Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kukulis4 2016-09-30 00:21
Na, SUV, jeigu apynaujai/nauji, tai bent jau teoriskai atitinka grieztesnius tarsos reikalvaimus, ir pas juos bent jau yra veikiantys DP filtrai ir katalizatoriai, nors principe taip, SUV rinktis vazinejimui didziaja dalim mieste - keista.
Talkatif 2016-09-30 08:48
Nieko čia keisto SUV pasirinkime miestui. Tiesiog kaimiečiai nuo traktoriaus dar neatpratę ir mažesniame auto juos apima panika.
immortallt 2016-09-30 08:58
Galbūt mano patirtis su dyzeliu Vilniuje yra tas kraštutinis atvejis - nesiginčiju. Bet reiškia ir mieste jis nėra tobulas variantas.
Taaaip... tikrina ar yra katalizatorius, ir kad jis veikia Jei taip būtų, turbūt 70% dyzelio parko dingtų iš gatvių. Jis turi būti, bet niekas jo netikrina.
Elektromobilių ekologiškumas jau ne kartą skaičiuotas ir lygintas pagal šalis. Taip, akumo gamyba taršesnė, bet nesijaudink, niekas neketina tų akumuliatorių mesti į griovius, nes tai aukso kasykla. Kodėl dar neperdirba? Nėra pakankamai didelių srautų. Yra kelios kompanijos, kurios rimtai vysto ličio akumuliatorių perdirbimo technologijas. Ir tai ne rinkos naujokai. O kuro žalumas, net toje pačioje Kinijoje, elektromobilio tarša per kilometrą ~20-30% mažesnė, nei VDV. Prancūzijoje ar Norvegijoje tai pilnai žalias sprendimas.
Beje, kai ekologiškumą vertini, ar galvoji apie krūvas skysčių, kurių reikia VDV automobiliams? O kaip dėl tūkstančio judančių detalių iš pačių įvairiausių metalų, kurių gamyba irgi tarši?
kestutisz 2016-09-30 10:37
Kodėl keista? Tiesiog praktiškas daiktas - parkinge užima tiek pat vietos/kainuoja kaip ir su kokiu Mini/Smart, o prireikus pavežti gali gan komfortiškai dar 4 žmones. Ką ten žmonės - sofą gali persivežti. Ne visi gali sau leisti turėti vieną mašiną važinėti mieste, o kitą grybavimui/žvejybai, o trečią dar jei prireiks pralėkti autobanu. Yra aišku ir minusų - tokių kaip brangesnės padangos, 4x4 aptarnavimas bus visada brangesnis, ir pan. - mieste to nereikia, bet vistiek dėvisi. Na bet vistiek pigiau nei antra mašina garaže.
Arthuras 2016-09-30 20:16
Tie, kurie važinėjat su 15-25 metų 1.9TDI ir giriatės - slėpkitės po pernykščiais lapais. Tokie automobiliai apskritai turėtų nykti nuo kelių. Kuo greičiau, tuo geriau (tam reikia automobilių mokesčio). O jei jau kalbam apie 10 metų ir naujesnius dyzelius - tai tinkama jų priežiūra ir eksploatacija dažnu atveju neatperka to, kiek jie sutaupo. Su pačiais naujausiais automobiliais - lygiai tas pats. Pirkimo kaina tiek didesnė, kad reikėtų nuriedėt 150k ir daugiau.
Žiūrint koks tas SUV. Jei Fiat 500X ar BMW X1 - tai gal ir neužima tos vietos.
Lietuviai taip ir perka automobilius. Vieną kart per metus reikia spintą pervežt, tai ir perka tokį automobilį, į kurį ta spinta tilptų... Ir po to važinėja tokiose daržinėse po vieną.
Robkinas 2016-10-01 09:12
Pritariu dėl senų TDI. Atkreipi dėmesį gatvėse, kai koks senas passatas užspaudžia pedalą, tai per dūmų debesį nelabai kas matosi. Tai čia skaitosi mažiau teršia aplinką. Kvėpuot nebūna kuo, po tokių katilinių akceleracijų.
Arthuras 2016-10-01 10:18
Matai, jei jie palaikytų tuos automobilius tvarkingus - tai gal ir nepalikinėtų kamuolių. Bet tokie važiuoja PIGIAI (akivaizdu, iš kur tas pigumas).
