Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2016-06-13 11:16
Aha, mes tokių mašinų ir čia matėme, kai mašina pati užgazuoja ir užvažiuoja ant laiptų, įlekia į vitriną ar šiaip kokią stovinčią mašiną.
Tikrai, sumaišytas stabdžio ir gazo pedalas niekuo dėtas.
Simplicity 2016-06-13 12:13
Tradicinis moteriškas .
Gediminas Jurgaitis 2016-06-13 13:38
manau tesla, turi savotiska "juodaja deze" tai bus gana greit isaiskinta kas ir kaip, ir ka paspaude.
immortallt 2016-06-13 13:45
Simplicity, dauguma žmonių vos menkiausia bėda - puola į paniką ir kerta ant stabdžio, nors spustelėjus švelniai gazą įmanoma avarijos visai išvengti.
Geriau ne safe-parking padaryti, o visai atimti iš žmogaus galimybę vairuoti.
Tesla jau pasakė, autopilotas nebuvo įjungtas nei prieš sustojimą, nei parkuojantis. Užfiksuotas staigus gazo spustelėjimas, tą mašina ir padarė - staigiai greitėjo. AKA - sumaišė pedalus.
kestutisz 2016-06-13 15:42
Tas akivaizdu, iš to viską ir ištraukė. Įdomu kada prasidės ieškiniai dėl neteisėto sekimo? ;) Tokie įrenginiai dabar turi tiek vietos, kad suloginti visą kelią, su gal net su vaizdo ar ypač garso įrašais ir niekas nė nesuos :)
immortallt 2016-06-13 16:00
Garantuoju, kad tai padengta sutartyje, kurią pasirašai pirkdamas automobilį, tad tavo ieškinį iškart atmestų, kaip nepagrįstą.
HDi 2016-06-13 17:41
Nematau jokios prasmės tai daryti.
Tiem kam vairavimas yra stresas lai naudojasi autopilotu, o kam patinka vairuoti, tegu vairuoja su autopiloto priežiūra, negi nesuderinama su saugumu? Kitas dalykas, ok iš taško A į tašką B nuvažiuot kai viskas žinoma easy ir su autopilotu, o kai kažko ieškai po kvartalą, kažkur mašiną priparkuot nori (nuosavam kieme ar kitoj didelėj erdvėj, be parkavimo taisyklių), ar važiuosi užpustytu keliu prie savo sodybos, tai tipo nurodinėsi "suk kairėn, ne dešinėn..." "dabar kairiau, dabar dešiniau"? Daug paprasčiau pačiam. Aišku čia kraštutinumai, bet atimti 100% vairą yra nesąmonė, įteisinti 100% autopiloto priežiūrą užskaitau.
trapecijus 2016-06-14 01:27
trapecijus 2016-06-14 01:32
Jei kada būtum vairavęs automatą net minčių nekiltų apie antrą punktą
rwc 2016-06-14 06:38
pasirašyti, kad kiekvienas veiksmas bus loginamas, dėl savo paties saugumo. Antraip nusipirksi nuhakintą mašiniuką, kuris trankys praeivius kaip kėglius, o tu sėsi už tyčinę už žmogžudystę.
Be to, niekas neleistų prekiauti tokiais autopilotais. Nebent amerikonai, pas kuriuos kalašnikovai patys paštininkus medžioja, o kaltų nelieka (kaltas paštininkas, kad įsibrovė į girto heiterio fermą iš anksto negavęs raštiško leidimo). Nors ką gali žinoti, kainekuriose gretimose valstybėse (pirštais nerodysim) tokia tvarka jau dabar yra status-quo (nėra ko eiti į gatvę, kai Lexusas, o dar juodas, rajone sukiojasi).
immortallt 2016-06-14 10:02
Kam tą žmogų išlaikyti eisme, jei jis pagrindinis kaltininkas visų avarijų?
Tu ieškai po kvartalą, automobilis žinos įvedus adresą.
Be parkavimo taisyklių? Na šiaip ant žolės negalima parkuoti automobilių, jei neklystu, net ir privačioje teritorijoje. Pataisykit kas, jei klystu. O šiaip tokį dalyką gali atvažiavęs tiesiog paspausti ant ekrano, kurioje vietoje parkuotis. Bet šitos problemos realiai nebus, nes 100% autopiloto valdomi automobiliai pradžioje bus daugiausia vieši, arba pirks itin turtingi, kurie savo aplinką susitvarkys.
