Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Berserkas 2016-08-28 17:38
Nekalbant tai, kad su elektromobiliu galima labai pigiai keliauti ir tuo pačiu neteršti aplinkos.
Be to įdomu jeigu padengti visa automobilio eksterjera saulės kolektoriais, kiek tai kainuotu ir per kiek laiko atsipirktu.
Xdmin 2016-08-28 20:32
Jeigu i tave kazkas svies stipria koncentruota sviesa tai gal ir uztektu energijos palaikyti greiti. O siaip tai purvas/dulkes saules bateriju danga pavers tik papildomu svoriu be naudos.
Berserkas 2016-08-28 22:08
Aš kalbu ne apie tiek, kad palaikytu greiti vien iš saulės energijos, bet kad būtu galima įkrauti nieko nedarant. Tesiog stovi, važiuoji ir kraunasi iš saulės energijos.
AAA000 2016-08-28 22:48
Berserkui. Labai sauleta diena i kvadratini metra sviecia mazdaug 1kw saules energijos. Lietuvos platumose. Saules baterijos dabartiniu momentu gamina kazkur iki 20% naudingumu. Taip kad is 5 kvadratu automobilio ploto atsukto i saule ir saulei svieciant maksimaliu pajegumu gali tiketis 1kw energijos tiekimo. Jei automobilis stoves sauleje, saules baterijos bus labai efektyviai ikomponuotos korpuse - tai per diena gali ikraut kokiu iki 10-15kwh. Cia geriausiu atveju, imant tipini elektromobilio pavirsiu, ir naktim vistiek neveiks! Kokia korpusine fura ar autobusas aisku generuotu gal ir 3-5 kartus daugiau - nes butu didesnis pavirsius.
O jei nusileist i realybe - gal kokius 2-3kwh ir ipustum is elektromobilio pavirsiaus ploto... Realios energijos. Na manau uztektu gyvybingumo ir neissikrovimo lygio elektromobilyje palaikymui. Bet tikrai neikrausi ir tikrai nepalaikysi vaziavimo. O ypac kasdieniam naudojimui.
As manau realiau butu masiskai turet garazus ar pavesines (privacias ir viesas) apklotas kokiu po 50-100 kvadratiniu metru saules baterijom (x vienam elektromobiliui) ir pajungimus i elektromobili - tada pasikrautum energija dykai. Aisku tik letuoju budu. Ir tik sviesiu paros metu. O norint pasikraut greitai - tai tik labai galingo ivado elektros stoteles. Taip kad elektromobiliu pakrovimo infrastruktura - butina.
Arba kazka papildomai teks isradinet. Kokius nors ikraunancius elektromobili kelius, elektromagnetinius kelius, tarpines saules energijos kaupyklas ir pan... Dabar tokios technologijos tiesiog nepopuliarios arba neatsiperkancios - nes nera pakankamo kiekio elektromobiliu ju gyvybingumui. Bet ziurekim i ateiti su optimizmu
immortallt 2016-08-28 23:11
Berserkas, tada saulės baterijas statai ant stogo ir parduodi į tinklą, nes orientuotos tinkama kryptimi gausi daugiau.
Taip pat, nepažeisi eksploatuojant.
Taip pat, automobilis nebus perkrautas.
Kalba apie problemas pakrauti - o jūs dažnai per dieną nuvažiuojat daugiau nei 500km?
O dažnai kiaurą parą važinėjate ir net miegot negrįžtat?
O kodėl manot, kad jei jums asmeniškai netinka, tai jau niekam tikęs dalykas visiems?
Matėt Tesla, kuri važiuoja lėtai (max leistinu greičiu)? Wow, aš mačiau BMW M6 nuliovą, kurį aplenkiau su Yaris važiuodamas 110km/h AUTOSTRADOJE, VASARĄ! Tai dabar galima stumti ant visų VDV ar tik ant BMW?
Faktas lieka vienu, Tesla pradėjo gaminti greičiausiai iki 100km/h įsibėgėjantį serijinės gamybos automobilį, kuris beje talpina iki 7 asmenų ir turi nerealiai daug vietos daiktams + yra saugiausias gaminamas sedanas.
fakitol 2016-08-29 14:10
Mačiau 6ienį Dubingiuose P90D, tai įspūdingai atrodo Vien tas "monitorius"
vazzy 2016-08-29 16:17
šitie maksimalūs skaičiavimai tinka tik tada kai mūsų ( Lietuvos ) padėtyje saulės elementai bus pakreipti 37 laipsnių kampu, todėl jei juos paguldysi tiesiog ant stogo efektyvumas dar stipriai kris. Toliau jau nekalbu apie šešėlius, kurie tiesiog suvalgytų visą likusią energiją. Sumoje gautum gal tiek, kad užtektų radijai, AC ir telefonui kraut.
simaks 2016-08-29 17:20
Na, del to neimanoma, tai perlenkei. Normaliu greiciu - Vilnius Kaunas ant 120; Kaunas Klaipeda 140, vos vos uztenka baterijos iki Klaipedos. 500km nuvaziuoja jeigu vaziuoji ant 60.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujas kelių karalius: techniniai duomenys rodo, kad „Tesla Model S“ neprilygs ne tik joks kitas elektromobilis, bet net ir greičiausi „BWM“ bus šešėlyje (Video)