Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
KT819GM 2016-09-12 18:26
negaliu kaip užp..a kad ant iphone neveikia antraštės keitimo programėlė. O gal jau yra?
lizunas 2016-09-12 21:23
O tau bus šilčiau ją pakeitus? Tada norėsi skaityti straipsnį?
KT819GM 2016-09-12 21:58
Taip, bus šilčiau, tada nenorėsiu skaityti straipsnio. Tiesiog tikiesi sužinoti ką nors, kas nėra ir taip aišku, o dabar straipsnis apie ką? Tipo kondicionierius atskira sistema nuo ventiliavimo?
FtBall 2016-09-12 22:53
Jei koks Prius'as ar kitas hibridas priekyje, tai privažiuoju arti, bet jei koks senas dyzelis, tai tarpą nemažą pasilieku. Galėtų greičiau tuos dyzelius iš miestų išvaryt!
kestutisz 2016-09-12 23:59
Tai, kad tų suodžių turbūt mažiausiai pro filtrus praeina. VW dyzelgeite per nosį gavo už NOx, kurie berods atrodo visai nepavojingai :)
FtBall 2016-09-13 00:15
Senuose automobiliuose dažnai net nėra filtrų. Ar kalbi apie salono filtrą?
Bet kokiu atveju, varikliai savo darbu išskiria nemažai kenksmingų medžiagų, tai geriau, kai jie užgesinami stovint(pvz. hibridai, start-stop).
kestutisz 2016-09-13 08:15
Salono. Bet šiaip tokių senų kur filtrų nebūtų išvis turbūt likę tik "ikarusai" ir kitoks "visuomeninis" laužas kuriam kažkodėl jokie reikalavimai negalioja. Na, dar visokie išoperuoti, bet tokie tiesiog turėtų būti išgaudyti, ypač šiandien kai galima lengvai atsekti ir kontrolierių praleidusį TA. Hibridai slinkimo režimu kamštyje aišku neblogai, ypač kai (jei) naudotų kainos susilygins su tradiiciniais TDI :)
Robkinas 2016-09-13 14:55
Labiausiai kamštyje kenkia dyzeliniai varikliai. Jeigu koks senas trantas stovi ir dūmija prieš langus, tai tiesiog gerklę suima, kaip nėra kuo kvėpuoti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mokslininkų išvada patekus į spūstį: kondicionieriai toks pats blogis, kaip ir ventiliavimo sistema