Pūgos metu kompas mato geriau nei tu.
Autopiloto priežiūra, tai čia, kai autopilotas nieko negali padaryti, kai tu darai nesąmonę? Ar kai bet rizikingu atveju tau jis neleidžia daryti ir iš esmės atlikinėji autopiloto darbą, tik tiek, kiek jis leidžia?
Simplicity 2016-06-14 10:15
Mūsų kaime tik vienas automatas ir vis dar laukiu savo eilės pavairuot. Tai tik per Youtube pasižiūriu ir po to komentarus rašau. O tau, kaip matau, jei leido ir šalia pasėdėt, ir pedalus pačiam paminkyt, tai gali pasigirt ir pasipasakot.
HDi 2016-06-14 12:51
Autonominiai nusileidimai/pakilimai lėktuvuose jau nuo 1965 metų sėkmingai išbandyti su keleiviais, spėk ar dažnai naudojami ir šiandien?
A Tu nenori suprast ką aš sakau, ar bet kokiu atveju bandai pateisinti autopilotą? Kaip Tu įvesi adresą jei to adreso nei žinai nei ką? Žinai kad kažkas turi būt netoliese tai apie kokį adresą kalbam, galų gale šunio atitrūkusio po kaimą ieškosi ar arklio atitrūkusio po laukus, tai kokius Tu adresus ten suvedinėsi? Ar sakai įdiegs gamintojai tokią funkciją galvijų paieškai?
Tas pats ir su parkavimu, ar Tu nuosavo namo kieme/ar nuosavoj teritorijoj linijas nusibraižysi?
Tas pats ir su užpustyta sodyba, kai pervažiuos autopilotas nuosavam sklype per braškių lysvę tai žmona su kočėlu langus išdaužys.
Gal Tu miesto žmogus ir tiki 100% urbanizacija ir neįsivaizduoji kad žmonės gali ir sodybas turi, nuosavus namus, ir mašiną naudoja ne tik iš taško A į tašką B nuvažiuot, bet ir medžioklėj, žvejyboj, pasiekt sudėtingai privažiuojamas vietas kur nėra adresų ir kelių.
Autopilotas nėra panacėja.
trapecijus 2016-06-14 15:03
Paskutinius 7 metus pagrinde vairuoju automatus. Yra porą kartų tekę, po poros savaičių periodo vairuojant su mechanine, ant automato nuspaust ''sankabą''. Gerai, kad prisisegęs buvau. O tai būčiau jei ne priekinį stiklą su galva įskėlęs, tai bet šonkauliai atsimintų kur vairas buvo Mat kairė koja įpratus ''sankabą'' nuspaust iki galo.
Tikrai gyvenime neteko matyt nei vieno bendradarbio, kas turi automatus (tokių tik du), kad važiuotų kaip su kartingu - kairė koja stabdis, dešinė gazas. Kairę koją tiesiog pamiršti ir tiek.
O judėjimas iš vietos paprastas - įmeti ''D'' ir koją prilaikydamas ant stabdžio lėtai judi per kiemus ar kur kitur. Gazo nereikia. Tiesa pas viena iš turėtų senesnių mašinų buvo toks ''minkštas'' automatas - įmetus ''D'' ne visada pradėdavo judėt pati. Tad švelniai palieti gazo pedalą ir riedi iš vietos. Atvejai kai mašina su automatu šoka iš vietos yra tik du:
1. Priekiniais ratais įsiremi į bordiūrą ir bandai užlipt. Užlips tik prie kokių 2k apsukų, kad užliptų, o toliau jau judės greičiau, dėl ko ne visada iškart spėsi sustabdyt. Žaidžiant su apsukom ir deginant sankabą tą efektą galima sušvelnint. Bet juk kalbam apie automato šokimą iš vietos, ar ne?
2. Pagedus greičių APD arba ne tie tepalai supilti autoservise. Kaimynui buvo toks atvejis. Įmetus ''D'' arba ''R'' reikėdavo gazuot iki 1800-2000 kad ''įsimuštų'' reikiamas režimas ir tada mašina iškart šokdavo į pirkeį. O ir persijunginėdavo begiai su smūgiu. Pasikeitė APD tepalus ir bėda praėjo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla“ savininkas: mano automobilis pats sukėlė avariją