Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Berserkas 2015-10-24 19:08
Čia geriau nei I8 ar I3.
KEPierre 2015-10-24 20:40
tesla jau senai tiek nuvažiuoja su vienu įkrovimu. 320km su vienu įkrovimu tai jau tikrai ne ilgas nuotolis. čia kažkas atsilikęs kokiais minimu 10 metų ši straipsni rašė.
kestutisz 2015-10-24 21:24
Tesla Model 3, dar tik būsimas produktas, kaip ir sekantis Nissan Leaf'as kurio irgi dar porą metų nebus, irgi skaičiuojami tokiam atstumui, na ir panašiam kainų segmente. Tiesiog tai visai ne tas segmentas kaip Model S
Kledaras 2015-10-24 23:25
Sekantis Nissan leaf'as bus kitamet. O galesi nuvaziuoti (pasak gamintojo) 250km.
Turiu antros (dabartines kartos) Lyfa. Gamintojo deklaruojami 200km yra labai toli nuo realybes. Realai 120-150 max. Ir cia vaziuojant ,ECO rezimu,be klimos, lietaus, pliusineje temperaturoje, tiesiu,nekalnuotu keliu ,bei nedaugiau nei 80km/h.
Man pilnai to pakanka, ir esu 100% patenkintas masina. Tiesiog sakau tiems kas nesusidures su elektromobiliais ir gamintojo deklaruojamais atstumais
Berserkas 2015-10-25 14:59
KEPKEPierre, tikriausiai supranti, kad ir kainų skirtumas tarp Teslos ar kitokio mažo hečbeko?
Kadras 2015-10-25 15:04
Gal gali dar papasakoti apie elektomobili. Kiek kainuoja mieste 100km nuvaziuoti, kiek laiko krauna ir kokie ispudziai.
bahuriux 2015-10-25 16:56
Drystu prognozuoti, kad Tesla model 3 bus bestseleris, tarp visų elektromobilių iki tol pagamintų. O ne visokios muilinės už brangiai.
sub 2015-10-26 09:12
Tu šiaip atsilikęs. Kada tesla paleido į rinką savo Model S? 2012 m. in your face. 320 km. hečbekui, kuris nėra labai dideslis, palyginti su Tesla Model S sedanu, manau normaliai. Kažkada diskusijose rašiau, kad man irgi atrodo kvaila leisti gamybon elektromobilius, kurie nuvažiuoja mažiau 400 km., bet 320 km. yra neblogai, ne kaip BMW, su savo šūdinais elektromobiliais ir VDV varikliais.
immortallt 2015-10-26 09:22
sub, tau atrodo kvaila, o faktas tas, kad elektromobilių eilėje teks laukti iki pusės metų. Dauguma šeimų turi du automobilius ir antruoju važinėjasi tik mieste. Max 50km per dieną. Kam tau reikia 500km, kai tiek važiuosi dvi savaites?
kestutisz 2015-10-26 10:19
Todėl, kad mieste gyvenant krauti yra sudėtinga, o užmiestyje įkrovos gali ir neužtekti. Nebent aišku laikyti jei neturi nuosavo namo mieste, ir neužimi tokių pareigų kad darbovietė suteiktų spec vietą su rozete, nesi vertas ir automobilio. Su akumuliatoriais traukiančiais 300km tai dar gali pasiplanuoti gal kur pasivalkioti mieste kol krausis kokioj spec stotelėj, ar šiaip pas bobutę kaime ant kiemo.
immortallt 2015-10-26 10:24
Mieste sudėtinga? Ar tikrai? Jei gyveni naujame name, turi savo požeminį parkingą. Name gyvenant savo garažą - oho kaip sunku.
Jei neturi bent tiek, nesuprantu žmonių, kurie gyvena kur nors prie kalvarkių skylėje ir perka visokius prabangius apynaujus/naujus automobilius.
HDi 2015-10-26 11:37
Kažkoks kvailas pasakymas, aš galiu ir 10km per dieną nuvažiuot, bet kai man nereikia krauti baterijos, ar pildyti degalų bako ilgą laiką, tai jau yra komfortas. Technologijos turi tarnauti žmogui, o ne žmogus joms. Be to, kadangi baterijos turi savybę prarasti talpą nuo naudojimo ar atšalus temperatūrai tai didesnis akumuliatorius yra pliusas, jau nekalbu apie tai, kad sugalvosi nuvažiuot iš Vilniaus į Trakus šaltą žiemos dieną kibino suvalgyt ir dar paskui reiks galvot ar grįšiu, ar geriau pasiimt tradicininį VDV, tai nafik toks elektromobilis.
Kledaras 2015-10-26 12:48
Skaiciavimas labai paprastas. Pvz Lyfo baterija yra 24kw.Is ju vaziavimui skirta apie 19kw. Tad jei nori pakrauti 100%, reikia 19kw\h tavo elektros. Ir priklosomai kokia elektros kaina tiek ir kainuoja. Apie 4-5kw is tu 24kw buna rezervuoti. Tad nenaudojami. Tiksliau kazkiek gali naudoti is rezervo extra atveju. Kai pvz jau rodo kad baterija tuscia bet vis dar gali vaziuoti.
Nuo visai 0 iki 100% reikia apie 11-12val jei kraunama su gamykliniu 3.3kw 10A kabeliu. Galima isigyti ir geresni. Tada pakrovimas truks apie 8val.
O kas apie masina tai nuostabus daiktas.
Sukimo momentas ziaurus Silti,tai yra pusti reikiama temperatura i salona, masina pradeda akimirksniu vos "uzkurus". Ir dar kitu pliusu kruva!
Kledaras 2015-10-26 12:58
Beje, dar vienas paradoksas. Su savo dyzeliuku per metus nuriedu apie 20000km. Tuo tarpu su "elektricka" per tris menesius jau 10000 nuriedejau.
Labai pigus "kuras" elektromobiliui daro savo
immortallt 2015-10-26 13:29
Šiaip skirtumas tarp elektromobilio galinčio nuvažiuti 100km ir 500km kainoje bus maždaug 5x brangesnis akumas. jei automobilį perki kaip antrą, kuris nuvažiuos mažesnį atstumą, tu mieliau rinksis pigesnę alternatyvą. Todėl dauguma ekonominių klasės automobilių gamintojų ir netaiko į tarpmiestines keliones. Kodėl? Nes jų siūlomas variantas neskirtas tam. Kaip pvz ar dažnai matote smart'ą greitkelyje? Itin retai palyginus su tuo, kiek matau miestuose.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ilgų nuotolių elektromobilis „Chevrolet Bolt EV“ bus kuriamas kartu su LG