Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Audrius 2015-12-10 15:48
Kamsciu problema gali buti paprastai ispresta stipriai apmokestinus vaziavima masina bei tuo paciu isvystant viesaji transporta. Konkreciai fokusuojantis i pozeminius ir antzeminius traukinius.
Uzbegant visiems, matojantiems metro efektyvuma SSSR rasytais matais, t.y. "neapsimoka" statyti metro jei miestei maziau nei 1 mln gyventoju, siulau paziureti i Ziurich'as.
kestutisz 2015-12-10 16:22
Na, bet "sprendimas" toks grynai sovietinis - pabranginam normalesnį susisiekimą, ir lievesnis neturėdamas alternatyvos taps "geresniu" realiai nedarant nieko.
Audrius 2015-12-10 16:30
(tuo paciu metu, kai vyksta apmokestinimas, tos lesos nukreipiamos i viesaji transporta) isvystant viesaji transporta. Konkreciai fokusuojantis i pozeminius ir antzeminius traukinius.
o koks tavo pasiulymas? platint kelius ane? o gal dar ir benza atpigint ?
kestutisz 2015-12-10 16:39
Šitie tinka, nes situacija gerėja iš karto. O pasiaukokit dabar, kad kada nors paskui būtų geriau - griežtai ne.
Shinigami 2015-12-10 17:33
Geriausias variantas panaikinti kamščių problemas butu uždrausti privačius automobilius mieste ir visus dabartinius kelius paversti dviračių takais. Įrengti požeminį metro ir uždėti bilieto kaina kad greitai atsipirktu. Kai bus tik 3 pasirinkimai (pėsčiomis, dviračių arba metro), metro greitai atsipirks ir net uždirbs miesto biudžetui
Arns 2015-12-10 17:36
daugumą automobilių išguiti iš Helsinkio.
vyteniss 2015-12-10 19:31
Čia ne sovietinis, o normali, logiška pasaulinė praktika.
Sovietiška yra nebent daugelio idiotiškumas su savo kledaru smardint miestą, sėdėt kamšty ir svaigt apie patogumą.
Creatium 2015-12-10 19:56
Sovietinė praktika yra uždrausti vieną, kad prastesnis turėtų šansą.
Europinė praktika yra sukurti vieną tinkamą alternatyvą tam, kad galėtum uždrausti kitą.
mch0lic 2015-12-10 19:56
Lietuva ne danija ar olandija. Su lietuvišku atlyginimu ir būtiniausiom išlaidom eilinis lietuvis nesugebės kas pora savaičių pirkt naujo ar išsipirkt pavogto dviračio. Tuo labiau, kad už vagystes pas mus geriausiu atveju simbolinę baudą duoda.
Mano nuomone Vilniui reikia rimtai peržiūrėt VT koncepciją ir jos įgyvendimą. Pradėt nuo laipinimo pro priekines duris, tada gal atsiras lėšų ir naujiems autobusams/troleibusams, ko pasekoje padidės VT patrauklumas. Švaistyt lėšas vėžinant keleivius be bilietų ir gaudyt zuikius (semt vandenį su kiauriasamčiu) gali tik visiški debilai.
Dar papildomai galima būtų sumažint nuolaidas VT pvz kokių 10-20% (pvz po 5% per metus).
Creatium 2015-12-10 20:41
Valstybėje turi būti nacionalinė viešojo transporto strategija, kuri apimtų absoliučiai visą viešąjį Lietuvos transportą, galbūt net ir privačių automobilių klausimą. Pavyzdžiui, kai Lietuva Ispanijai pardavė taršos leidimus ir už tai gavo naujų autobusų. Tai kažkokia dalimi yra nacionalinės strategijos dalis. Bet turi būti užsiimama plačiau.
Dabar gi yra tai, kad viešasis transportas yra savivaldybių problema. Po to ir yra tokios situacijos, kuomet valstybė nustatinėja VT nuolaidas, o jas apmoka savivaldybės iš savo lėšų (valstybė tai pinigų gi neduoda tam).
Robkinas 2015-12-11 06:13
Kiekvieną dieną į darbą važiuoju 6:30, nuo Pašilaičių iki Senamiesčio, kadangi Ukmergės g. yra nuo rugsėjo mėn.beviltiškas reikalas, tai renkuosi alternatyvų maršrutą: justiniškės-spaudos rūmai-žvėrynas-centras. Ir kasryt atkreipiu dėmesį į viešąjį transportą, nesvarbu, ar tai būtų autobusas, ar troleibusas, juose žmonės kaip silkės bačkoje sutrombuoti keliauja, stiklai apgaravę, autobusai perlinkę, ir sekančiose stotelėse dar stovi laukiančių keleivių į tuos perpildytus autobusus/toleibusus. Tai soriukas, bet aš geriau jau su savo trantu važiuosiu į darbą, negu kasryt jausiuos kaip silkė
kestutisz 2015-12-11 10:11
Tau gal atrodo taip, man kitaip. Vistiek miestų autobusų/troleibusų parkai beviltiški, tai gal išvis juos naikinti - jau šiandien daugybė žmonių priemiesčiuose kasdien verčiasi be jokio visuomeninio transporto ir nieko, nesiskundžia jog iš kažko kito neatima kad pagerintų būtent jiems... Miestas pats jau mikriukus sunaikino, o kompensacijai nedavė nieko - iš serijos mušk savus, kad priešai bijotų?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vilniaus taksi: keliuose tokios spūstys, kad ir pėstieji jau lenkia automobilius