Be tokių traktorių taršos dar galima paminėti ir triukšmo lygius. Miestuose ir taip pakankamai triukšmo, papildomas traktorius ryte po langais - prie gerovės neprisideda.
immortallt 2016-10-01 20:36
Jei palaikytį tą automobilį su dyzeliu tvarkingą, kaina išaugtų tiek, kad net dabartiniai elektromobiliai atrodytų daug pigesni.
kestutisz 2016-10-01 22:10
Bet tai vistiek kažkoks psichologinis diskomfortas, kad va kitas su daržine? "Daržine" galėčiau pavadinti kokį Dodge Ram ar kitą eilini amerikieitšką pickup'ą, jiem gal iš tiesų vietos nedaug yra, bet visa kita retai būna ženkliai stambesni už paprastą sedaną/universalą. Tik kažkiek į aukštį, o tas jau visiem kažkodėl labai užkliūna, nors ir neturim nė vieno 3D parkingo, praktiškai visos vietos pritaikytos parkuoti mikroautobusams. Nebent aišku kiemuose prie daugiabučių, bet čia jau savos paniatkės, ten ir vienas su spuogu sugeba užimti daugiau vietos nei kitas su "daržine" :)
Arthuras 2016-10-01 23:08
Taip, diskomfortas (ir čia ne tik apie SUV, bet apskritai apie didelius šeimyninius automobilius), nes:
1. Didina kamščius. Didelis šeimyninis automobilis kamštyje užima ~30 proc. daugiau vietos, nei miesto automobilis. Be to, manyčiau ir eismas sparčiau judėtų, jei automobiliai būtų mažesni ir automatiškai manevringesni.
2. Užkiša parkingą. Be abejo, čia jau priklauso nuo parkingo formos. Vienur dydis nieko nekeičia, kitur sudaro problemų - lipimas ant bortų, šaligatvių ir t.t.
3. Šitas galioja tik SUV - jie yra pavojingesni pėstiesiems, dviratininkams ir mažesnių automobilių vairuotojams. Dažnu atveju SUV'o snukis yra gerokai aukščiau, kas pėsčiajam ir dviratininkui reiškia smūgį ne tik per kojas, bet ir aukščiau. Taip pat, mieste, kiemuose galima nepastebėti vaikų ar gyvūnų dėl aukštesnės sedėsenos. Susidūrus SUV ir įprastam automobiliui - pastarasis nukentės labiau.
Jei toks automobilis yra išnaudojamas pilnai - vežant vaikus, dažnai pervežant didelius daiktus, tai viskas yra gerai. Tačiau pasižiūrėjus į mūsų gatves - taip neatrodo.
P.S. šitas visas galioja tik Vilniui. Visi kiti kamščių ar taip, ar taip neturi.
Xdmin 2016-10-02 15:06
Pritariu , del aukstesnes sedesenos kaip tik daugiau matai. Tu net gali matyti kas yra uz masinos tavo priekyje. Tuo tarpu kokiam sedane, vienam lyg ir eina kazka matyti, kitam gali isvis nieko nematyti.
Kamsciai del masinos dydzio vel gincytinas reikalas, vistiek vaziuodamas pasilieki atstuma, o didziausiai kamsciai pasidaro prie sviesoforu arba ziedu. Prie sviesoforo skirtumas bus nezenklus, o ziede saugiai vaziuojant pasilieki atstuma toki kad tau nesvarbu ar Golf ar Espace vairuoji. O avarijos atveju geriau tegul visi 6 Mazdom ir Espace vazineja nei tais miesto masiniukais kaip Toyota IQ, kur deformacijos zona esi pats.
Arthuras 2016-10-02 15:18
Taip taip, tuomet geriau visi Dodge Ram'ais važinėja, nes tokiam atsitrenkus į kokią Mazda 6 - ji bus pervažiuota.
Pumper 2016-10-02 15:20
Nes prieky kažkoks pusdžipis stovi ir visą vaizdą užstoja. Ypač užknisa tokie sukantys į kairę, kai ir pats priešinga puse į kairę suki, tai neįmanoma matyti, ar atvažiuoja kas nors tiesiai, todėl tenka kišti nosį ir sudarinėti vos ne avarines situacijas, kad pamatyti, ar galima važiuoti.
Arthuras 2016-10-02 15:25
Taip, pritariu, SUV dar ir kitiems matomumą mažina. Išsukinėjant iš kokios aikštelės ar parkingo, jei šalia stovi SUV'as - negali matyti, ar tikrai niekas neatvažiuoja.
Xdmin 2016-10-02 15:41
Jei list i krastutinumus, tai saugiausia tramvajuje arba metro sedeti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Visi Europos dyzeliniai varikliai yra griuvenos ir atgyvenos, o naujos technologijos sustabdytos dėl komercinių tikslų“