Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Eič 2016-08-29 14:01
Nuo smūgio apsaugojo, bet nuo tėvo nelabai apsaugos.
T 2016-08-29 14:08
Vis galvoju, o kodel dizainieriai nebando suzaisti ant to, kad nera VDV?
Creatium 2016-08-29 14:23
Ką turi omenyje? Straipsnio pabaigoje puikiai aprašyta kuo Tesla S yra saugesnė už kitus automobilius. Ne tik svorio centras yra bene prie pat kelio pagrindo, tačiau ir nėra didelių dalių automobilio priekyje, kurios sulįstų į saloną. Tuščia bagažinės vieta susilanksto ir sugeria didelę dalį smūgio.
immortallt 2016-08-29 14:32
Manau jis siūlo tiesiog nedaryti tos tuščios ertmės ir daryti itin mažą automobilio tūrį bei taip siekti dizainui išnaudoti.
Bet yra keli faktoriai. Pirmas, tai padidinamas saugumas, kai yra tuščia ertmė. Antra, mažos mašinos neatitiks segmento, į kurį taikosi Tesla. Su šeima, turintis pinigų, norintis dinamikos ir minimaliai galvojantis apie ekologiją. Gali taikyti į tiesiog sportinių automobilių segmentą, bet tada trūks akumo ištvermės.
T 2016-08-29 16:46
Pirmi automobiliai buvo panasus i karietas, paskui prireike bagaziniu dideliam varikliui ir daiktams, paskui del oro trinties jie tapo zemesni. Jauciu ateityje elektriniai automobiliai netures ilgos bagazines gale.
Mantas Žadeika 2016-08-29 20:10
Chebryte, Jūs ką, rimtai?
Tai įvyko prieš keturis mėnesius. Ir berods, apie tai jau rašėt.
Su visa pagarba...
http://bgr.com/2016/05/08/tesla-model-s-accident/
T 2016-08-30 07:04
Mantas Žadeika
Nieko čia tokio, sakykim aš neskaitau visų portalų.
VardasPavarde 2016-08-30 08:04
Na, naujienu noretusi nauju, kad ir nevisi esame visas naujienas perskaite, o jeigu jau taip svarbu rasyti apie Tesla, o sia diena ar savaite su Tesla nebuvo padaryta jokia avarija tai gal but butu geriau padaryti pvz. Akiratis -> Tesla avarijos? Tada galetu rasyti/versti ir dar senesnes avarijas, nuo pacio pirmo automobilio skirto testavimui.
audriusn 2016-08-30 16:16
Gal reikia parasyt kiek gyvybiu isgelbejo svediski bulbavozai Volvo 850.
mobilunkas 2016-08-30 19:30
o tai kodel nedaryt kad avarijos metu automobilio salonas ne deformuotusi is priekio atgal, bet kiltu aukstyn, variklio skyriui atsiduriant po kojomis. Taip susidarytu papildoma apie metro ilgio stabdymo zona kunams. Retai kada buna, kad susiduri su zymiai aukstesne transporto priemone, kada tas nepadetu, gal net pakenktu. Bet didzioji avariju dalis juk ivyksta tiesiogiai susiduriant bamperiais
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Visiškai sumaitotas „Tesla Model S“ automobilis išgelbėjo 5 gyvybes