Vairuotojų pyktis: kaip sustabdyti iš proto varančius „antraeilininkus“?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Stebėtojas 2016-02-17 18:25
HDi, problema ta, kad jautiesi laibai teisus? Jei gamintojas taip sureguliavo spidometrą, kad realus greitis ne 50, o 48, tai kaltas gamintojas, ne vairuotojas, kuris privalo vadovautis tuo metu matoma informacija. Antra, vairuotojas PRIVALO laikytis kelių eismo taisyklių, deja, dauguma nekreipia dėmesio ir važiuoja +10km/h greičiau. O kiek yra visiškai pagrįstų atvejų? Gal greitai reikės sukti į kairę, tai persirikiuoji iš anksto, kad pavojingai nemanevruotum paskutinę sekundę, kaip ne kurie kelių ožiai daro. Kelio dangos būklė pirmoje eilėje kartais būna tragiška. O būna ir taip, kad dešinė pusė būna automobiliais užstatyta. Mano manymu, mieste, kur tiesiog būna daug posūkių, reikalavimas važiuoti dešine puse, jei ji laisva, prasilenkia su logika. Užmiestyje, greitkeliuose tai suprantama, kad būtų galima patogiai pralenkti lėčiau važiuojančius.
Evil Goku 2016-02-17 18:41
Labai dažnai pavojingos situacijos atsitinka, kai vairuotojai save įsivaizduoja pasaulio bambomis. Kuriems pofik kiti vairuotojai, nes jis važiuoja kaip jis nori ir kaip jam patinka. Be to yra ir vairuotojų, kuriems suteikti teisę vairuoti buvo klaida.
mariuslit 2016-02-17 20:21
Mieste pirmoji juosta yra blogesnė, nes čia visada yra vandens nutekėjimo grotelės, dažniausiai sudėtos nekokybiškai (pvz Savanorių kalnas Kaune) - mašinos gaila. Antra, dažnai sutiksi dviratininką, apvažinėjantį tas pačias vandens nutekėjimo groteles, ypač jei dviratininkas vyras... kiaušų gaila. Tokie dviratininkai - potencialūs kėgliai. Kaip tik dėl šių priežasčių kartais verta važiuoti antrąja. Aišku nepateisinu užsispyrėlių, privalo trauktis į pirmąją juostą, tokie liurbiai nervina.
laimius 2016-02-17 21:11
Nesekit pasaku kad trugdo 40 - 45 vaziuojantys. Trugdo 50-60. Ir kam trugdo, ogi 70-80 vaziuojantiems. Isimtis furos, na jos turi ribotuvus, ir kazkodel reikia jiem lenkti vaziuojant 2 km greiciau. Kaune su sratu vaziuoji 70, ir atsiranda nardanciu, tipiskai bmw ar kita nauja auto kurie ala labiau skuba. Ir spekit ar pries pereja jie turi bent teorines galimybes sustoti? Tai savam mieste dar ramiai. Na o vilniui uzsukus tai tragedija. Vaziuoji 70 kur galima 50 ieskodamas namo nr ar istaigos ir buni kamstis. Nu nemaciau ten pagal taisykles vaziuojanciu
mobilunkas 2016-02-17 21:46
kame problema kad visi varo antra juosta? jei jau taip skubi sok i pirma tuscia juosta aplenk visus vaziuojancius antra ir nuvaziuok. As irgi dazniau stengiuos vaziuot antra juosta nes taip saugiau- maziau sansu kad pestysis spes dabegt iki taves ir palist po masina, maziau duobiu, maziau sustojusiu automobiliu, taciau neatsisakau ir pirmos jei ji tuscia, o gatve zinoma, kad ratu nepamesi. Nekarta teko aplenkinet masinas vaziuojancias antra juosta. Na zodis lenkimas cia ne pagal KEt apibrezima, bet liaudiskas. Na o jei negali aplenkt pirmaja juosta vaziuodamas, vadinasi kelyje intensyvus eismas, o tada KET teigia, kad juosta gali pakeist jei planuoji sukt, apsisukt ir pan. vadinasi isokai i antra juosta ir vaziuok nesokinedamas.
Finalfour 2016-02-17 22:37
Cia aktualiausia problema Vilniuj. Pas mus visi varo 80 km/h dazniausiai, ir kai pasiveji koki vaziuoanti 60-70, tai aisku jis kamstis. Kokiam geliazeke 90 vakare visi eina ir problemu niekas nemato. Tokiu atveju aisku kad reiktu susiprast, ir jei jau vaziuoji tik 60, buk mielas vaziuoti pirma juosta. As pats kartais kai ramiai neskubedamas vaziuoju tik 60, tai visada tik pirma juosta, ir netrukdau lekentiems pro sali. Aisku, kai atvaziuoju i Alytu tevu aplankyt, ten visi vos slenka ant 40-50, tai ten dzin kikia juosta vaziuot, ten tempas x3 letesnis gyvenimo nei sostinej
cosmosas21 2016-02-17 22:46
mieste ner skirtumo kuria juosta vaziuoti, priklausomai nuo marsruto tu automatiskai nustatai kuria puse vaziuoti, kad reiktu kuo maziau makaluotis, o kas labai skuba, tas gali lengvai ir apvaziuoti. Be to vilniuj desine puse buna suvaryta suliniais, kad neimanoma desine puse vaziuoti. p.s. lietuvoj niekas nemoka nauju keliu statyt, negi sunku visus sulinius patraukt i sona arba, kad butu bent jau viduryje eismo juostos, o ne ant ratu, vaziuoji kaip per gelezinkeli
MindaugasV85 2016-02-18 00:12
Sedu ant siknos visiems antraeilininkams, o mirksiu/nemirksiu jau pagal savo nervine busena
kestutisz 2016-02-18 09:15
Dar gera bėda kai viena fūra kitą autostradoje "lenkia" - tokie zapadlistai jau ir beveik tuščioj autostradoj sugeba kamštį suorganizuoti... Vien dėl smagumo?
Nukainotas 2016-02-18 10:55
Tokiu atveju praleidi, o tada pats imi jam mirksėti iš galo :)
kag 2016-02-19 12:48
Sakyčiau, kad Danijoje ši problema daug didesnė, nes niekas jiems nemirksi ir nepypsina iš nugaros, todėl tokie vairuotojai per 5min gatvė tampa milžinišku kamščiu. Tiesa, nepaminėjau vienos svarbios detalės. Tas antraeilininkas važiuoja šalia 1 juostos automobilio. Kai būna kalniukai, tai matai, kaip priešais juos visiškai tuščias kelias, o už jų milžiniškas kamštis, tad kol Lietuvoje užkemšama tik antra juosta, tai nėra ko taip verkti aj, o JAV, kiek girdėjau, tai net jei srautas viršija greitį, tu privalai važiuoti jo greičiu, antraip gresia gan nemažos baudos už eismo stabdymą.
hamann 2016-02-19 13:05
https://www.youtube.com/watch?v=vJjtQKND4W8