Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2016-02-10 12:51
Kelių metų klausimas, kol šios sistemos taps privalomos ES naujuose automobiliuose.
lizunas 2016-02-10 15:50
Čia priklauso kokia dar kultūra kelyje. Kas bus, kai koks erelis atsisės ir miesto gatvėse nardys tarp automobilių? Kai jis užsimanys nerti į tarpą, taigi jo automobilis su čia sistema ims ir pradės stabdyti, o iš galo važiuojantis nesureaguos greit ir dėsis....
immortallt 2016-02-10 16:51
Arba gaidelis kirs per stabdžius ir pats įlėksi į subinę.
O šiaip tokius gaidžius nufilmuoji ir perduodi teisėtvarkai, ypač jei sukelia avarijas.
HDi 2016-02-10 21:13
Kad ir kaip reklamuojasi gamintojai visų pirma šita sistema kolkas yra kaip priemonė sumažinti avarijos padarinius, ir stabdo tik paskutinę akimirką kai jau tikrai smūgis neišvengiamas bus vėliau pradėjus stabdyti vairuotojui, o sistema gal sustos prie pat, o gal smūgis ir vistiek bus, nors ir gerokai švelnesnis, nes sistema negali įvertinti dangos slidumo, nelygumų, padangų būklės ir panašių dalykų. Idealiom sąlygom ji žinoma sustotų. Bet jei pažiūrėtum testus tokių sistemų, pamatytum, kad tobulėti dar tikrai yra kur, tikrai kolkas ne 100% išvengimas.
Antras dalykas šita sistema stabdo tik iki kliūties greičio, kai yra greičių skirtumas, o ne apskritai pamačius betkokią kliūtį, tai jei benardantis automobilis važiuos greičiau, ar tokiu pat greičiu, tai sistema net nesureguos.
Iš galo važiuojantis automobilis turi laikytis saugaus atstumo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Iškalbinga statistika: automobiliai su „EyeSight“ sistema į autovarijas papuola 60 proc. rečiau (Video)