Įdomu, apie ką galvojo šio automobilio dizaineriai? Štai taip atrodys atnaujintas klasikinis mikroautobusas UAZ (Foto)  (43)

Uljanovsko automobilių gamykla (UAZ) pradėjo atnaujinto klasikinio mikroautobuso gamybą. 2016 m. paruoštą modelį gamintojas žada siūlyti su nauja įranga.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2016-03-06 Įdomu, apie ką galvojo šio automobilio dizaineriai? Štai taip atrodys atnaujintas klasikinis mikroautobusas UAZ (Foto)  (43)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Sprendžiant pagal pateikiamas nuotraukas archajiškas automobilio išorės dizainas liko praktiškai toks pat. Esminių pakeitimų kėbulo konstrukcijoje nebuvo atlikta nuo pat jo gamybos pradžios 1965 m.

Montuos šildomas sėdynes

Būsimiems liaudyje „batonu“ vadinamo mikroautobuso pirkėjams gamintojas žada daugiau komforto ir šiuolaikinį funkcionalumą.

UAZ tinklapyje publikuotame pranešime skelbiama, kad automobiliai aprūpinti naujomis ergonominėmis sėdynėmis, kurias bus galima slankioti pirmyn-atgal. Jos turėtų būti patogios įvairaus sudėjimo žmonėms.

Kaip papildoma įranga bus siūlomas ir priekinių sėdynių šildymas.

Taip pat skelbiama, kad automobilis turės geresnę garso izoliaciją, salone mažiau bus juntamas triukšmas ir vibracija.

Keleivinėms versijoms taip pat bus siūlomas gale montuojamas papildomas šildytuvas su oro pūstuvu, idant visame salone būtų palaikoma vienoda komforto lygio temperatūra.

Tarp priekinių sėdynių – tas pats patikrintas 2,7 l darbinio tūrio benzininis ZMZ variklis. Maksimali jo išvystoma galia siekia 112 AG, o didžiausias sukimo momentas – 198 Nm. Skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos važiuojant 90 km/val. greičiu – 17 l/100 km.

Daug skirtingų versijų

Prietaisų skydelis, gamintojo teigimu, nuo šiol yra informatyvesnis, o įrangos išdėstymas – patogesnis. Jame bus įrengti sėdynių šildymo ir avarinio signalo mygtukai, vieta magnetolos montavimui ir 12 V elektros lizdas.

Versija su atviru krovinių kėbulu netgi gaus naują vairą su daugiafunkcinėmis svirtelėmis.

UAZ taip pat skelbia, kad mikroautobusas tapo patikimesnis, nes sutvirtinus rėmą padidėjo konstrukcijos standumas.

Rusijos rinkai siūloma daug skirtingų atnaujinto komercinio modelio versijų: „bortinis automobilis“, „fermeris“, „kombi“, „autobusas“, „įstiklintas furgonas“. Taip pat gaminamos modifikacijos su antstatais ir specialiosios paskirties modifikacijos.

Bazinės komplektacijos modelio kaina įskaičiavus nuolaidą, kurią rusų klientai gauna pasirašydami sutikimą atiduoti transporto priemonę utilizavimui – 389 tūkst. 990 rublių (4,7 tūkst. eurų).

Tuo metu eksportuojami modeliai gerokai pabrangsta. Pigiausias UAZ 452 be nuolaidų kainuoja 559 tūkst. 990 rublių (6,8 tūkst. eurų).

Uljanovsko gamyklos atstovai giriasi, kad jų dalis Rusijos komercinio transporto rinkoje praėjusiais metais išaugo iki 21,5 proc.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(28)
(144)
(-116)

Komentarai (43)

Susijusios žymos: