Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2016-06-14 15:29
14'os metų mašinai būtų keista tikėtis vienokių ar kitokių didesnių ar mažesnių defektų nebuvimo... Tokia dažniausiai arba važinėjama kol dugnas iškris (ir tai suvirinama), arba jau būna užknisę remontuoti visokias smulkmenas. Net tas pats triukas su alyvos perpylimu gali būti taip įsikalęs į savininko galvą, kad net jis net nepagalvos jog taip nėra normalu. Gali būti vos ne kokia nors nesąmonė, jog matuoklė net ne to modelio ir reikia žiūrėti ne pagal "mietkes", o pagal "paniatkes"
Galonas 2016-06-14 15:55
Na alyvos tikslų kiekį sunku patikrinti jei su ta mašina buvo tik ką važiuotą, bet būtų prikolas jei matuoklė tiesiog buvo kita įdėta ir prikėjas be reikalo nuleido alyvą
Arns 2016-06-14 16:33
Viena tikėtis gedimų, kas kita rasti gedimą, kurį kažkas specialiai paslėpė ir tikėjosi jog atlaikys tas kelias minutes kol bus atliktas bandomasis važiavimas.
kestutisz 2016-06-14 17:01
Tiesiog lūkesčių defaultą reikia nusistatyti teisingą, kad perki (labai labai seną) loterijos bilietą, ir jei bus laimingas tai važinėsi ilgai. Niekas neremontuos seno kibiro OEM'inėm detalėm autorizuotam servise prieš pardavimą, nereikia tikėtis nerealių dalykų. Viskas bus suremontuota už minimalius pinigus (praktiškai kiekvienam servisiuke klausia kokiom detalėm remontuosi - sau ar pardavimui?). Tai nereiškia, kad sugrius iš karto, techapžiūrą, o gal net sezoną atlaikys, bet tai nebus tos detalės kurios atlaikydavo garantinį periodą. Aišku yra vienetinių atvejų kai parduoda nusibodus, gavus tarnybinę ar pan, bet tai ne default'as kurio reikėtų tikėtis ir tikėti.
Arns 2016-06-14 17:36
kestutisz, kalbi tokioms gražiom ir saldžiom frazėm, lyg nežinotum, kad prieš pardavimą neretas įpila visokių pagerintojų, tvirčiau suveržia klibančias dalis... Apie tokius dalykus ir kalba advokatas jog jiems išlindus galima atšaukti pirkimo pardavimo sandorį. Jei nebūtu slepiama ir pirkėjui tinka, čia jo sprendimas. Aš visai nenorėčiau nusipirkti "neblogos" mašinos su pardavimui "pagerinta" turbina arba su nuslėptais greičių dėžės defektais. O pagal tave, to tikėtis galima, tad jei paslėpė, tai jo laimė. Pradėtu grįžti atgal per teismus tokios mašinos ir rinkoje greitai sąžiningumas išaugtu.
kestutisz 2016-06-14 21:05
Taip, marmalai blogis, bet realiai nėra kaip atskirti ar tai pardavimui, ar sau "damušimui" susipylė. Tiesiog lengviau gyventi kai nusiteiki loterijai ir pasiseka nei prisiskaityti pasakų apie ledinę mašiną ruoštą sau ir labai gaila, bet emigruoju todėl turiu parduoti ir pan nesąmonių. Marmalus gali demaskuoti tik pakeitęs skysčius ir po to pavažinėjęs, bet kas mokės? Kur garantija, kad pats pirkėjas nesutaupys ir nesuchaltūrins keisdamas ar nesudrož pats. Privalomas TA keičiantis savininkui? Nemato nieko, tik kelias palyginus pigias dalis. Reikalingas kažkoks patikimas tarpinis perpardavinėtojas, labai norėčiau, bet tokių nežinau, o ir jei tikrai bus patikimas tai paslaugos kaina (tarpininkavimas, skysčių keitimas, detali apžiūra ir pan pasieks kokius 500e*, kas gali viršyti ir pačios statistinės mašinos kainą ir nebūtinai suteiks garantiją. Orientacijai garantijos kaina yra maždaug 1000e per metus už pratęstą garantiją virš trejų metų, iki 100kkm bendros ridos mažai skarbonkei kurioje beveik nėra kam sugesti)
*vieną šviežią pavyzdį turiu - apžiūros pats atstovą (pora smulkių problemų), TA (nulis kabliukų), visų skysčių keitimai, smulkūs remontai (kuriuos matė atstovas, bet nematė TA) susumavus gavosi ~500e, pravažiavus pusantro mėn apie 3kkm jau pradedu vistiek įtarti, kad ne šiaip sau buvo parduota, net turtingi buržujai aukcionuose atsikrato mašinomis tikrai ne todėl, kad nusibodo :)
trapecijus 2016-06-15 13:15
Gal kiek off topic, bet apie dėvėtos mašinos pirkimą Airijoj...
Tieisiai iš žmogaus airiai labai retai perka mašinas. O perka ''per garažą''. Ir patys ten savo atsibodusias ar senas priduota. Tas ''per garažą'' reiškia perpardavinėtoją, kuris dažniausiai turi nuo kelių dešimčių iki kelių tūkstančių mašinų. Airis atvaro savo seną mašiną, kurios galbūt nebenori remontuot, nes technikinėj kažkas užkliuvo, gal šiaip turi pinigų pasikeist mašiną, į ''garažą'', palieka savo auto, pasiima naujesnę, numinusavus senosios, priduotos kainą. Senoji patvarkoma, nuplaunama, nupoliruojama ir vėl pardavinėjama už kur kas didesnę kainą, nei buvo ''garažas'' paėmęs.
Kur biznis? Kokia nauda paprastam žmogui?
Garažas perkamai mašinai suteikia 3-6mėn garantiją varikliui ir greičių dėžei plius ''stag list''. Tai reiškia, kad pvz perki mašiną iš ''garažo'', droži kaip nori pusmetį ir jei kas per tą laiką išlenda, tiesiog atvarai atgal, suremontuoja už dyką (traukė, silent block, etc) arba gražini mašiną ir atsiimi pinigus. Arba imi kitą.
Apgavimo rizika eliminuojasi. O airiai tokia tauta, kad apsidraus bet kur ir dar persidraus.
Perkant iš kiemo, nežinosi kas paslėpta. Bet įmanoma tikrai daug pigiau nusipirkt nei ''per garažą''. Mano pažįstamas (lietuvis aišku) pirko 2007 džipą iš kiemo už €2K, nes turbina parėjusi. Turbina €305. Pats prie mechanikos,tai pakeitė turbiną ir pardavė tą patį džipą už €6.5.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nupirkote automobilį ir tik tada pastebėjote pardavėjo nutylėtą defektą? Teisininko komentaras, kokiais atvejais galite reikšti pretenzijas, o kokiais - tai jūsų pačių bėdos