Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
daynewss 2015-10-30 10:47
Straipsnis apie nieką
defone 2015-10-30 20:29
Zinot kazka apie ta varikli?
Petriukas 2015-10-31 00:18
galvojau bent kokia eilute parasys apie tuos rotorinius variklius, bent is vikipedijos nukopine, bet ne, "nezinau, tingiu, nerupi".. paskutiniu metu delfi straipsniai aukstesnio lygio
bahuriux 2015-11-01 10:31
Kas, mes? Tai aišku žinom, o ką?
Jo straipsnis skystas, bet turiu pripažinti tikras gražuolis šitas konceptas.
Arthuras 2015-11-01 20:40
Miręs reikalas tie rotoriniai. Bent jau iki tol buvę.
SaMaras 2015-11-01 21:27
Na RX7 toks su puse velnio dar buvo.. o RX8 kiek pamenu kažkoks skystokas..
ir šiaip niekas neverčia pirkti.. yra entuziastų kuriems tai patinka kai kam ir tarkim pontiac aztec gražus
bahuriux 2015-11-01 22:29
Tie rotoriniai varikliai sunkiai susitvarko su ekologiniais reikalavimais, bet jau išsprestos problemos daugmaž. Mazda eksperimentavo su vandeniliu ir tais rotoriniais varikliais, tada žinoma, kad tilpo į ekologines normas su 0g CO2 bet problema vandenilio laikymas ir užpylimo stotys na ir jo kaina žinoma.
Turbūt nežinojot kad GA (general aviation) naudojami rotoriniai varikliai vieni patikimiausių, nes rotorinis variklis beveik niekada neužkala ir niekada nepraranda 100% galios, visada lieka bent 50% galios avariniam parskridimui/nusileidimui. Sandarikliai dyla po truputi ir beveik nėra šancų, kad visi vienu metu sudiltu iki 0. Pakeiti tas sandarinimo detales ir viskas visas kapitalinis remontas.
Arthuras 2015-11-01 22:30
Tai, kad entuziastai mėgsta knistis, nereiškia, kad tas variklis geresnis.
Minusai:
1. Žiauriai mažas sukimo momentas prie žemų apsukų.
2. Tepalo reikia 1l/100km.
3. Patikimumas apverktinas. Kas 100k km ar kiek daugiau reikia kapitalinio remonto.
4. Kuro sąnaudos, kaip 1,5-2 karto galingesnio variklio.
bahuriux 2015-11-02 08:29
. Netam sukurtas ir netam naudojamas, tai auto sportui ir mažajai aviacijai labai tinkantis variklis.
2. Tepalas dega, bet ne tiek daug. Po vėlesnių patobulinimų variklio viduj tepalas nepasiekia degimo kameros, tai tepalo valgymas žymiai sumažėjęs, kartais net naudojamas benzo tepalo mišinys, kad būtu tepami rotoriaus sandarikliai, kaip ir dvitakčio variklio, nes kitaip nepakanka tepalo kuris prasiskverbia pro rotoriaus sandariklius.
3. Patikimiausias variklis (kas liečia neužgesimą/nesugedimą kelionės vidury) kokie tik naudojami mašinose ir lėktuvuose https://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_en ... ft_engines Tas kapitalinis remontas yra, pakeiti sandariklių remkomplektą ir viskas, žinoma ne namų šeimininkių tai darbas, bet betkurio šiek tiek išmanačio mechanikoj (arba mokančio naudotis internetu ir nebijančio išsitepaluoti nagus) žmogaus darbas.
4. Dėja taip kura ėda kiek perdaug. Kai patobulino, įsiurbimo ir išmetimo angas padarė šone reikalai truputi pasitaisė, jei dar suderinti su tiesioginiu įpurškimu, kai purškiama prie pat žvakės, kaip tas daroma tiesioginio įpurškimo "lean-burn" varikliuose https://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection tada vankelio varikliai būtu reabilituoti. Buvo labai sėkmingų bandymų maitinti tokius variklius su etanolio vandens mišiniu 70% atanolis ir 30% vanduo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine#Advantages
Advantages
A far higher power to weight ratio than a piston engine (it is approximately one third of the weight of a piston engine of equivalent power output)
It is approximately one third of the size of a piston engine of equivalent power output
No reciprocating parts
Able to reach higher revolutions per minute than a piston engine
Operates with almost no vibration
Not prone to engine-knock
Cheaper to mass-produce as the engine contains fewer parts
Superior breathing, filling the combustion charge in 270 degrees of mainshaft rotation rather than 180 degrees in a piston engine
Supplies torques for about two thirds of the combustion cycle rather than one quarter for a piston engine
Wider speed range gives greater adaptability
It can use fuels of wider octane ratings
Does not suffer from "scale effect" to limit its size
On some Wankel engines the sump oil remains uncontaminated by the combustion process requiring no oil changes. The oil in the mainshaft is totally sealed from the combustion process. The oil for Apex seals and crankcase lubrication is separate. In piston engines the crankcase oil is contaminated by combustion blow-by through the piston rings.
https://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine
Arthuras 2015-11-05 23:18
Kiek per daug?.. Keliolika litrų 100km vidutiniškai. Vos ne kaip koks RS4 4.2 quattro.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rotorinių variklių gerbėjams „Mazda“ suteikė naują viltį