Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
geziokas 2016-03-03 10:00
iš tos serijos, kai technologijos pradeda lenkti žmonių sumanumą. Arba, duokit kaimiečiams technologijas ir jie nemokės jomis naudotis
tomisk 2016-03-03 11:31
Ismaniaja sankryza tai irenge, o liniju nubraizyt pinigu pritruko. Is kur zmogeliui suprast kur reikia sustot? Beje gal vietas su sensoriais reiktu kaip nors isskirt, kad visiems butu aisku jog tai ismanioji sankryza.
SaMaras 2016-03-03 11:46
Kaune Ateities pl ir Taikos pr sankirtoj norint pasukti kairėn į Taikos pr irgi kai atsirado būdavo tokių fokusų. teko net matyti, kad sunkvežimukas ne nedavažiavo o pervažiavo (bandė spėti, bet po to apsigalvojo) ir liko apžergęs jutiklį ir stovėjom ilgai
Rukis 2016-03-03 12:01
O tų kuriems teko Panevėžyje važiuoti nenustebino papildomų sekcijų šviesofore posūkiams trūkumas? Nei vienoje sankryžoje nemačiau papildomos sekcijos posūkiui. NEI VIENOJE.
immortallt 2016-03-03 12:25
Su išmaniaisiais geriausia būna, kai važiuoji dviračiu ir nėra mašinų. Stovi kaip priedurnis ir lauki, kol užsidegs tau žalia. O ji neužsidegs, nes dviratininko neužfiksuoja!
geziokas 2016-03-03 13:32
iš video akivaizdžiai matosi stop linija. Žinoma, nuo apačios gal ir kitaip matosi. Bet ant kiek reikia būti durnam, jog sustoti nuo šviesoforo per 5-10 metrų?
trapecijus 2016-03-03 19:17
Savęs negaišinau video žiūrėjimu, bet atrodo, kad čia eilinė ''nedadielka''. Pats kone kasdien pervažiuoju išmaniąją sankryžą - pagal nutylėjimą mano kryptim išvis neužsidega žalias šviesaforo signalas jei neprivažiuoja joks automobilis (mat mano kertamo kelio mašinų srautai daug didesni). O sensoriai prieš šviesoforą du. Vienas keli metrai iki šviesoforo, kitas gal 10m toliau. Būna taip, kad lėtai artėjant prie sankryžos pervažiuoju pirmajį sensorių, tai jei nėra mano kertamam kely automobilių, tai dariedėjus iki šviesoforo jis jau jungia žalią. Kelioms sekundėms. Jei mašinų daugiau važiuoja ar prie galo man dar dvi-trys sustoja laukiant žalio signalo - tada žalias užsidega kokiom 10-12s. Kitaip tariant sensoriai dirba savo darbą.
Šiuo atveju matyt tik vienas sensorius paklotas ir tas prie pats šviesoforo. Už tokius projektus reiktu rankas nukapot kelininkams. Teisingiau tokių sankryžų projektuotojams ir valstybės lėšų ištaupytojams.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Moderni išmanioji Panevėžio sankryža: kodėl vairuotojai žalio šviesoforo signalo laukia net 5 minutes? (Video)