliu ir nespėjau numest gazo. Na juokingai skamba tokie pasisakymai.
scream 2015-09-26 22:10
nebesvaikit, jeigu nebutu galimybes pazeisti istatyma, kam jis isvis tada reikalingas, kas baudas valstybei mokes jeigu niekas nepazeidines?
TomasK 2015-09-26 23:13
Nu vyrai su tais siustuvais tai jau i lankas.. Negi noretumete istisai buti sekami kur vaziuojate ir pan? Asmeniskai man tai butu privatumo pazeidimas. Gal dar mikrofona i salona ikist? Gal netycia pasigis butelio barkstelejimas ar koks palinkejimas i sveikata tai bus galima iskart ekipaza siust patikrint.
Manau gana efektyvu butu paprasciausiu butaforniu (nes kaip suprantu tikru neiperka?)inkilu sudejimas pavojingose vietose. Bet rimtu butaforiju, o ne tokiu kur be stikliuku be nieko kvadratines dezes sukaltos. Nes tokiu atveju tik ir girdi - tas netikras nes be antenos, tas netikras nes stikliukai abu balti, tas netikras nes ziema apipustytas stiklas nieko nemato ir pan. Ir dar kartais atsitiktine tvarka, tarkim kas menesi i kazkuriuos matuoklius ideti veikiancius vidurius, tada jis pablizgetu ir visi matytu ir zinotu, kad veikiantis ir niekada negali zinot kada ant jo uzsileksi.
SPeed_FANat1c 2015-09-26 23:48
kazkas cia sake kad avarijos buna kai skirtingi greiciai. Nu tai reik laikytis saugaus atstumo kad spetum sustabdyt jei priekyje letai vaziuoja.
Paskui, matom kiekviena diena zmones virsijancius greiti, ir daug avariju nepadaranciu. Tai kad vienas kitas padare avarija, db turi visi vaziuot mazu greiciu, nu nesamone.
Siaip ta greiti sumazint reik nebent pries kokias pesciuju perejas, o kur tiesiosios, tai tikrai daznai per mazas leistinas yra ir nesimato kur ten gali padaryt avarija.
Pvz zirmunu gatve vilniuj i kalna vaziuojancios masinos dauguma 70-80 varo ir jokiu ten avariju nebuna. Nu bent atkarpoj nuo silo tilto iki hyper rimi.
Kazkada atsimenu paveze kaimynas toj atkarpoj iki 100 isibegejo - nu ir ka pries sankryza priletino ir viskas normaliai. JOkio pavojaus nesimate.
Kitas reikalas - kitokios oro salygos. Jei ten sniga ar lyja, nu tada automatiskai mazesnis greitis gali but. Arba nakti irgi.
Dar leistinas greiti turetu priklausyt nuo tuo momentu esancio eismo intensyvumo. Jei vienas vaziuji o yra 2 laisvos juostos, zodziu turi platu kelia, tai tikrai saugumas padideja, vadinas ir greitis didesnis turetu but.
Nerealiai 2015-09-27 00:23
Visą laiką nesimato, kol nebūna per vėlu. Jei nepastebėjai toj atkarpoj yra įšvažiavimai iš kiemų. Važiuos koks pensininkas, galvos, kad tu toli ir išlįs su savo bulka, visokių žioplių būna. Kitas atvejis įsivaizduok įsibėgėji į kalną ant 100 ir sprogsta padanga, automobilį sumėto, užleki ant šaligatvio, ar išvažiuoji į priešingą eismą, ar įkali į stulpą, maža nepasirodytų, o atitinkamai važiuojant 60, atitinkamos ir pasekmės. Aišku gali sakyt, kad tau padanga nesprogs, bet negali žinot.
Shinigami 2015-09-27 09:25
O tu skaityti moki? Juk rašiau, kad informacija sius ne visada, o kai pažeisi leistina greitį. Nes jei siustu informacija pastoviai, tai ryšio tinklai butu perkrauti.
Xdmin 2015-09-27 17:48
o tu lenkdamas fura nebijai kad jai sprogs padanga ir tave nunes? Taigi cia labai daznas reiskinys, ir kaip magistralese leidzia 130 vaziuot...
Nerealiai 2015-09-27 19:00
O kaip sistema nustatys kada pažeidimas padarytas? Juk aparatui reikia žinoti kur ir kiek galima važiuoti, tai nebent turėtų vidinę duombazę, bet tada reikėtų updeitus daryti. Tarkim magistralėje vyksta darbai ir greitis tuo metu apribotas iki 70, o pas tave aparatas rodo, kad gali lėkt kaip visada.
TomasK 2015-09-27 19:44
Ka ir turejau galvoje, kad norint siusti tik pazeidus taisykles tai automobilyje turi buti ir duomenu baze..
FtBall 2015-09-27 21:48
(nekalbu apie saugaus) greičio viršyjimas pats savaime niekada nesukelia įvykių - tik pasekmės būna liūdnesnės.
Per stiprią pūgą tai ir 110km/h magistralėje būtų smarkiai viršytas saugus greitis, tuo tarpu vasarą saugus greitis tikrai gali viršyti 150km/h.
Shinigami 2015-09-27 21:55
O tai sunku įdėti žemėlapius kaip TomTom? Net pati ES gali pasidaryti nemokama ES kelių duombazę.
vyckas 2015-09-28 11:45
Turbūt labai nesuklysiu pasakydamas, kad 95% avarijų įvyksta dėl žmogaus kaltės. O greitis arba jo ribojimas yra vienas iš nedaugelio efektyvių būdų kompensuoti žmogiskąjį faktorių. Tą pačią akimirką, kai tenka atlikti netikėtus manevrus, pastebėti kliūtį, įvertinti situaciją ir priimt sprendimą jos išvengti, o tam nepavykus, sumažinti avarijos pasekmes, saugus greitis mažėja ir labai stipriai ir yra vienas is pagrindinių faktorių. Greičio ribojimai sudėti ne todėl, kad tavo mašina negali važiuoti greičiau nesubyrėjus, o todėl, kad individas sukiojantis baranką, įvykus avarinei situacijai pasirodo yra tiesiog perlėtas.
immortallt 2015-09-28 13:03
vyckas, taip, tu teisus. Bet yra ir toks dalykas, priklausomai nuo infrastruktūros ir automobilių parko amžiaus - keičiasi ir saugus greitis. Jei su žiguliu vis dar gamyklinėm padangom saugu važiuoti 50, tai su naujausiu prabangiu automobiliu bus ir 100 saugus greitis, nes stabdymo kelias ir stabilumas ant kelio daug geresnis.
Kaip jau minėjau, naujasis Vilniaus aplinkelis - leistinas greitis 80, infrastruktūra geresnė nei autostradoje. Negali būti nei pėsčiųjų, iš šalutinio išsukti niekas negali, tam yra pagreitėjimo juostos. Tai yra labai aiškus pavyzdys, kad ne visada kelio ženklai atitinka realią situaciją.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Prieš greičio mėgėjus – dar neregėtas policijos planas