Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HAL9000 2016-01-04 13:58
Pieva Jei prireikia labai retai - kam tada zulinti riedį vietoj rato, o jei dažnai - tai tada toks riedis patogiau ir protingiau būtų gulintis bagažinėj, o jei vietos trūksta - tai vietoj atsarginio rato. Juk daug efektyviau tada, nei nuėminėt kaskart ir palikt auto be rato. Beje, jei šeimininkas bijodamas pavėluot į darbą nuvažiuoja tuo ratu, kaip tokį auto po pusvalandžio galėtų paimti laisvesnė jo žmona? Atvažiuot kitu ratu, kuris namie? o jei ji tuo metu ne namie, bet iš kitur atlekia paimt auto... žodžiu, patentas vardan patento, nematau perspektyvų masinei plėtotei, čia nebent pavieniai narcizai panorės tokia nesąmone pasimaivyt. Kur kas daugiau perspektyvų turi auto gamintojų sprendimai jau gamykliškai auto bagažinėse komplektuoti du riedžius taip, kad neįtartum juos ten esant. Dar galima pasvaigti, kad ateity visi auto ratai bus tokie... bet logiškai tada kyla klausimas - kam reikalinga kiekvienam rate sudėtinga giroskopine, akumas, etc. Papildomi 4 nepriklausomi varikliai? na, taip svaigt galima, bet lygiai taip pat galima svaigt apie iš platinos pagamintus ratus, inkrustuotus deimantais, kiekviename su fullhd raiškos oled ekranais, kurie belenką suformuos rate važiuojant:) bet ar to reikia masinei gamybai?
sobos 2016-01-04 16:57
O man užkliuvo, kad FORD savo vizualizaciniame filmuke rodo Nissan Micra automobilį
MindaugasV85 2016-01-04 18:31
Tik atsilupę amerikiečiai gali tokius patentus apskritai priimti. Tuoj iš vairo lanką padarys, o iš sėdynių valtis. Tokiems patentams užtenka su draugais apsirūkyti ir tu jau "išradėjas didis".
Gediminas Jurgaitis 2016-01-04 21:01
Kazkaip tokio patento niekur nerandu o filmuka tai ponas pranesejas tikriausiai pats padare, tik kazkaip fietoj fordo ten nisanas
mobilunkas 2016-01-05 09:57
is atsarginio rato toki bajeri tai gerai padaryt, bet is darbinio... turi atsukt gerai uzsuktus 4-5 varztus, prisukt is naujo minimum 2 varztus, pavazineji, vel atsuki minimum 2 varztus, prisuki 4-5, beto porakart domkrata panauudot reikia. o is atsarginio-gali riedis visada bagazinej gulet, kol neprireikia atsarginio rato. panaudojimo greitis, patogumas, praktiskumas nezinia kiek kartu skiriasi tarp darbinio ir atsarginio rato. beto atsarginis ratas gana daznai buna mazesnis, o tai dar didesnis privalumas riedziui
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ford“ užpatentavo tikrą transformerį - kaip automobilis virsta riedžiu (Video)