Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
pilietis 2016-06-21 12:06
Mitu griovejai jau tikrino si atveji ir nustate, kad nelabai yra skirtumo ar telefonu kalbi su ar be laisvu ranku irangos.
PG13 2016-06-21 12:21
Tuomet negalima ir kalbėtis su sėdinčiais keleiviais, nes kalbantis su jais irgi galima nukreipti dėmesį ne ten, kur reikia.
SaMaras 2016-06-21 13:02
tada vairuotoją patalpinkim į uždarą kamerą atskirtą nuo keleivių, būtinai išmontuokim radiją, uždrauskim kabinti kvapukus ant veidrodžių, kas labai svarbu uždrausti reklamas matomas nuo kelio ir svarbiausiai uždrauskim pavasarį moterims su trumpom suknelėm vaiksčiotoi arčiau kelio nei 50m, nes neduok dieve kas nors kažko nepamatys.. arba pamatys ne tai ką norėjo.. ara nepamatys bet įsivaizduos kažką ko nėra ir padarys avariją,..
Kyborg 2016-06-21 13:29
Kalbėjimas su keleiviais irgi blaško, tačiau keleiviai daugiau mažiau mato situaciją kelyje ir esant pavojingesnei situacijai tarkim lenkimo metu prityla, o pašnekovas telefonu tuo tarpu nemato kas vyksta ir vairuotojui pritilus ar nusikeikus kaip tik pradės klausinėt kas nutiko, taip ir toliau blaškydamas dėmesį.
Sebastianas 2016-06-21 13:36
Tai tuo pačiu taip pat sėkmingai reikėtų uždrausti ir kalbėjimą su keleiviais, muzikos klausymą bei radijo junginėjimą vairuojant, bardačioko atidarinėjimą vairuojant ir gal dar panelės nuo saulės atlenkimą užlenkimą, nes tai irgi vienokiu ar kitokiu laipsniu trukdo vairuoti.
kestutisz 2016-06-21 14:17
Nieko naujo nepasakė. Seniai buvo aišku, kad visa draudimo prispausti telefoną petimi prie ausies "nauda" tik papildomos įrangos pardavimuose. (tiesa pats stengiuosi nepraktikuoti nei vieno nei kito)
amas 2016-06-21 15:24
Visiškai sutinku, kad nėra jokio skirtumo, net ir kalbamt su keleiviu, tik tai kažkaip reguliuoti nebus įmanoma, iki to kol nepaplis savę vairuojamtys automobiliai...
Uždrausti, manau pats blogiausias, betkokios problemos sprendimas.
tomisk 2016-06-21 16:08
zodziu iseitis viena: uzdrausti vairuojamas auto. Tegyvuoja tesla Galesit miegot vaziuodami.
Atk 2016-06-21 17:03
"Tuomet negalima ir kalbėtis su sėdinčiais keleiviais, nes kalbantis su jais irgi galima nukreipti dėmesį ne ten, kur reikia."
Gali, bet kalbantysis yra šalia ir jis vargu ar galės kaip nors sujaudinti. O paskambinti gali bet, kas ir dar reikia mygtukus nuspausti, apie tai irgi reikia galvoti. Gali bet kas paskambinti ir įkyriai bandyti kalbėti, provokuoti ir vairuotojas skirs jam didelį dėmesį, nes gal jam tai brangus asmuo ar svarbus ir jis gali nekreipti žvilgsnio į kelia. O jei tųokių daug skambina, vienas, kitas, vairuotojas gali pavargti ir irgi jo stebėjimas kelio suprastės. O jei kas sėdi šalia su juo, tai tik du bendrauja i pats sėdentysis supranta, kad jis vairuotoją blaško ir jei ką pastebės irgi gali suklyktį: "Žiūrėk praraja!" Ir daugiausiai 4 gali būti keleiviai arkim, visi išsikalbės r viskas, o telefonu pastoviai gali skambint ir skambint.
bahuriux 2016-06-21 20:00
Palyginus ką aš mačiau, tai kalbėjimas telefonu vairuojant būtu panašu į nirvaną.
Važiuoju mieste, o prieš mane važiuoja vw passat universalas ir toks mažas šunytis tiesiogine prasme šokinėja po mašiną, nuo/ant priekinės panelės, per tarpa tarp sėdynių, ant bagažinės dangčio, tada vėl atgal at priekinės panelės, tą darė labai greitai ir taip be sustojimo kelis km kol važiavau paskui Ar jį kas baustų už tai?
SaMaras 2016-06-21 20:39
Lietuvoje manau kad ne, skandinavijoje net puikiai dresuoti šunys važiuojantys ramiai ant galinės sodynės jau nusikaltimas (tik bagažinėj su tinklu arba spec krepšys)
Nerkus 2016-06-22 12:05
Įdomiausia būna kai mažas šuniukas ar katė palenda ant/po stabdžio pedalu, o tada staiga prireikia stabdyti.
procc 2016-06-22 18:27
Jie tik dabar tą suprato?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Atskleistas rimtas pavojus už vairo: galime sulaukti dar vieno draudimo