Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Putulis 2016-09-17 00:43
Vien dėl išvaizdos laukčiau Teslos, jeigu jau būčiau apsisprendęs pirkti elektromobilį.
T 2016-09-17 13:17
Manau pas elektromobilius turi nusistoveti ju automatisko prisijungimo prie tinklo ir pakrovimo sistema. Tai reikstu, kad jie bus populiaresni tik tarp garazu ir asmeniniu stovejimo aiksteliu savininku. Kaip nesuk, joks turtuolis nenores ilgai laukti, kol jisai pasikraus? Taip pat girdejau, kad norint gauti 350 kW galia, ja reikia uzsisakyti elektrineje ar pas dispeceri.
Dar matau elektros galios trukumo problema. Sakykim state garazus, pagalvojo, niekas ten jokiu saldytuvu netures, lempas jungs pasviesti ne visi is karto, tai ivedam kokia 2,2 kW galia. Tai jei nakti krausis 1 - 2 automobiliai, tai nieko, bet jei daugiau, tai pritruks laiko juos pakrauti.
Putulis 2016-09-17 14:44
Didelės galios reikia, tik jeigu nori, kad savam garaže eitų greituoju būdu įkrauti. O šiaip tai nuo paprastos rozetės per naktį pasikrauna. Elektromobilis - kaip išmanusis telefonas ant ratų - reikia džiaugtis, jeigu intensyviai naudojant parą išlaiko
vazzy 2016-09-17 15:39
Galia visada galima pasididint iki įvado, kadangi pats energetikoj dirbu, tai žinau, kad tai gan greit sprendžiama jeigu tik užtenka galios skirstomajame tinkle aplink (oro linijose arba požeminėse kabelinėse linijose). Parašai paraišką techninėm sąlygom gauti ir per mėnesį ESO savom lėšom atveda tau didesnę srovę, tau tik reik susimokėt už tavo dalį, t.y. garažo elektros tinklo gerinimą ir įvedimo mokestį ( 1 kW - 7 ar 8 eu ).
Paramotoras 2016-09-17 17:46
Siaip kokia teala su 400-500 km su krovimu nesudaro bedu. Normalus zmogus nelabai daznai virsina sita riba tad naktiek krovimo sociai ir per saug. O ten visoki mandri vadybibininkai gali su pasatais vazineti jei kasdien vaziuoja daugiau nei 500 km. Vienok net 500 km tai jau furisto norma o ne statistinio piliecio. Kada dirbti jei 6 valandas uz vairo praleidi.
AAA000 2016-09-17 20:48
Matau neturi supratimo apie turtuolius. Jei turtuolis tinges laukt kada isikraus elektromobilio baterija - jis nusipirks antra elektromobili ir tiesiog perses i jau ikrauta. Pas turtuolius kitokia logika naudojama.
Ir siaip, kokia tau problema elektros ivadai? Pasistatai ant garazo ar namo saules bateriju komplekta kokiu 10-20 kvardatu, ir ikraus isvis dykai per sauleta diena. Toki komplekta net veziotis priekaboje gali ir issilankstyt kokiam lauke - jei jau paranojiskas rozeciu trukumas kankina. Gal net automatiskai issilankstancius modelius verslas pagamins - sukistus pvz elektromobilio bagazineje ant stogo. Cia tiesiog bus kaip priedas prie elektromobilio uz papildoma kaina. Veziojama ikrovimo iranga ekstra atvejams.
Blogiausiu atveju pasikursi koki dyzel generatoriu ir pasikrausi pats.
As manau liaudis dar ir gudresniu dalyku prigalvos - pvz ikrovimas nuo stulpo, sakykim zvejyboje Ne veltui patyliukais ESO pradejo masiskai kabeliuot zemavoltes elektros linijas ir visokia distancine elektros apskaitos iranga isbandineja... Syka jau i bata del elektromobiliu...
miiinnde 2016-09-19 11:37
?
Su pakrovimu beda beda, as buciau linkes prie elektromobilio, bet gayvenant daugiabutyje kaip tu zmogus ji pakrausi... Gamintojai seniai turejo Tesla pavyzdiu jau zingsniuoti, nelabai suprantu kodel taip ilgai trypcioja, artimiausi koknurentai su apie 100km radiusu yra daugiau nei juokingi...
Na ir galiausiai apie Bolt, ar man vienam taip pasirode, bet nuotraukoje is sono as pagalvojau kad BMW i3 cia
bahuriux 2016-09-20 09:53
Man ir pirma mintis bmw i3 "universalas"
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Konkurencija auga: Chevrolet 𝐁𝐎𝐋𝐓 elektromobilis vienu pakrovimu važiuoja toliau nei 𝕋𝕖𝕤𝕝𝕒 Model 3