Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vazzy 2015-10-18 19:10
manau šitame SUV elektromobilių žaidime viskas atsirems į kainą, jeigu kaina bus tokia pati arba mažai žemesnė nei Tesla model X tai amerikiečiai ir laimės, japonai turi pasiūlyti tikrai kažką ypatingo, kad nukonkuruot Tesla.
sub 2015-10-19 10:13
True. Tikiuosi bet kas einantis į elektromobilių rinką apie tai pagalvos. Ir manau dauguma elektromobilių pirkėjų nebekreips dėmėsio į mažiau nei 400 km. galinčius riedėti automobilius.
raimism 2015-10-19 11:47
O aš manau, kad toks požiūris nėra teisingas. Visi automobiliai negali būti vienodi - ta prasme su didelėmis baterijomis. Yra skirtingų poreikių, automobiliai tuos poreikius turi tenkinti.
Baterijų talpa yra tiesiogiai susijusi su automobilio kaina. Stebuklų niekas nedaro - beveik visų elektromobilių kuro ''išeiga'' yra apie 10-12 kWh 100 km. Todėl Leaf'e stovi 24 kWh baterijos ir jis nuvažiuoja 200+ km. Tesloje stovi 70 kWh - nuvažiuojama 400 km (nes tai didesnis automobilis), jei 85 kWh - prisideda dar 100 km. Tačiau baterijos kainuoja. Brangiai.
Todėl miesto automobiliui (antram šeimos automobiliui, kuriuo vežiojami vaikai į mokyklą ar būrelius, važiuojama į darbą ir atgal) nėra jokios nei techninės, nei ekonominės logikos turėti dideles ir brangias baterijas.
Kaip pavyzdį pasižiūrėjau Mobile.de - turbūt didžiausią automobilių portalą EU. Yra visai graži, gal ne pati populiariausia ar žinomiausia tarp elektromobilių - Renaul Zoe. Tai mašina, kuria neprekiaujama už Europos ribų (dėl specifikos, kad automobilis parduodamas be baterijos, kurią nuomoji iš Renault), todėl atsimeta visi pigesni amerikietiški automobiliai. 2013 (prieš 2 metus) registruotos Renault Zoe yra pravažiavusios (beveik visos) 10-12 000 km. Tai reiškia, kad per metus šis neabejotinai ''miesto'' automobilis važiuoja 5-6 000 km, t.y. maždaug po 30 km per kiekvieną darbo dieną.
Jeigu tokio automobilio rida yra 30 km/darbo diena - kurių galų jam 400 km atlaikanti baterija? Kad krautum 2 kartus per mėnesį vietoj 4? Didėjant ir brangstant baterijai Renault neabejotinai brangintų jos nuomą (dabar bateriją nuomotis kainuoja 100 eurų mėnesiui) - kokią naudą tie papildomi kaštai duotų vartotojui?
Aš suprantu - jei šeimoje tai vienintelis automobilis, kuris beveik visą laiką važinėja mieste, bet kartais išvažiuoja į kaimą ar į pajūrį, reikia daugiau universalumo ir didesnio nuvažiuojamo atstumo. Bet ar visos šeimos turi tik po vieną automobilį?
immortallt 2015-10-19 14:21
Na manau akumuliatoriaus dydį ateityje nebus didelė problema pačiam pasirinkti, gi didesniame tūryje gali mažiau sudėti ir tiek.
Tačiau elektromobiliai kol kas gali konkuruoti brangesnių automobilių sektoriuje, kur antras šeimos automobilis rečiau kada patenka.
Laukiu 2019-2020, bus neblogas šuolis elektromobilių kainoje žemyn!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip „Tesla Model X“ pakeis pasaulį: nauja kryptimi suka ir „Mitsubishi“